![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Overdreef Will Smith? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En no way dat het ingestudeerd was. Dan was dit al lang naar buiten gekomen. Will Smith loopt hier immers ongelooflijk veel reputatieschade op. Dat zou hij nooit laten gebeuren indien het opgezet spel was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat al die over hun paard getilde "celebrities" NIETSNUTTEN voor mij mogen doen?
Wel... Ik zal het hier niet schrijven of ik mag van de directie de rest van het jaar niet meer op het forum.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de bitchslapper rustig terug op z'n stoeltje kon gaan zitten, zonder dat security ingeschakeld werd om hem te verwijderen, dat de presentator gewoon doorging alsof er niets aan de hand was "the show must go on". Dat hij achteraf z'n beeldje in ontvangst mocht nemen en 'n ridicule speech afstak over liefde voor elkaar edm,. Dat was de kers op de taart. Over reputatieschade gesproken. Z'n reputatie was sowieso al naar de vaantjes. PS; blijkt dat hij zich ondertussen verontschuldigd heeft op Insta, ook tgo Chris Rock (want dat had hij nog niet gedaan). Waarschijnlijk heeft Denzel Washington hem goede raad gegeven. Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu mag een man zijn vrouw al niet meer verdedigen, 't is ver gekomen.
Die van ons zou dat van mij ook wel eens durven verwachten dat ik een Will Smithje zou doen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 maart 2022 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degustibus...
Moppen, grappen, humor is allemaal 'n kwestie van persoonlijke smaak. Geen reden om fysiek aangevallen te worden. Je schendt iemands fysieke integriteit niet voor 'n ... mop! De stereotypes worden bevestigd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 maart 2022 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste film van Will was wel Enemy of The State waar ook Gene Hackman in meespeelde.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 maart 2022 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het niet bij mij doen en ik wil ook niet dat je het bij een ander doet. Net zoals het fysiek aanvallen van iemand overigens en zeker niet als dat een zwakkere persoon is. De eerste stap zal zijn , mijn ongenoegen laten blijken door u een blik te geven, waardoor ge onmiddelijk snapt, dat ge best stopt. Dat werkt voor 99 % van de gevallen, die andere 1 % heeft mogen ondervinden dat ze beter gestopt waren toen het nog kon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puur improvisatietheater.
Het zogezegde slachtoffer van de vlakke handslag voelt niet eens aan zijn niet bestaande zere plek. Daaraan is het duidelijk te zien dat het acteerspel is. De Oscar show speelt op fomo door de boel live uit te zenden. In de herhalingen is het improvisatietheater weggeknipt; wegens zogezegd unscripted geweld en grof taalgebruik. Als het geen negers betrof waren ze beiden gecanceld door de Woke cultuur. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 maart 2022 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ergere 'beledigingen'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke idee is dat ge niet met iemands gebreken moet lachen. ( Al doet Geubels dat dan weer wel schitterend en op een totaal andere manier. Niet gemeen of zo, daar werkt het wel. ) Wat ik bedoel is uitlachen dat is iets helemaal anders als humor. Schimpen dus, pesten eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Will Smith betreft; Hij lachte net zo hard als iedereen, tot zijn vrouw hem 'n boze blik toewierp. Als 'n braaf schoothondje diende hij te reageren om haar eer te verdedigen. Veel eer valt er trouwens niet (meer) te verdedigen na haar strapatsen met August & 'n vriendje van haar zoon. Maar kom, da's Hollywood & we zijn progressief. En spotten of lachen met iemands handicap, gebrek of ziekte. Iets wat ik trouwens ook verwerpelijk vind. Maar 't ene heeft niets te maken met 't ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik dacht eerst dat het THE Rock was, maar 't blijkt een andere steenezel te zijn
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was ook een van mijn eerste gedachten. "Dat is fake, als dat er met zijn vuist op was dan had die andere flikker daar zo niet blijven staan"
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die van de week een mep van Will Smith heeft gekregen.
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las net uw post en hoor daar dat ze vreemd ging en zie daar de reden in van Will zijn Alfa dog gedrag. Hij hersteld als het ware de orde (binnen zijn gezin) daar door de symbolische schurk er van langs te geven.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 maart 2022 om 09:15. |
||
![]() |
![]() |