Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2022, 01:00   #41
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat was maar een Biden-versprekinkske van mijntentwege. Dju toch.
Oud 16 april 2022, 07:00   #42
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...42f4c3ddae0243

Marine Le Pen wil Frankrijk weer uit militair commando van NAVO halen en betere samenwerking met Rusland na oorlog

In Frankrijk heeft de radicaal-rechtse presidentskandidate Marine Le Pen haar visie op het buitenlands beleid voorgesteld. Daarin ziet ze mogelijkheden voor opnieuw betere relaties tussen Europa en Rusland eens de oorlog in Oekraïne voorbij is. Tegelijk wil Le Pen haar land uit de geïntegreerde militaire structuur van de NAVO halen, maar niet uit de alliantie en ook niet uit de Europese Unie.

Le Pen kreeg al eerder het verwijt te horen dat ze nauwe banden heeft met het Rusland van Vladimir Poetin, ook al heeft ze de laatste weken wat afstand genomen. Een aantal actievoerders zetten dat flink in de verf buiten en ook in de zaal waar ze vandaag haar plannen voor haar buitenlands beleid uit de doeken kwam doen.

Enkele punten van haar plannen vallen toch op. Zo wil Marine Le Pen als ze verkozen zou worden Frankrijk opnieuw uit de geïntegreerde militaire structuur van de NAVO halen. Volgens haar moet zo een "einde komen aan de onderwerping aan de Verenigde Staten". Le Pen stelde dat ze enkel ageert in het belang van Frankrijk en "niet onderworpen is aan een buitenlandse mogendheid", niet aan de VS, niet aan Rusland en ook niet elders. (Lees verder onder de foto).

Tja dit zegt toch veel over Le Pen hé.
Het Vlaams Blok en Belang en de mannen die nadien de dienst gingen uitmaken van N-VA waren stuk voor stuk goede vriendjes met Papa Le Pen.

Moet er nog zand zijn ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 16 april 2022 om 07:03.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2022, 06:23   #43
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het Vlaams Blok en Belang en de mannen die nadien de dienst gingen uitmaken van N-VA waren stuk voor stuk goede vriendjes met Papa Le Pen.

Moet er nog zand zijn ?

Is dat zo?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2022, 22:03   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moet er nog zand zijn ?
Waarom dan wel? Filip de Winter en Gerolf Anneman hebben schuld bekend en aangegeven dat ze zich ferm vergist hebben.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2022, 22:30   #45
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Moet er nog zand zijn ?

Wat scheelt er met papa Le Pen? Was hij een landsverrader of een collaborateur? Van wie en met wie beging hij daden, die Frankrijk nadelig waren? Ik vrees dat men in Groot-Luik geen antwoord hierop heeft.

Laatst gewijzigd door fcal : 30 april 2022 om 22:32.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2022, 22:40   #46
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik begrijp de koude drukte niet...

Mevr Le Pen wil Frankrijk uit de COMMANDOSTRUKTUUR van de NATO heffen....Dat zou Frankrijk dan zetten op hetzelfde statuut dat Frankrijk had gedurende het grootste deel van zijn lidmaatschap....Ik zou het eens moeten opzoeken maar meen dat Frankrijk nog geen 25 jaar IN die gezamelijke commandostruktuur zit....

En verder wil IEDEREEN betere relaties met Rusland NA de oorlog.....Uiteraard toch?

En inderdaad zal NA de oorlog ,sowiezo,al het een en ander veranderd zijn in Rusland.....want dit zal de huidige nomenclatura niet onbeschadigd doorstaan hoor...Bemerk ook dat deze oorlog,zoals de Oekrainse regering terecht opmerkt,eigenlijk al loopt sedert 2014 en inderdaad de relaties met Rusland sedert al aanhoudend aan het verkoelen waren...

Overigens,bemerk hoe de NATO als instituut eigenlijk geen directe rol speelt in het huidige conflict...Ze zijn te bang voor paddenstoelwolken....

Beetje achterhaald he die methode van poetin de Kleine, nee zo moet het dus niet, foute aanpak idiootje poetin, wij zijn in SF nu en hij zit in prehistorie als aardvarken.

beschaafd en OPENLijk Pro White Race Partijen is OK wat mij betreft maar niet op de manier van Poetin de Kleine.

Ik moet Thierry Baudet snel openbaar eea voorstellen om serieus te werken aan intelligente etnische zuivering van Nederland en Belgie en Vlaanderen. Techneuten bekijken het simpel en politici maken problemen vaak onnodig groot, blazen het op om ZICHzelf GROTER voor te doen dan ze zijn. Profileren, HIGH Level Profiling heet dit.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2022, 22:48   #47
dewanand
Minister-President

Talking Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja zeker, ik geef Marine Le Pen ergens wel gelijk om zo agressief en Hedonistisch te ageren in het openbaar. Mannentaal van een vrouw?? IS zij transseksueel?? Maar zij moet toch TRANSPARANT praten en niet in TONGEN of met een nazistische ondertoon. Vluchten in nazisme zal FATAAL worden voor alle laatste blanken in Europa, serieuze WAARSCHUWING ok aan alle blanke ariers. Jullie kunnen GEEN langdurige totalitaire oorlog meer winnen van de NIET blanken en overige Untermenschen op aarde.

Indiase leger kan bij zuiver conventionele landoorlog al heel Europa plat gooien denk ik binnen 6 maanden tijd, zonder Air Superiority en zonder nucleaire wapens, puur man to man combat klassiek over land, met stukje totalitaire oorlog als eerste verrassings aanval. Reken maar na hoe Indiase leger met een First Strike al 51 procent van heel Europa plat kan gooien. Er komt sowieso een bloedige Derde Wereldoorlog tegen het superieure Blank Arische RAS op aarde binnen pakweg 18,1888 jaar tijd, en de Covid19 aanval van China was een voorzet om het blanke RAS totaal in hun macht te krijgen en om zich te WREKEN jegens Koloniale Holocaust, ja alle blanken moeten hiervoor nu uitkijken op aarde.

RASzuivere Blanke RAS is meest gehate RAS nu op aarde, het verrast mij hoe zwarte Indiase Hindoes de blanken haten ok. Leerde paar kennen, teleurstellend is het.

In Europa kregen de Blanke Zuid afrikanen nergens asiel, terwijl duizenden in Afro Dictatuur daar werden verkracht, mishandeld en gediscrimineerd. Dus daarom adviseer ik elke blanke om Pro White Race te stemmen. Principieel standpunt ok, negers zijn NIET zielig en geen lieve koekjes, ref suriname, guyana waar er 40 jaar lang afro dictaturen waren, puur afro fascisme, discriminatie van ergste soort.

DOEMSCENARIO, geen FICTIE:
De ultieme oplossing?? Wacht maar tot de superstomen van 2030 of 2040 de zaak hier Etnisch flink gaan zuiveren, dan jammeren al die zwartjes en vieskleurige INdiase hindoe/ koelies wel anders daarna.

Laatst gewijzigd door dewanand : 30 april 2022 om 22:56. Reden: aanvullen
Oud 1 mei 2022, 07:54   #48
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarom dan wel? Filip de Winter en Gerolf Anneman hebben schuld bekend en aangegeven dat ze zich ferm vergist hebben.
Inderdaad.
En vergissen is menselijk.

Ook denk ik dat je de Poetin van enkele jaren geleden niet moogt vergelijken van de Poetin van nu.
Oud 1 mei 2022, 07:55   #49
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Wat scheelt er met papa Le Pen? Was hij een landsverrader of een collaborateur? Van wie en met wie beging hij daden, die Frankrijk nadelig waren? Ik vrees dat men in Groot-Luik geen antwoord hierop heeft.
Ik weet het niet, heeft u een lijstje?
Oud 1 mei 2022, 09:03   #50
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat scheelt er met papa Le Pen? Was hij een landsverrader of een collaborateur?
Van wie en met wie beging hij daden, die Frankrijk nadelig waren? Ik vrees dat men in Groot-Luik geen antwoord hierop heeft.
"Landverrader & collaborateur" zijn veelal nietszeggend als term en, afhankelijk van je eigen strekking, een eventuele stok om mee te slaan.
Volgens geschiedschrijving (voor zover die min of meer onafhankelijk is) toont het wel een dubieuze persoonlijkheid met ietwat crimineel wangedrag tijdens zijn militaire tijd. Al zal hij wel niet de enige geweest zijn en... zoals er heden ten dage ook nog wel wat personen rondslenteren.

Google brengt voldoende artikelen naar boven pro en contra. Voor elk wat wils.
Oud 1 mei 2022, 09:23   #51
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Wat ik van dit forum begrepen heb is dat er door velen feitelijk gedweept word met dictators zoals Poetin, Le Pen en Orban en dat de vrije wereld slecht is en er dus geroepen word op een dictator zodat niemand nog zelf moet denken en iedereen achter één man staat die alles beslist..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2022, 16:05   #52
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
"Landverrader & collaborateur" zijn veelal nietszeggend als term en, afhankelijk van je eigen strekking, een eventuele stok om mee te slaan.
Volgens geschiedschrijving (voor zover die min of meer onafhankelijk is) toont het wel een dubieuze persoonlijkheid met ietwat crimineel wangedrag tijdens zijn militaire tijd. Al zal hij wel niet de enige geweest zijn en... zoals er heden ten dage ook nog wel wat personen rondslenteren.

Google brengt voldoende artikelen naar boven pro en contra. Voor elk wat wils.
Hendrik I van Groot-Luik geeft wel aan dat het met betrekking tot Le Pen gaat om een onvervulde behoefte, want hij stelt wel de vraag "Moet er nog zand zijn?"
Oud 1 mei 2022, 16:15   #53
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wat ik van dit forum begrepen heb is dat er door velen feitelijk gedweept word met dictators zoals Poetin, Le Pen en Orban en dat de vrije wereld slecht is en er dus geroepen word op een dictator zodat niemand nog zelf moet denken en iedereen achter één man staat die alles beslist..
Dat hebben we duidelijk kunnen vaststellen tijdens de covid-crisis. Dan werd iedereen, die het niet eens waren met dictators zoals Alexander De Croo, Frank Vandenbroucke en mindere goden als Marc Van Ranst uit de media verbannen, ontslagen of vervolgd onder luid gejuich van de MSM en de bevolking.
Oud 1 mei 2022, 18:51   #54
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Die idioten hebben niets geleerd van WOII.
Toen liepen ze achter Hitler aan en nu lopen ze achter Poetin aan.
Blijkbaar is het fascisme als onkruid dat altijd blijft groeien.
Ge hebt voor de verkeerde fascisten gekozen.
Oud 1 mei 2022, 19:12   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk ben je een goede beschrijving aan het geven van het typische volk dat achter extreem-rechts aanholt...

18,7% bij ons in Vlaanderen volgens de laatste telling...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2022, 22:23   #56
dewanand
Minister-President

Talking Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja zeker, ik geef Marine Le Pen ergens wel gelijk om zo agressief en Hedonistisch te ageren in het openbaar. Mannentaal van een vrouw?? IS zij transseksueel?? Maar zij moet toch TRANSPARANT praten en niet in TONGEN of met een nazistische ondertoon. Vluchten in nazisme zal FATAAL worden voor alle laatste blanken in Europa, serieuze WAARSCHUWING ok aan alle blanke ariers. Jullie kunnen GEEN langdurige totalitaire oorlog meer winnen van de NIET blanken en overige Untermenschen op aarde.

Indiase leger kan bij zuiver conventionele landoorlog al heel Europa plat gooien denk ik binnen 6 maanden tijd, zonder Air Superiority en zonder nucleaire wapens, puur man to man combat klassiek over land, met stukje totalitaire oorlog als eerste verrassings aanval. Reken maar na hoe Indiase leger met een First Strike al 51 procent van heel Europa plat kan gooien. Er komt sowieso een bloedige Derde Wereldoorlog tegen het superieure Blank Arische RAS op aarde binnen pakweg 18,1888 jaar tijd, en de Covid19 aanval van China was een voorzet om het blanke RAS totaal in hun macht te krijgen en om zich te WREKEN jegens Koloniale Holocaust, ja alle blanken moeten hiervoor nu uitkijken op aarde.

RASzuivere Blanke RAS is meest gehate RAS nu op aarde, het verrast mij hoe zwarte Indiase Hindoes de blanken haten ok. Leerde paar kennen, teleurstellend is het.

In Europa kregen de Blanke Zuid afrikanen nergens asiel, terwijl duizenden in Afro Dictatuur daar werden verkracht, mishandeld en gediscrimineerd. Dus daarom adviseer ik elke blanke om Pro White Race te stemmen. Principieel standpunt ok, negers zijn NIET zielig en geen lieve koekjes, ref suriname, guyana waar er 40 jaar lang afro dictaturen waren, puur afro fascisme, discriminatie van ergste soort.

DOEMSCENARIO, geen FICTIE:
De ultieme oplossing?? Wacht maar tot de superstomen van 2030 of 2040 de zaak hier Etnisch flink gaan zuiveren, dan jammeren al die zwartjes en vieskleurige INdiase hindoe/ koelies wel anders daarna.

Aanvullling betoog
ja hier Russian Combat Suit

Al die Hedonistische Blanke Fascistische leiders zijn zielepoten, maar ok meeste politici zijn ziek geloof ik, psychopaten met te kleine piemels en te weinig seks.

dit is v facebook inloggen, onduidelijk is hoe het kan dat er geen drukgolf invloed is vd explosies. is thermisch beschermingspak.

Russische leger is grootste van europa en nu op volle sterkte.
Een Russische aanval op europa komt dichterbij denk ik

https://www.facebook.com/watch/?v=31...322&aggr_v_ids[0]=3122234521323322&notif_id=1651438164819207&notif_ t=watch_follower_video&ref=notif

Oud 2 mei 2022, 09:41   #57
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eigenlijk ben je een goede beschrijving aan het geven van het typische volk dat achter extreem-rechts aanholt...

18,7% bij ons in Vlaanderen volgens de laatste telling...
Mijn beschrijving geldt voor alle soorten extremen. Wat in Oekraïne gebeurd kan morgen hier ook starten. Er moet alleen een goede trigger gevonden worden (Covid was al een test). Herinner u hoe rap het land verdeeld was en hoe snel de haat toesloeg ?. Sommige pro's wilden de contra's al broodroven en zelfs ombrengen... Wij zijn niet beter dan andere volkeren hoor.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 09:48   #58
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn beschrijving geldt voor alle soorten extremen. Wat in Oekraïne gebeurd kan morgen hier ook starten. Er moet alleen een goede trigger gevonden worden (Covid was al een test). Herinner u hoe rap het land verdeeld was en hoe snel de haat toesloeg ?. Sommige pro's wilden de contra's al broodroven en zelfs ombrengen... Wij zijn niet beter dan andere volkeren hoor.
De discussie ging over dictators, en hoe sommigen daarachter lopen. Géén gekunstelde vergelijkingen met noodzakelijke maatregelen in de bestrijding van een pandemie.
Het is al helemaal te gek als je dan nog gaat fabuleren over 'contras broodroven en ombrengen...'
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2022, 08:44   #59
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hebben we duidelijk kunnen vaststellen tijdens de covid-crisis. Dan werd iedereen, die het niet eens waren met dictators zoals Alexander De Croo, Frank Vandenbroucke en mindere goden als Marc Van Ranst uit de media verbannen, ontslagen of vervolgd onder luid gejuich van de MSM en de bevolking.
Dat is ouwe pap, we zijn dat reeds vergeten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be