![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Richt jij dan maar het rechtse Oxfam op, om de fair trade terug in de Washington Consensus onder te brengen. Wat is de groene taktiek dan van rechts? Overal een maanlandschap creëren om dan wat jonge boompjes te planten als decor voor hun air-conditionned nightmare? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2004 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zes miljard keer de westerse levensstijl. dat komt het milieu vast ten goede. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 24 december 2004 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok laten we elkaars inspanningen combineren om de exuberante Amerikaanse levensstijl een beetje bescheidenener te maken... Donals Rumsfeld kan ons dan bij de terroristen indelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sluit me aan bij jouw faecale agitatie, maar niet bij hetzelfde objectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
mooi omfloerst gezegd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is historisch/evolutionnair zo gegroeid. we moeten de arend zijn vleugels niet afknippen omdat het konijn niet kan vliegen. want dat is wat jij als moreel summum van de toren kwettert. onnozele kwiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() is die "vooruitgang" wel een vooruitgang? primitief leven in harmonie met de natuur heeft wel iets....... waarom zouden wij heel paternalistisch en ethnocentrish de derde wereld moeten "vooruithelpen" alsof onze weg de enige goede zou zijn........ de derde wereld "beschaven"? kom kom ... laat die mensen met rust, dan komen ze niet in de verleiding te emmigreren naar hier om de "welstand" te proeven
meer welzijn ipv welstand, en de wereld zag er groener uit http://groenrechts.homestead.com/hoofdpagina.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Schepen
|
![]() het is nooit simpel he.... maar een terugkeer naar de dorpen en de voor-koloniale stamgebieden zou bvb al n hele hoop burgeroorlog vermijden in afrika...
en de landloze boeren in zuid en centraal amerika geef ik groot gelijk in hun protesten (bvb de zapatisten in mexico) als nationalist kun je niet anders dan de strijd van autochtone indianen steunen daar |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=eno2)Ik wist gewoon niet waar groenrechts voor staat. QUOTE]
Beste eno2, om je even een visuele voorstelling te geven van de "groenrechtsen", kijk even op http://www.antifa.be en klik vervolgens op fotogalerij. Links onderaan op voormelde galerij enige beelden van hun betoging. Zoals je zul zien zien ze er uit als het prototype van echte natuur- en dierenvrienden : combatshoes, camouflage jekkers, kaal geschoren koppen,... Waar heb ik dat eerder gezien.......
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 december 2004 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() [quote=No Pasaran]
Citaat:
persoonlijk heb ik lang zwart haar trouwens... trouwens, kaalhoofdigen discrimineren is stout 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
net zoals europa aan de europeanen toebehoord is afrika voor de afrikanen...daar moet je als nationalist rechtlijnig in zijn.. |
|
![]() |
![]() |