![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Kan u zich vinden in de keuze het covid-19 vaccin te weigeren ? | |||
Deze persoon heeft zeker (genoeg) valide argumenten om het vaccin te weigeren. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 88,89% |
Deze persoon heeft geen goed(e) argument(en) om het vaccin te weigeren want ... ! (VERKLAAR) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Deze persoon is hoe dan ook een antivaxxer en ik ben een trol dus mijn bijdrage in deze draad kan je gerust negeren... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand uitlachen is gewoon de reactie van iemand die inhoudelijk geen enkel argument meer heeft. ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() zelbeslissingsrecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, nu mag men zelfs geen vaccinatie meer nemen of mondmaskers dragen van de antivaxxers.
![]()
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wappies willen gewoon hun hobby blijven beoefenen, en dus blijven ze huilie-huilie draadjes openen om dan te klagen hoe erg ze hebben afgezien door de maatregelen. Attention whoring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom dan af met publicaties uit wetenschappelijke tijdschriften, en niet met C/P's van obscure wappie-websites.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele dagen geleden stond er op VRT.NWS een interessant artikel, wetenschappelijk onderzoek toont aan dat ook in nederlandstalig gebied de eerder waargenomen conclusie opgaat dat de groep Wappies nu in grote mate ook actief is met andere conspiracy verhalen én met fake nieuws ivm Rusland te delen.
Rare jongens, die Wappies... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een wappie, maar nog niet zo wappie die liberalen te geloven. Als die uit hun toren komen om slangenolie te verkopen, boer let op uw kippen. Als ik erf koop ik grond en dan mogen ze hun beleid ter plaatse komen afdwingen als ze denken dat dat nodig is.
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er kan veel gezegd en geschreven worden over de huidige generatie coronavaccins. Belangrijker echter zijn de effecten van de gebroken beloftes, de mislukte aanpak, het slechte beleid, en vooral, de politisering van de "expert", die telkens weer "voortschrijdend inzicht" moest claimen wanneer weer maar eens hun standpunt/positie weerlegd werd door de realiteit, die ertoe geleid heeft dat niet alleen de vaccins zelf ter discussie staan, maar ook de onderliggende technologie. Bij bepaalde groepen toch. Vaccins en vaccinatie zijn 1 van de grote succesverhalen van de moderne geneeskunde. Niet alleen tegen infectieziekten die nog niet zo heel lang geleden een ravage aanrichtten, binnenkort ook tegen kanker. Het eigen immuunsysteem specifiek trainen om gericht iets in de kiem te smoren. En zoals deze draad het mooi aantoont met de mazelenzever, we zijn op een punt gekomen dat ook die historische succesverhalen "in vraag gesteld worden" door "kritische" stemmen. En dat is jammer genoeg de erfenis van de "Van Dammes" van deze wereld.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Commentaar op mensen die er voor kiezen om mondmaskers te dragen:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=264762
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben bvb. helemaal niet tegen vaccinatie. Wel tegen ongebreidelde en verplichte vaccinatie. Want de vaccins hebben ongetwijfeld veel levens gered bij de oudjes. Maar bij de mensen onder de 25 hebben ze meer kwaad gedaan dan goed. Ben ik dan tegen vaccinatie of niet? Ik ben sowieso tegen elke vorm van maatregels, en al zeker het CST...
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herbesmetting zonder duidelijke symptomen zijn niet belangrijk meer nu dat covid een verkoudheid is geworden. Maar voorlopig zijn het casuele vaststellingen dus geen duidelijke gegevens, ik meld het hier omdat ik verwacht dat het uiteindelijk wel naar boven zal komen in 1 van de volgende golven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor simpelen van geest en voor seutjes met het begripsvermogen van de kikker in de pot wel, ja. Die geloven dan ook dat gifspuiten goed zijn voor de gezondheid. Normaal begaafde mensen vinden wat die simpelen en hun kinderen wordt aangedaan en zelf ook nog aandoen minder om mee te lachen.
![]() |
#58 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel wetenschappers mogen een mening hebben en geven in deze discussie? Maar dan beweer jij vervolgens wel "wetenschappelijk" dat vaccins en vaccinatie 1 van de grote succesverhalen van de moderne geneeskunde zou zijn... ![]() Je kunt het niet staven, je kunt het niet bewijzen en de vaccinatieschade door de jaren heen bewijst het ontegensprekelijke tegendeel. Dat je dat niet wil weten en zelfs onmiskenbare feiten blijft ontkennen is te belachelijk voor woorden te noemen. Historisch succesverhaal? ![]() Citaat:
Als je de "mazelenzever" eens gelezen en begrepen had, dan had je mogelijk opgemerkt dat er helemaal geen sprake meer is van het nu IRRELEVANTE "in vraag stellen door kritische stemmen", dat is oude, achterhaalde vraagstelling van in 1963 dat critici volledig gelijk geeft door gevoerd onderzoek met als resultaat de staalharde, bewezen FEITEN NA jarenlang wetenschappelijk onderzoek van de mazelenvaccinaties vanaf 1963 tot 2022! Besef je hoe belachelijk je klinkt door dat te blijven ontkennen en zelfs door onbeschaamd te verdraaien aan historische vervalsing doet, mazelenvaccinatie is absoluut géén succesverhaal gebleken, integendeel. ![]() Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat je pas feiten kan meten/vaststellen/wéten als er na verloop van tijd door onderzoek resultaten zijn NADAT de gebeurtenis, en dus vaccinatie, voorbij is?? Daarom ook zullen wij pas de FEITEN kennen over wat covid/mRNA gifspuiten aangericht hebben in het menselijk lichaam bij gevaccineerden NA jaren en NA onderzoek. Volgens pfizer zelf zullen we ná de periode 2020 - 2024 pas kunnen weten wat hun covid/mRNA vaccinaties hebben aangericht. Dát is de werkelijkheid. Al de rest is géén werkelijkheid maar zijn pure nonsens, speculaties, waarzeggerij en domme veronderstellingen in de toekomst: gissen, raden, manipuleren en natte-vingerwerk zonder enige wetenschappelijke grond.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedoctoreerde artsen werden gecensureerd en gestigmatiseerd, maar kregen later gelijk.
Meer moet ik niet weten. Het is levensgevaarlijk. Ze hebben dit beleid tot in de school geforceerd. De sleutel tot fascisme is veel angst en haat zaaien. “Never again”