![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evident:
of: je slikt. of: je spuwt het uit. (tekeningske op aanvraag.) Terzijde: ik suggereer proeven en daarna beslissen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 mei 2022 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun wereldvermaarde mentale dapperheid misschien - Wat denkt ge?
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, we hebben een foto van de granaat, het is een VOG-25P granaat. Dat is geen granaat die een persoon smijt maar ene afgevuurd door een granaatwerper. Bij impact wordt de granaat eerst een paar meter omhoog gesmeten door een eerste rook-knal en ontploft daar dan.
Het is niet echt bruikbaar als boobytrap want er is geen pin of dergelijke, het is dus een ongebruikte of een niet ontplofte granaat die daar geplaatst werd voor propaganda. https://nixolympia.com/russian-troop...finds-grenade/ Meer info over de granaat https://cat-uxo.com/explosive-hazard...jected-grenade https://bulcomersks.com/military-pro...g-25p-vog-25p/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan mag jij op die Piano eens een stukje spelen, t'is toch maar voor propaganda nietwaar? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pure achterlijke propaganda, kritiekloos overgenomen door onze media, just face it ![]() filmpje over de werking van de granaatwerper https://youtu.be/kZ1NTgmQIXs Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 16 mei 2022 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rusland liegt en Oekraïne vertelt bijna uitsluitend het positieve nieuws, een klassieker bij agressoren en verdedigers, met dat verschil dat Oekraïne geen massamoorden, plunderingen, burgerexecuties, bombardementen op scholen , ziekenhuizen en kinderspeeltuinen ,folteringen of verkrachtingen moet ontkennen wegens niet gebeurd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat je niet goed weet of begrijpt wat er de laatste 8 jaar is gebeurd in DonBas. Het Rusissch narratief daarover is uiteraard van A to Z fout en gelogen, maar dat hoef ik eigenlijk niet expliciet te zeggen, dat is nu eenmaal eigen aan het Russisch narratief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 van de commentaren op Reddit is wel eentje om in te kaderen, die gaan ervan uit dat de Russische soldaten niet weten hoe hun eigen granaten werken, dat klinkt voor hen geloofwaardiger dan dat het leugen propaganda is.
--- level 1 InflamedRooster Russians are so stupid that they don’t know how a piano or a grenade works…. “Vlad vlad…. Come here and see what I’ve done…. When the piano goes plink plink plink the grenade get bopped hard that it go BOOM……Hehehe” “Ohh Anatoly you are so smart…. Here let us drink this wine named cooking oil in celebration of your music bomb” Fricken idiots man…. https://www.reddit.com/r/UkrainianCo...grenade_under/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Orcs zijn Orcs, het zijn domme en achterlijke smeerlappen. Meer moet je daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De russsische militairen en politici liegen Continu en over Alles. Remember de "oefeningen" met 190 000 manschappen en duizenden tanks aan de grenzen en in Wit-Rusland en de maandenlange heilige eden, tot zelfs van Poetin en Lavrov dat ze NOOIT Oekraiene gingen binnenvallen en dat het Westen leugenaars waren om dat publiekelijk te beweren? Vandaag nog zag ik tweets van het Russische MOD dat nu beweert dit weekend een aantal Oekraiense heli's en vliegtuigen te hebben neergehaald (onwaar) terwijl ze al op 26 februari stellig beweerden dat Rusland totaal luchtoverwicht had (onwaar) en dat alle Oekraiense vliegtuigen en heli's vernietigd waren (onwaar.) Ik heb de Oekraieners op nog GEEN ENKELE leugen kunnen betrappen. Sommige info geven ze bewust niet, zoals het aantal militaire slachtoffers, om strategische redenen. Maar dat is beter dan wat de Russen doen : officieel 3000 doden terwijl het er in realiteit bijna 30 000 zullen zijn tegen eind deze maand. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 mei 2022 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |