![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ligt overhoop met een buur. Alle dagen maken ze ruzie over iets. Je hebt een bijl liggen je verpakt die in een doos en laat die door dpd leveren bij je vriend. Hoeveel spelers in dit verhaal zijn agressief?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naargelang omstandigheden en specifieke rol van de deelnemers. Maar ik zei reeds het volgende: Citaat:
Als O R gepest heeft verdienen zij daarvoor sanctie. Pesten lijkt me minder zwaarwichtig dan binnenvallen, vernietigen, verkrachten, doden, ... Dus beide verdienen hun sanctie al moet die van R veel en veel groter zijn dan die van O (wederom m.i. uiteraard).
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het meest wenselijke lijkt me een terugkeer naar de situatie van voor 2014, maar met gegarandeerde rechten, en autonomie voor de Russische minderheden in Oekraine.
Vertrek ook van de Russische troepen uit regio's als Abchazie, Ossetië en Transnistrie, ook hier staan de de respectieve landen (Georgië en Moldavië) deze rechten toe aan de Russische minderheden. Echter: ook EU/NAVO landen Estland, Letland en Litouwen kennen hun Russische minderheden de rechten toe die ze verdienen. Oekraïne kan lid worden van EU en NAVO, mits een niet-aanvalsverdrag met Rusland. Als troostprijs voor Rusland, wordt Wit-Rusland terug geïntegreerd in het Russische rijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, we moeten de totalitaire maniakken bij ons afhouden maar dat is zeker geen reden om het gat gaan te likken van reeds goed geinstalleerde totalitairen elders. Trouwens, die maskers en spuiten zijn door een totalitair regime, de Chinezen, geinspireerd. Hadden die zotten hun propaganda stoot met hun lockdown niet verkocht gekregen aan onze eigen onnozelaars, dan was dat hier nooit bij niemand opgekomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2022 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit dacht ik dat vrije distributie van gratis LSD een oplossing zou zijn, maar dan ben ik mij gaan interesseren in Charles Manson en zijn Family en dan was ik ineens ook van die illusie verlost.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -> Rusland na enkele jaren totaal uitgeput en economisch volledig ingestort
-> Karelië naar Finland -> Königsberg naar Duitsland -> Koerilen naar Japan -> Enkele deelstaten onafhankelijk om de Russische Federatie verder te verzwakken. -> Volledige terugtrekking uit Georgië en Moldavië -> Afstaan van enkele bufferzones En tot slot: honderden miljarden aan schadevergoeding voor UA. De uitvoering hiervan kan eventueel worden afgedwongen door cruciale Russische energie-infrastructuur in handen van het Westen te brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet nodig om de individuele Rus laten te boeten voor wat zijn zot regime uitsteekt, eens dat voorbij is, als dat regime weggedaan werd, zoniet kweken we daar een aartsvijand - tenzij we alle Russen kunnen uitroeien maar het zou spijtig zijn om aan de Russen te beginnen voor we de anderen liquideren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Hoe minder slecht volk overblijft, hoe beter, hé.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Olievelden platgooien, gascentrales platgooien, bepaalde steden volledig plat, Kremlin plat (nee, dat was in een film laatst met Tom Cruise dacht ik) zou het dan stoppen. Zat ik daarstraks naar de National Geographic te kijken waar het over Rusland ging. Daar kwam een scene in voor in de uitzending waar men het over 'hackers' had. Ik dacht direct, haalden de Russen Edward Snowden niet in huis? Geen idee van of men hem daar zou voor gebruiken... p.s. Na die uitzending was er eentje over de Mossad. Ook best interessant.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2022 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Killer Manson...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2022 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonder licht tast men in het duistere. Niet voor niets staat de grootste lantaarnpaal op het Bedlow Island in de New-Yorkse haven. Dit vrijheidsbeeld staat nu op het hernoemde Liberty Island en biedt door zijn omvang de mogelijkheid alle aan de macht zijnde totalitaire maniakken (sic),die op een VN conferentie aanwezig zijn op te knopen. Vrijwilligers worden gezocht voor deze mensenrechterlijke taken.
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij onderschat een heleboel mee-eters binnen het voedend (bolshevieks) proletariaat.
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die gaar langer voort kunnen dan wij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN