![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen ik 60 ben dringen ze zoveel vaccins op dat we blij mogen zijn nog 70 te worden. Het probleem zal zich nooit corrigeren zolang mensen hun mainstream nahollen en op zondag gaan stemmen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om de 'bloedzuigers' aan hun fortuinen te helpen? Ook onze graven en baronnen zaten tijdens de winter in vertrekken die men warm gestookt kreeg. Waarom mag men vandaag niet meer tevreden zijn met één warm vertrek? Zeg nu niet dat het niet de overheid is die energielabels op de complete woning plakt.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 14 juli 2022 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het vergt geen genie om te beseffen dat deze groei tot grote problemen zal leiden. Is het niet binnen 30 jaar, dan zeker binnen 50 jaar. Langs de andere kant kunnen we ook niet zeggen "stop met kinderen maken". Dit leidt dan tot nog meer vergrijzing, tot minder productiviteit en tot volledige onbetaalbaarheid van pensioenen. Er is dus nood aan meer geboortes, maar langs de andere kant mogen we niet te oud worden. Aangezien er geen enkel zinnig argument is om de ganse samenleving aan compleet experimentele therapie te onderwerpen, die compleet ten onrechte "vaccinatie" wordt genoemd, ben ik er sterk van overtuigd dat die inentingen alleen maar dienen om onze immuunsystemen af te breken zodat we minder oud worden. 90% van de mensen zal dat niet geloven. Zal het wappiepraat noemen. Ik kom er dan ook niet openlijk voor uit. Maar ik denk dat echt. De populatiegroei + vergrijzing zijn wel degelijk een probleem. En de overheid zal nooit open en eerlijk zijn over de manier waarop men dit wil bekampen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 juli 2022 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In België kan dat als je voor de overheid wil werken en verder niks meer met je leven wil aanvangen dan TV kijken. Alle anderen vallen uit de boot en die raad ik aan om de moeite maar eens doen om verder dan de kerktoren te kijken.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 14 juli 2022 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |