![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is maar net hoe het verhaal vertaald wordt en welke media bron geaccepteerd wordt. Daarom komen die terchtstellingen cq tribunalen van globalistische instelling als een IMF, die geld uitlenen aan deze geboeftes, maar niet van de grond. Bijvoorbeeld: Bill Gates, een zeer machtige tot niet de machtigste man vd westerse wereld is meermaals op Epsteins pedofielen eiland geweest. Echter er wordt over hem bericht alsof het de grootste weldoener, spender van deze wereld is.. Dat is hij dus niet want zijn Stichting heeft een aandelen portefeuille die groeit en winst maakt. Op Twitter zie ik menig bericht voorbijgaan waarop een lachende Bill Gates aandachtig kijkt naar een vaccinatie prik die een arts injecteert in een Afrikaans kind. Zie het contrast van deze bedrieger.. Idem (politieke) bedriegers genoeg die als men de moeite zou doen de voorpagina's van de kranten zouden moeten halen; in negatieve zin.Toch staat de main stream media het blijkbaar niet toe om een andere blik op de zaak te werpen. Dit alles is inelkaar geknoopt om vooral de gevestigde narratief niet te 'bederven'. Huidig narratief is en blijft: Schulden moeten worden terugbetaald omdat schulden nu eenmaal terug moeten worden betaald. Of schulden nu voor de 2e, 3e, 4e, etc keer in waarde moet worden terugbetaald doet niet ter zake. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 juli 2022 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bouchez heeft groot gelijk als hij die vrouw aanduidt als minis. van buitenlandse zaken. Dit toont 2 zaken: -Decroo is een dweil die steeds maar natter wordt. -Personen met KENNIS VAN ZAKEN vervangen personen ZONDER kennis van zaken. Zo moet het zijn. Hopelijk worden nog meer onbenullen opzij gezet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eigenlijk is de vraag, als een staat geen lening kan doen voor echt grote infrastructuurwerken -die aantoonbaar publiek nut MOETEN hebben- en die betalen over een aanvaarbare termijn, hoe kan dat dan geregeld worden? Als de termijn binnen 1 ambtperiode van een democratisch verkozen regering moet vallen, hoe lang moet die periode dan zijn? Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee ik ga mij 2 miljoen lenen voor een sjieke villa met zwembad, ik kan niet meer terug betalen en ik zeg dat het de bank zijn schuld is, ... allee ja, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dinges in Sri Lanka was toch gewoon wel in wat jullie de main stream media noemen?
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet: IK (ga mij twee miljoen lenen voor een sjieke villa met zwembad). Dichter in de buurt komt: Het is de badmeester die een sjieke villa voor zijn werkterrein wilt hebben en dezelfde badmeester kan juridisch met een notaris een akte opstellen; om een perceel van mijnheer X, in dit geval bovengenoemde IK, hiervoor ter beschikking te laten stellen. De badmeester voegt daad bij woord en gaat daadwerkelijk aan de slag. Het project om de villa van de grond te krijgen gaat kort door de bocht als volgt: Na de opgestelde en ondertekende notarisakte(n) volgt de architect die als gevolg hiervan dus weer eveneens als de notaris een flinke duit aan de overeenkomst tussen vrdient die in den beginne tussen de badmeester en notaris is opgesteld; daarna volgt weer de aannemer die tenslotte de villa niet in geheel heeft afgebouwd omdat de laatste betaling niet is gestort. Uiteindelijk als de aannemer de laatste betaling eist bij de deurwaarder is de badmeester reeds het land uitgevlucht De perceelhouder kan opdraaien voor de kosten.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 juli 2022 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Burgers die gedurende oproer water en voedsel aan hongerige agenten geven; een zwarte mierenhoop van mensenmassa die het paleis omsingelen, een huis van politieker die in brand is gestoken alsook een bijna lynchpartij van een politieker. PS. Deze beelden met geweld zijn inmiddels ook van Twitter verwijderd begrijp ik of het kan ook zijn dat Twitter het zoeken naar deze beelden gewoon heeft bemoeilijkt. Ergo Twitter is eveneens als MSM geen kaal nieuws bij uitstek. Ook Twitter heeft zijn censuur; echter als je live de situatie volgt dan zijn dergelijke beelden, gemakshalve het gedeelte van de ijsberg onderwater, vaak wel te zien. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 juli 2022 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=hgHoqF...ature=youtu.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu in India. Ook daar begint men wakker te worden. Agenda WEF. BOEREN.
https://twitter.com/alleskannieuw/st...y5NS8EU5w&s=19 Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 augustus 2022 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Rellen in SL gaan door.
https://twitter.com/AnonymeCitoyen/s...gvpzNc28g&s=19 Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 augustus 2022 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Per slot van rekening is er enkel één recht: dat van de sterkste. Alle moralistische, idealistische en predikend gezwets ten spijt. Hoewel: zelfs daar geldt het recht van de sterkste. De poesjenel die het overtuigendste gezwets levert, is in dat geval ook de sterkste. Een interessante overlapping tussen wat men als dictatuur en democratie beschrijft.
![]() |
![]() |