![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze moeten hun betuttelende muil dichthouden over bezuinigen, dat ze maar naar hun eigen kijken met hun f*cking verspilzucht met ons belastinggeld.
![]() Ik zal NIET bezuinigen, betalen doen we sowieso dus ik verbruik wat ik nodig heb.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat alleen al doet kopen, en maakt blind voor de rest.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 22 juli 2022 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() U bent premiejager die zn voordeel doet op kap van de bestolen belastingbetaler maar dan achteraf zelf een poot uitgevijsd wordt?
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is pas bleiten en zelfs huilen met de pet op door te denken slim te zijn met gegevens prijs te geven om uit hebzucht premies te kunnen opstrijken maar dan bedrogen een poot uitgevijsd worden door meer en nieuwe belastingen door de premies als dooie mussen.
![]() Lokmiddeltjes werken altijd bij oplichting door de hebzucht.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 16
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Besparen volgens Vivaldi/Groen .....nu met het warme weer alles openzetten .....dan is alles binnen goed opgewarmd voor als de winter er is .....wel op tijd alles goed dichtdoen om de warmte binnen te houden....de andere mannier is Frank de geldverbrander vragen om langs te komen om wat geld stoken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Telt dit ook voor gas?
Hoe kan je op gas besparen als je kookt op gas of verwarmt op gas? De thermostaat een graadje minder zetten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw patatten nog half rauw consumeren?
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nazi's vragen mensen om energie te sparen.
Waarom zitten ze dan uitkeringen en lonen te verhogen? Waarom zitten ze dan taks op energie te verlagen? Gewoon niks doen, en dat besparen gaat vanzelf. Kijk naar mij, alleen nog maar: schattenjacht op sluikstorten (dankoewel Gent), okkazie spullen kopen, spullen repareren, Aldi dumpen voor Colruyt aan de prijs van tijd aan kassa. Ik verslijt mijn spullen tot de draad. Tot het punt dat nog eens herstellen ze niet meer bruikbaar maken. Als er iets aan mijn velo ongelijk slijt, monteer ik het zo dat wat minst gesleten was meer begint te slijten. Mijn pedalen hebben nu veel speling, kraken veel, en ik moet er almaar vaker olie in druppelen. Maar ik heb reserves en sleutels mee. Ik rij verder tot ze eraf vallen. Ik heb die Nazi's nie nodig. Welintegendeel, ik zou ze vragen hun schup af te kuisen, weer naar Argentinie of zo.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, sta even stil bij wat ze vragen.
Ze vragen ons burgers om energie te sparen. Maar ze zitten zelf en masse bezig te verbruiken om wapentuig te maken, te transporteren naar Oekraine, volgetankt met energie, dat dan ginds wordt verbruikt om vanalles kapot te schieten, dat energie nodig had om te maken, energie nodig om kapotgemaakt te worden, en energie nodig zal hebben om vervangen te worden. En ze zitten banken nu boetes te geven als die er niet in slagen mensen te doen lenen om dingen te kopen, die energie nodig hebben om te maken. Dat rijmt allemaal nogal.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 24 juli 2022 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De (r)overheid is de schuldige en verantwoordelijk voor zowel de schaarste aan energie als de kunstmatig verhoogde prijzen maar de burgers zouden dan moeten bezuinigen?!? ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drink geen warme koffie, thee en chocomelk meer, of drink geen koffie, thee en chocomelk meer tout court want dat is culturele toe-eigening. #deploegvan11miljoen
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 27 augustus 2022 om 05:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met "een paar forse" ingrepen kan er veel meer bespaard worden.
Dat vb. de Rode Duivels dat spellement in Quatar eens overslaan. Dat ze in de EU de kerosine eens belasten zoals ze onze diesel belasten. Voor elk vliegend ding dat over ons grondgebied vliegt. Geen cruise-schepen meer in de Europese havens. Dat zijn energievreters. Died dan ook nog geen belastingen betalen op hun diesel. En zo zijn er nog wel dingen te bedenken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 augustus 2022 om 06:42. |
![]() |
![]() |