![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie, was geen 1 maar 1.5 liter.
Ik wilde het niet weten maar heb het nu toch opgezocht. Wat kost een biertje op het terras 2021? Wat kost een glas bier 2021? Brouwerij Biermerk Literprijs kelderbier Heineken Heineken €3,22 Heineken Amstel €3,15 Heineken Brand €3,44 AB InBev Jupiler €3,29 De 3 euro passeerde. Ook gezocht op prijs pint 2000 https://www.gva.be/cnt/oid78483 Een pintje kost nu gemiddeld 45 frank. Er staat dat het toen van 1994 geleden was dat de prijs nog steeg. Dus een dikke euro, bij invoering euro. Nu 3 keer dat. Of, hoe ze hun euro hebben ontwaard, op 2 decennia tijd. Het bestaand geld, compensatie voor cash: niks, dat is "natuurlijk". Bij de bank, in het begin nog 3% dan 2 dan 1, na de crisis 2008 0.flut en tot en met 2019 nog steeds nul komma flut. Zelfs moest je zeggen dat gecumuleerde rente op die 20 jaar +50% zou geweest zijn, dan heb je bij beginbedrag 100000, nu 150000, terwijl om evenveel pinten te kunnen kopen nu als toen, je het dubbele zou moeten hebben. Het verschil? De roof van de centrale planning. BOVENOP hun openlijke taksen, die ook al fantastisch zijn, zie tijdstip tax freedom day. Om dat te verwerkelijken: iemand die 21 jaar werkdagelijks gaan labeuren is voor een ander, en dat loon spaarde in de gekregen bank euro's, heeft 14 jaar voor een ander gewerkt voor niks, erger dan een dwangarbeiter want zelfs geen eten, en kan maar 7 jaar van zijn productie terugkopen. Het uurloon van de ander, 3 keer de prijs die hij kreeg. Louter door geld bijmaken, met taksen ingerekend verdubbelt dat nog eens. En dat laatste is wat we zien ook. Als je een klusje laat doen ipv zelf doen, zonder sponsoring van staat, kost elk uur 6 keer wat je overhoud van je uurloon als netto besteedbaar. Je krijgt bvb 15 euro voor een uur, laat je iemand een uur voor je werken, ben je 90 euro kwijt. "Vrije markt", noemden ze dat nog steeds, tot ergens in 2020, toen ze begonnen in te zien dat ze kijkers begonnen te beledigen ermee. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koop maar elektrische messen, en hoop op elektriek op tjuste moment. Fingers crossed! ![]() Ik stapel geen vet he, ik verbrand het. Ik zorg voor de nodige CO2 uitstoot om te voorkomen dat Mother Earth een zoveelste ijsplaneet wordt. Dankzij mijn inzet en opoffering gaat de mensheid minstens 5 jaar later ingevroren worden, om dan terug bevrijd te worden als 't zonneke doorheen haar foei-verbrandingsstoffen op in de expansiefase raakt, om dan terug ingevroren te worden na de implosie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 22 juli 2022 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Intussen hamster ik verder Rijst, Boter en Koffiebonen. Daar kan ik op leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hamsteren is onder meer noodzakelijk omdat de depositogarantie ook beneden de 100 000 euro niets waard is: als de overheid haar belofte moet waarmaken op het moment dat de banken omvallen - en dat zullen ze tegelijkertijd doen - kun je binnen de kortste keren met je honderdduizend nog hooguit een pakje maïschips kopen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet de maatschappij die iets werd, maar de rotte overheden, die ze verklooiden, en je moet daarvoor niet in Rusland of Oekraine zijn, om dat te zien. Wat ginds gebeurt, is wat er gebeurt als je ver van evenwicht weg loopt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was een staatsfrontrun. Citaat:
Ook, denk maar niet dat er hyperinflatie gaat komen. Het enige dat ze doen, is valse verwachtingen van NOG hogere inflatie creeren. Dat is nodig om aan spaarders aan steeds hogere prijzen versjacherd te krijgen. Die "Quantitative Easing", was zo een valse verwachting. De naam suggereert gemakkelijk geld bijmaken, wat algemeen wordt geinterpreteerd als dat er ook mee gekocht wordt en dus prijzen doet stijgen van het gekochte, het precieze tegendeel was waar: het was geld bijmaken op excess reserves balansen, die ze, ook valselijk, als component maakten van de monetary base, dus naast cash, en dat geld, BLEEF daar staan. Dat is ook wat "reserve" betekent: geld waar NIET wordt mee gekocht. Hoe: door lidbanken een rente te betalen erop. Als ze het toch uitleenden, verloren ze die rente, en die was toen hoger dan de "marktrente", niks markt aan, want gedwongen naar Zero Interest Policy. En dus kregen banken geld binnen zonder uit te lenen, enkel die (lage) interest on excess reserves was inflatoir, en NIET het totaalbedrag op de balans, zoals valselijk gesuggereerd. Later deden ze daar zelfs nog scheppen bovenop, van QE2 via Operation Twist (een lange met korte termijn rentewaarde wisseling, een truuk met precies zelfde gevolg) tot die overal gepropagandeerde superscam waarin werd beweerd dat QE1 niet 1200 miljard dollar, maar wat was het, 10 miljard geweest was, volgens een interne audit (het GAO document) alzo nog zottere prijsstijgingen suggererende. Maar ik vond dat na lang zoeken dat GAO document op een site van een senator (Bernie Sanders) terug, en wat bleek: ze hadden de individuele leningen van het TAF krediethulpprogramma gewoon domweg samengeteld, zonder rekening te houden met de individuele terugbetaaltermijnen van de leningen, die doorheen die periode sterk overlapten, en ook onderling verschilden. Het echte, termijn gecorrigeerde totaal, stond er in dat document zelf gewoon bij, incluis de waarschuwing dat het eerste niet gecorrigeerd was. Maar dat negeerden die scammers natuurlijk, want dat was gewoon de 1200 miljard zoals gerapporteerd voor QE1. En zelfs die was dus al een scam, want niet uitgegeven geweest. Het was elektronisch geld, op een steriele rekening, bij de Fed. De ECB deed dat truukje over in 2011. En de spaarders natuurlijk en masse bedonderd. Bereid om steeds hogere prijzen van aandelen en vanalles te kopen. De niet speculatieve wereld van prijzen, bleef echter hangen op 2008 niveau. Mijn brood kaas boter hebben tot voor corona 10 jaar lang evenveel cent gekost. Huizen, nauwelijks gestegen. En dat is waarom de centrale planning het virus, en nu ook sancties, nodig hadden, om die stagnatie periode (ook zo bedoeld na de 200x zotte prijsstijgingen, huis maal 2 over 10 jaar, met WTC en war on terrorism als uitleggen voor hun geldcreatie EN ook spendering) te beeindigen. Merk op wat ik hier deed: een HELEBOEL samenleggen, in één verhaal. Sommigen noemen dat complotten zoeken. Sommigen beweren dat dat spoken jagen is. Sommigen beweren dat overheden nooit op zo lange termijn, en onderling zo goed, kunnen samenwerken. Maar als je merkt dat steeds meer losse zaken, passen in 1 uitleg, als een rode lijn, dan moet die uitleg de juiste zijn he. Je moet HET OMGEKEERDE TE DOEN VAN WAT DE MEESTEN DOEN, en vooral het omgekeerde van wat de propaganda suggereert te doen. ALLE speculatieve markten zijn al 10 jaar lang gefrontrund geweest, de plots verveelvoudigde (tegenover 2000-2008) netto totale posities op de futures markten bewijzen grote stocks van frontrunners en/of speculanten, want de eersten hedgen de laatsten.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo moet dat zijn! Aangaande Citaat:
En inderdaad, het vak Tortilla rolls tomaat was leeg en er hing een miniscuul kaartje dat me pas na 3 keer passeren opviel, toen ik de prijs wilde weten ervan, daar stond op "Momenteel niet voorradig." zonder uitleg. Dat is ook iets dat ze wel zouden mogen aanduiden, als er giftige stoffen in zitten. Niet iedereen leest (heel) een gazet. Zonder Visjnu hier te linken ging ik het niet eens geweten hebben. Maar ik heb dus chance, anders had ik een stock plantengif gehamsterd lol. Voor zover deze grap niet uit gaat dijen, want het is wel raar dat andere ketens ook andere versies van deze maismeelchips, zoals AH met "tortilla naturel", sterk lijkend van naam op "tortilla original" van Colruyt. Moest ik pech hebben gehad, of nog hebben, misschien zou ik ze toch nog opeten, zo 5 dozen terug fietsen, heh, een gedoe.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wel een 15 tal fietshelmen.
Wat heb jij gehamsterd? Dozen zakdoekskes, voor als je schappen leeg aantreft en met sip gezicht de winkels verlaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier in dit land word houdbarheid datum veelal verward met wegwerpmaatschappij methodiek Corned beef van Target Brand blikjes hebben nog steeds zoals jaren terug een houdbaarheid garantie van 20 Jaar. Daarom staat dat nummer in ieder blikje ingeslagen. Zodat indien het voor de 20 jaar slecht is men klachten zou kunnen indienen bij de producent. (indien het blikje wegens ongeval beschadigt, gekreukt is zal natuurlijk de garantie niet geldig zijn, pfff) Het rundsvlees in die blikjes kan ook zeer goed verwerkt worden in allerlei recepten, warm of koud. Dus goedkoop vlees voor 20jaar jaar nodig.....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik denk dat het meeste ingeblikte voedsel een tiental, eventueel twintig jaar meegaat. Oneindig echter niet. Er is een tv reeks Eating History waarbij twee wacko’s tot honderd jaar oud voedsel eten: https://www.youtube.com/watch?v=irjllFwUaGQ Dingen ouder dan 40 jaar zijn meestal oneetbaar. Een grote uitzondering was rijst uit WO2: perfect eetbaar.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een apocalyps gebeurt enkel door ver buiten menselijke macht om factoren.
Een crisis veroorzaakt door overheden, duurt geen 20 jaar he. Zelfs geen 10. Gewoon zolang als ze spaarders panikerende willen hebben om hun beoogde spaargeld "verdampt" te krijgen. Het zat al in hun met dat spaargeld als krediet gekochte spullen, maar de cijferkes op de spaarrekeningen of geschatte portefeuilles waren nog te claimen, en na "verdampen", allez, weg geediteerd, niet meer. Kwijtgescholden. En hoelang is die periode, begot maar enkele maanden? Kijk naar die enorme corona heisa. Een super maar flash crash. Kijk naar de 2008 WOOHA crisis. Die zogenaamde "great recession". LOL. https://finviz.com/futures_charts.ashx?t=ES&p=m1 Standard en Poors aandelenmand index. Dieptepunt overgang 2008>2009. Welgeteld 1 jaar later alweer verdubbeld van die bodem, en terug op niveau van 3 jaar eerder. De oppervlakte op een grafiek is een maat voor de hoeveelheid verhandelde waarde. Vergelijk de oppervlakte van de recessieperiode met het oppervlak dat de 10 jaar later erbij kwam. Die was TOTAAL FLUT. Diegenen die daar, op dat dieptepunt overgang 2008>2009, op het moment van grootste paniek VERKOCHTEN, schoten de grootste kemel die kon geschoten worden in een KWARTEEUW tijd. Je moet dus helemaal geen 20 jaar eten stockeren lol. Een halfjaar is al meer dan genoeg, de rekken gaan geen 6 maanden leeg blijven he haha. Herinner: IEMAND DIE HAMSTERT, KOOPT VEEL NU EN WEINIG LATER. Eenmaal de kolonie hamsters haar stocks aangelegd heeft, is die geen concurrent meer he. Welintegendeel, als de productie werd verhoogd om tegemoet te komen aan de hamstervraag, zal ze later net omgekeerd, terug worden verlaagd om te compenseren voor de mindere verkoop. Hamsteren is net als sparen: een verschuiving in de tijd. Dus hamsteren, dat is gewoon een stock van enige maanden kopen, van zaken die je echt nodig hebt, en iedereen nodig heeft, zoals eten, met als motief maken dat je geen last hebt van een periode lege schappen. Net als een eekhoorn: die hamstert in de herfst bij overvloed, er is volop voor alle hamsters, die hebben geen last van elkaar, die hoeven niet te concurreren, en dan in de winter, die zijn gerust, die moeten geen uren zitten krabben in de sneeuw om enige halfgerotte eikels te vinden, die doen een plastron en plechtige communieschoenen aan, en gaan in stijl naar hun voorraadkamer. Bvb mijn chips, ik heb nu 6 dozen van 20 en enkele wasmanden vol. Ik schrijf met alcolstift de aankoopdatum op de doos, zodat ik weet welke eerst op te eten. Ik heb dus een soort van in houdbaarheidsdatum "rollende" stock. Dat deed ik vroeger met brood en kaas ook. Brood van links oudst naar rechts nieuwst, en een leeg gat ertussen dat naar rechts schuift met het bijkopen. Kaas per 10 pakskes, telkens linkse eerst. Maar dat was maar voor hooguit een halve week. Die chips, laten nu 6 maanden toe. Maar nog eens: het motief is gewoon, om zonder veel ongemak de hoogtepuntsperiode van de klooierijen van de Nazi's te doorkomen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 23 juli 2022 om 07:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met de huidige koers ist de moment om dollars te gaan hamsteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna spiegelbeeld van euro, door de toegekende gewichten in de dollar index formule. Wanneer hamster je: als de koers van een munt LAAG staat. Wanneer eet je: als de koers van wat je hamsterde HOOG staat. Heb je een sukkel nodig die NU de dollars van je wil kopen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als wij euros dumpen voor dollars, en zodanig dat de koersen onder de door de regimes gestelde limieten komen, dan gaan zij dollars wisselen voor euros. Dat doen alle samenwerkende regimes. Ze ondersteunen elkaars munteenheden, tegen de spaarders/speculanten in. Ze doen ongedaan wat die doen, desnoods door dollars of euros bij te maken. Dat is waarvoor de Luxemburgse bankier Pierre Werner zijn plan beraamde, in de beginperiode van de EU. Hij noemde de golfbewegingen (door speculanten) van hun munteenheden "slangen", en de bedoeling was, koersen onder een hoge en boven een lage limiet. Alsof ze door een tunnel gingen. Vandaar: "slang in de tunnel". De EU regimes hebben daarop verder geborduurd, tot uiteindelijk hun gemeenschappelijke Euro, dit dit probleem finaal oploste. En ze opereerden ook samen met het VS regime, met hetzelfde doel, maar tussen dollar en een mand van EU munteenheden, later de Euro. De Bretton Woods goudstandaard was geen dekking door goud, maar een dekking VIA DOLLARS door goud. Een tweetrapsdekking. Goud kon niet zomaar bijgemaakt worden, maar dollars wel, en daar zat hun manipulatieruimte, en dat werkte, tot natuurlijk EU regimes door uit hun hand lopende speculantie genoopt werden tot het VS goud als onderpand, daadwerkelijk te claimen tegenover de veel te veel vergrote dollarvoorraad, die ze, op hun beurt, als onderpand hanteerden voor meer euro's. Particulieren en bedrijven konden dollars claimen als onderpand voor hun euro's, maar konden geen goud claimen als onderpand voor de voor hun euro's gekregen dollars. Dat, was een privilege enkel voor de regimes hun nationale/centrale banken. Zolang de VS en EU regimes onderling en samen hun antispeculanten strijd aankonden, was er geen drain van de goudvoorraad, die bleef. Maar toen de gemakkelijke schapen op waren, en het voor de wolven ieder voor zich werd, begonnen ze voor hun dollars goud op te eisen bij het VS regime. De sterk toegenomen hoeveelheid dollars, aan de vastgelegde goudkoers, met dezelfde gebleven goudvoorraad, dat kon niet. En ze schaften dus de goudstandaard AF, en de prijs van goud werd volatiel, er kon op gespeculeerd worden, EN, de overheden deden daar net hetzelfde als ze onderling met hun munteenheden overeenkwamen: als ze merkten / of verwachten (ze plannen immers) dat speculanten hun munteenheden teveel wisselen voor goud, doen ze dat zelf ook. Ze kopen goud voor, of met speculanten, alzo de goudprijs sneller opdrijvende, alzo minder goud in handen van speculanten. En omgekeerd, ze verkopen goud voor, of met speculanten, alzo de goudprijs sneller doen dalen, alzo minder munteenheid in handen van de speculanten, die alzo falen in hun poging tot ontsnappen aan koopkrachtsverlies. En dat is het probleem met je "tenzij". De Fed zal dollars verkopen aan de ECB, en de ECB zal ervoor Euro's geven; zoveel als nodig is om beide koersen binnen de limieten, de tunnel, te houden. Er is maar één factor die NIET invers is: inflatie natuurlijk. De prijzen van de producten waartoe geld als tussenstap naartoe werd aanvaard, worden overal binnen het gezamenlijk centraal geplande gebied, hoger. VS en EU. Om de simpele reden dat dat zo MOET, stilstand valt maar een tijd te tolereren, want bij rentes rond 0 is het veel lastiger om op verdoken wijze spaargeld te ontwaarden, cash is dan voor hen DE bedreiging, en dat is waarom ze hun oorlog daartegen sinds de laatste crisis, en gedurende de prijzenstagnatie erna, intensiever hebben gemaakt. Kijk nu naar de VS, de prijzeninflatie is daar 9.1% geworden, het dubbele van 2021. De deposit certificates echter maar fracties van 1%. De koopkracht van spaargeld werd dus op dat jaar 9% minder. NET ALS IN DE EU. https://statbel.fgov.be/nl/themas/co...ptieprijsindex Citaat:
En SPIJTS dollar piek en euro bodem. Dat is allemaal geen toeval he. Dat is waar centrale planning voor zorgt: EEN GROTE GEZELLIGE HARMONISATIE TEGEN DE SPAARDER / SPECULANT IN. Ik merk ook dat de centrale banken overal recent hun datareeksen hebben zitten wijzigen. Dat is typisch. Uiteindelijk vinden teveel speculanten data die ze liever wat wegsteken voor hen. Maar toegang weigeren, oei dat rijmt niet met hun transparency reklaam. En dus wat doen ze: de datareeksen in van definitie en label veranderen, weliswaar gedocumenteerd, maar zot veel werk om het nieuwe bij het oude te passen, om te kunnen vergelijken wat ze monetair uitvraten. Hun meelopende vrindjes hebben daar tijd voor wegens niks anders te doen wegens parasiteren, en zelfs ervoor betaald. Precies hetzelfde zag ik na hun laatste grotere publieke monetaire ingreep (QE's, Twist, ..). Toen heb ik voor enige reeksen nog die moeite gedaan.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 23 juli 2022 om 12:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus bij Colruyt, nou, de helft van de lockdown+ stijging is alweer weg. De appels uit dat vreemdelingenfruitwinkelke, in 2015 of zo 0.49, later 0.80, sinds 2020 lockdown tot 1.09, terug naar 0.79, en laatst zelfs 0.49, maar dat was een promo, mogelijk omdat ze er gerimpeld uit zagen, dan dus tijdelijk. Maar ze bleken even goed, ook nog hard. Het grote probleem is dat de regimes intussen raprap uitkeringen en lonen verhoogd hebben. Die werden hier voorzover ik weet NOOIT terug verlaagd. Dat legt zo een betonvloer onder de huidige, zoveel hogere, prijzen. Ik zit nog altijd, nu dus twee weken lang, bijna dagelijks een doos van 20 zakken te kopen. Een stock van denk ik 200 zakken van 200 gram. A rata van 2 a 3 per dag, is dat 2 a 3 maanden stock, dus tot (en met) oktober. De bewaartijd is tegen eindejaar en erover. Ik kan dus nog evenveel verder hamsteren maar ze pakken veel plaats. Ik zou wat met chocolade kunnen compenseren maar die 50% suiker in de goedkoopste 0.79 voor 200 gral fondant is klote ongezond. Ze hebben ook 86% die nog niet te bitter smaakt, maar tja, prijs is dan ineens iets van +200%, voor dus maar +50% meer cacao. Ik moet er eens op letten, ben niet zeker. Ze zouden daar beter eens wat specifieker zijn. Alle negatieve effecten, welke negatieve effecten? De productie van voeding is grotendeels verder gegaan zoals voorheen, zelfs tijdens "lockdown". Al die maatregelen bazar die zullen ze allicht terugbetaald gekregen hebben van de Nazi's, rechtstreeks of als fiscale aftrek. Dus elke effecten zijn er geweest, laat staan nog steeds?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 31 juli 2022 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |