![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh hahha haha gaat weer om seksen logisch wij zijn apen en als je dan gewoon keiharde seksuele assimilatie wetten maakt voor elke soort buitenlandse jonge meid?? Verplicht naaien met tenminste tien lange, sterke, potente, grootgeschapen blanke hetero belgen, Hollanders of vlaamse dekhengsten? met elke maand verplichte gang bangs erbij?? hhe hahah zo werkt de Moderne Integratie in echte apen kolonies ok en er zijn nooit integratie problemen daarna binnen het terrritorium, (indiase koelie ) apen zijn toch zo slim hahah haha mijn gekleurde voorouders met staart ok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou al helpen als deze primaten hun onderlinge inteelt zouden stoppen om binnen enkele generaties op het IQ-niveau te kunnen komen van die sterke, potente, blanke hetero belgen, Hollanders of vlaamse dekhengsten - je noemt ze superieur, toch? - dan zijn er ook geen keiharde seksuele assimilatie wetten nodig want dat zou ook generaties en te lang duren.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zagen dat zij geen eten hebben, maak dat de ganzen wijs. De onderlinge inteelt stoppen, een goed plan ware het niet dat er veeeeeel blanke vrouwen tegenwoordig kiezen voor een anders gepigmenteerde. Ik zet er niemand toe aan maar de XXXsites op het net, daar staan bewijzen genoeg van. Het scholeke begint bijna terug, dus veel van onze mensen keren terug huiswaarts. Wat je nu ziet is het seizoen van de oudjes aan de kust, die met die grote SUV's waar zij totaal niet met uit de voeten kunnen en waar als zij uitladen twee donker getinte kindjes uitstappen. Dan is het vechten tegen de bierkaai als men de omvolking wil indijken. Misschien zie ik het wel weer verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negen procent ?? Ik denk eerder negentig procent.
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Onderlinge inteelt is als bloedverwanten met elkaar trouwen, bijvoorbeeld volle neef en nicht zoals gebruikelijk is bij de moslim-middeleeuwers. Dat trouwens hier bij wet verboden is voor de blanke autochtone burgers maar diezelfde wet geldt blijkbaar nog steeds niet voor andersgepigmenteerde/moslim culturen. Die mogen lustig verder inteelt blijven plegen, dus de wet overtreden en geen politieke (wef)haan die ernaar kraait want hoe lager het IQ door inteelt, hoe gemakkelijker manipuleerbaar en onder controle deze inteelt sheeple te brengen/houden zijn.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt u die in uw buurt hebben wonen? (foto uit een ander draadje op het forum)) ![]() En het gaat in stijgende lijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |