Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2022, 13:49   #41
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard foto's hete hindoe meiden he

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
In bepaalde moslimgezinnen riskeert die dochter door een rotverwende broer gewoon de keel overgesneden te worden als ze poogt haar huwelijksplannen met een Europese niet-islamitische jongen door te zetten.

ja joh hahha haha gaat weer om seksen logisch wij zijn apen

en als je dan gewoon keiharde seksuele assimilatie wetten maakt voor elke soort buitenlandse jonge meid?? Verplicht naaien met tenminste tien lange, sterke, potente, grootgeschapen blanke hetero belgen, Hollanders of vlaamse dekhengsten? met elke maand verplichte gang bangs erbij?? hhe hahah zo werkt de Moderne Integratie in echte apen kolonies ok en er zijn nooit integratie problemen daarna binnen het terrritorium, (indiase koelie ) apen zijn toch zo slim hahah haha mijn gekleurde voorouders met staart ok

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2022, 10:44   #42
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh hahha haha gaat weer om seksen logisch wij zijn apen

en als je dan gewoon keiharde seksuele assimilatie wetten maakt voor elke soort buitenlandse jonge meid?? Verplicht naaien met tenminste tien lange, sterke, potente, grootgeschapen blanke hetero belgen, Hollanders of vlaamse dekhengsten? met elke maand verplichte gang bangs erbij?? hhe hahah zo werkt de Moderne Integratie in echte apen kolonies ok en er zijn nooit integratie problemen daarna binnen het terrritorium, (indiase koelie ) apen zijn toch zo slim hahah haha mijn gekleurde voorouders met staart ok
Inderdaad, door inteelt zijn buitenlandse meiden en vooral de mannelijke specimen teruggezakt tot het niveau van geile, hersenloze apen, dat is te merken aan hun apengedrag in de maatschappij.
Het zou al helpen als deze primaten hun onderlinge inteelt zouden stoppen om binnen enkele generaties op het IQ-niveau te kunnen komen van die sterke, potente, blanke hetero belgen, Hollanders of vlaamse dekhengsten - je noemt ze superieur, toch? - dan zijn er ook geen keiharde seksuele assimilatie wetten nodig want dat zou ook generaties en te lang duren.
Oud 25 augustus 2022, 09:26   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Inderdaad, door inteelt zijn buitenlandse meiden en vooral de mannelijke specimen teruggezakt tot het niveau van geile, hersenloze apen, dat is te merken aan hun apengedrag in de maatschappij.
Het zou al helpen als deze primaten hun onderlinge inteelt zouden stoppen om binnen enkele generaties op het IQ-niveau te kunnen komen van die sterke, potente, blanke hetero belgen, Hollanders of vlaamse dekhengsten - je noemt ze superieur, toch? - dan zijn er ook geen keiharde seksuele assimilatie wetten nodig want dat zou ook generaties en te lang duren.
Als je de berichten gaat lezen over met hoevelen zij de EU proberen aan te vallen dan denk je: dat moet daar nogal een wildkweek geweest zijn in de landen waar zij vandaan komen.

En dan zagen dat zij geen eten hebben, maak dat de ganzen wijs.

De onderlinge inteelt stoppen, een goed plan ware het niet dat er veeeeeel blanke vrouwen tegenwoordig kiezen voor een anders gepigmenteerde.

Ik zet er niemand toe aan maar de XXXsites op het net, daar staan bewijzen genoeg van.

Het scholeke begint bijna terug, dus veel van onze mensen keren terug huiswaarts.

Wat je nu ziet is het seizoen van de oudjes aan de kust, die met die grote SUV's waar zij totaal niet met uit de voeten kunnen en waar als zij uitladen twee donker getinte kindjes uitstappen.

Dan is het vechten tegen de bierkaai als men de omvolking wil indijken.

Misschien zie ik het wel weer verkeerd?
Oud 25 augustus 2022, 09:28   #44
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Negen procent ?? Ik denk eerder negentig procent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2022, 12:56   #45
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
....
De onderlinge inteelt stoppen, een goed plan ware het niet dat er veeeeeel blanke vrouwen tegenwoordig kiezen voor een anders gepigmenteerde.

...
Misschien zie ik het wel weer verkeerd?
Euh...een blanke vrouw met een anders gepigmenteerde is geen inteelt..
Onderlinge inteelt is als bloedverwanten met elkaar trouwen, bijvoorbeeld volle neef en nicht zoals gebruikelijk is bij de moslim-middeleeuwers.
Dat trouwens hier bij wet verboden is voor de blanke autochtone burgers maar diezelfde wet geldt blijkbaar nog steeds niet voor andersgepigmenteerde/moslim culturen.
Die mogen lustig verder inteelt blijven plegen, dus de wet overtreden en geen politieke (wef)haan die ernaar kraait want hoe lager het IQ door inteelt, hoe gemakkelijker manipuleerbaar en onder controle deze inteelt sheeple te brengen/houden zijn.
Oud 26 augustus 2022, 01:29   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Euh...een blanke vrouw met een anders gepigmenteerde is geen inteelt..
Onderlinge inteelt is als bloedverwanten met elkaar trouwen, bijvoorbeeld volle neef en nicht zoals gebruikelijk is bij de moslim-middeleeuwers.
Dat trouwens hier bij wet verboden is voor de blanke autochtone burgers maar diezelfde wet geldt blijkbaar nog steeds niet voor andersgepigmenteerde/moslim culturen.
Die mogen lustig verder inteelt blijven plegen, dus de wet overtreden en geen politieke (wef)haan die ernaar kraait want hoe lager het IQ door inteelt, hoe gemakkelijker manipuleerbaar en onder controle deze inteelt sheeple te brengen/houden zijn.
Dat is inderdaad geen inteelt klopt wat u schreef.

Wilt u die in uw buurt hebben wonen? (foto uit een ander draadje op het forum))

En het gaat in stijgende lijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be