![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben het nochtans niet zo op uw soort begrepen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Vlaamse perenboeren kunnen toch ook aan creatief ondernemen doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
En diezelfde Joodse mensen die met goud werken niet ? https://www.polennieuws.nl/2022/07/e...-rusland-goed/ Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tip voor u en ik zal geen factuur sturen, wordt eens volwassen. conclusie : titel is een kak titel zoals ik reeds aangehaald had en blijkbaar wel door menigen bevestigd.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Tip voor jou. Als je de titel kopieert en in Google plakt kom je er vanzelf, i.p.v. een beetje op de man te spelen. Btw, anderen hadden minder problemen met het vinden van het artikel. Ik zal je ook geen factuur sturen voor deze tip. Het is dan ook maar een kleine moeite. Conclusie: je gooit er maar wat met de klak naar.
Laatst gewijzigd door Jakko : 31 juli 2022 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het aan de Schoof gevraagd. Hij is nogal stilletjes want ik hoor er niks van.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij de gezamenlijke protestacties gehoord toen dat verkeersvliegtuig daar destijds door middel van een bukraket uit de lucht werd gehaald... Werden er toen de verantwoordelijke en separatistische milities die destijds daarover zulke wapens beschikten ter verantwoording geroepen.... Vertel het maar he gast... ![]() ![]() ![]() En wat jij niet weet is dat er daarbij twee mensen van mijn familie zijn omgekomen..... Laatst gewijzigd door Svennies : 1 augustus 2022 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat jij nog veel minder weet is dat ik tijdens de jaren 90 van de vorige eeuw via russische kennissen hopen kledij van mijn kinderen tot zelfs nieuw speelgoed heb meegestuurd omdat die gastjes het in hun kolchoze maar een beetje beter kregen....
En dan schieten zij mijn eigen familie uit de lucht ,voor mij is momenteel de enige goede rus dan wel een dode rus , wraak kan dodelijk zijn en ik koester dat ,en géén enkele rus heeft voor mij ook maar enig recht op verder leven..... Hoe dieper ze onder de aarde zullen liggen ,des te beter ik mij ga voelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Het wordt een tijdje damage control voor de rechtse rakkertjes. Ik gok op ver weg blijven van de stinkende pot die ze zelf geopende hebben ofwel een hoop persoonlijke aanvallen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2022 om 06:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den diamant brengt goed op voor Antwaarpen en bijgevolg ook voor heel den belziek. Als alle linkse rekeningen en hobby's moeten betaald worden, dan kijken we maar beter even de andere kant op. Los daarvan, is de Diamant sector niet langer alleen maar afhankelijk van Antwerpen. Er staan intussen ook slijperiijen etc in India en andere landen waar ze dat ook kunnen. Dus denken dat je gewoon kunt kiezen wie er al dan niet in Antwerpen mag leveren/verkopen/opdrachten mag geven etc... is meer dan een beetje achterlijk. Bovendien moet er ooit terug met de Russen gepraat worden, jaja al is het maar om de negerkes graan te verkopen. Laat staan om al de rest van de shit op te lossen. Dan kan er langs deze weg, waar er een succes was / is geprobeerd worden om de juiste mensen , met de juiste mensen te laten praten. Den Igor of Vlad die op die manier via de kennissen van den Bart wat voorstellen stuurt en zo zit het wiel weer op de wagen en kan de kar gaan bollen. Dat is dus inderdaad heel iets anders dan een joernaliste die op gesponsorde "studiereis" mag daar een reportage krijgt, die ze hier dan gaat uitzenden als pure propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
En ofwel zijn we openlijk hypocriet, wat we zowiezo toch al zijn. Ofwel houden wij de schijn op. En als we dan hard toeteren over een journaliste die even verloren gelopen, dan moeten wij nog veel harder veroordelen dat een belgisch burgemeerterke overeenkomsten en contracten ging sluiten met de Oekraïnse bezetters. De Vlaams nationalistische politieke exploitatie van het Lahbib verhaaltje is hoe dan ook totaal mislukt. België blijft wapens en steun leveren aan Oekraïne.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2022 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Op zich een goede zaak moest De Wever de Antwerpse belangen pogen te verdedigen en niet zomaar bevelen op volgen handel stop te zetten. Dat is waarom hij verkozen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Een havenstad in West Europa leeft van internationale handel. Dus van goede relaties met landen, steden, bedrijven in het buitneland, en voor Antwerpen dus in het bijzonder de ons omringende landen. Mocht er dus een boycot van russisch diamant komen (die er weldeglijk NIET is op dit moment) is het voor de burgemeester van Antwerpen van enorm belang deze relaties te koesteren en toch niet cavalier seul te gaan spelen in zulke zaken en zo niet de belangen van de Antwerpse haven te schenden. Dus nu op dit moment kan hij er voor kiezen de belangen van de diamantsector in Antwerpen niet te schaden en de Russische diamanthandel gewoon te laten doorgaan. MAAR dan mag hij ook niet een dergelijke hypocrisie toelaten dat zijn partij, dan toch de zuurmuil van zijn partij gaat ageren tegen een reisje van een journaliste. Daarbij ook nog wetend dat diezelfde heer De Wever zelf een reisje naar Rusland heeft gemaakt en daar contracten fasciliteerde met de Oekraïnse bezetters. Mocht die boycot van Russische diamant er komen, dan zou dhr De Wever niet alleen de belangen van Antwerpen schaden, maar deze van gans Vlaanderen mocht hij die boycot naast zich neer leggen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2022 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 1 augustus 2022 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige goede Duitser is er een die diep onder de grond ligt zoals in Stalingrad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er in Antwerpen wordt geproduceerd aan kunstmest en plastiek en andere chemische spullen, dan kunnen ze ook op de rest van de wereld kwijt. De diamantbusiness een poot uitdraaien, daar straffen ze enkel 100 % hun eigen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Ook al zeggen bijvoorbeeld de perentelers dat ook. En op dit moment is er geen boycot van Russisch diamant. Dus die business kan gewoon verder draaien. Maar het blijft wel diamant afkomstig uit het land dat Oekraïne onrechtmatig bezet en waarvan de winst gaat naar wapens om Oekraïne bezet te houden. Nu heb ik daar geen enkel moreel probleem mee. Maar dan zouden perentelers dat ook moeten kunnen. En goudhandelaren Een sector verder laten doen met Putin te steunen, terwijl anderen dat verboden is, is niet OK En neen, dat ligt niet aan N-VA of dhr De Wever Maar ik heb wel problemen met mensen die eerst zelf met de Oekraïnse bezetter gaan meeheulen en er zelfs contracten mee fasciliteren en die dan andere mensen verwijten een verkeerde weg te hebben genomen naar het bezette gedeelte van Oekraïne. Dat noem ik hypocrieten.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 1 augustus 2022 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |