![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() "Het" Stad was ooit zo gezellig. Zoals je in deze draad ziet zijn er vele bruine zaken daar die alles verpest hebben. Alles dat vrouwelijk is en op twee voeten loopt ouder dan 12 wordt verkracht tussen 19u en 7u.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben telkens doodsongerust als iemand van mijn dierbaren ergens moet zijn. Paar weken geleden een granaat of ander explosief gewoon op straat hier achter de hoek afgegaan. En daar durven die dan duizend euro vragen per maand om gewoon te kunnen overleven. Sedert dien NVA het hier overnam is het echt in ijltempo achteruit gegaan.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het apparaat wordt aangebracht zodat mevrouw de volledige vrijheid heeft, maar als er ongewenst verkeer plaats heeft kan ze dmv een eenvoudig knopje de shredder in werking zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het ook kotsbeu.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een afgezaagde riot gun door zijn muil duwen en de kop splijten.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter en De Wever hebben 't Stad grondig verkloot hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat Charleroi, Mons en Luik parels aan het firmanent van Utopia zijn. Dat geeft wat tegengewicht nietwaar.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al eens riool water onder de microscoop gezien ....zit vol leven . Beerboeren komen leveren bij waterzuiveringen .....handschoenen ... soms . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie was minister asiel en migratie toen Merkel ze uitnodigde? Wie verhoogde de quota? Wij zijn zelfs verplicht als land asielzoekers onderdak te verlenen. Maar die van ons mogen van ontbering op straat sterven.
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie met 3 samenwerkende hersencellen geloofd nog een belofte van een Europese politicus of politieke partij?
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat proeven gebeurde echt wel in het verleden. Zo vanaf de 15de eeuw kwam er grote vraag naar nitraat voor het maken van buskruit, en uitwerpselen waren daarvoor een belangrijke bron. En omdat de verleiding dus ook groot werd om de boel te belazeren door het basisproduct te verdunnen, was proeven een uitgelezen methode om de kwaliteit ervan te testen.
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() In dit topic moet het eigenlijk strontbeu zijn
Laatst gewijzigd door Den beer van b : 1 augustus 2022 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat een gezeur voor een kakske. Als ge met alle geweld in een stinkende stad wilt wonen om niet meer dan 20 meter te moeten lopen om te winkelen, moet ge de gevolgen van uw keuze dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kanon in pocket formaat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij hadden hier zelf een haventje waar de boten vertrokken die mest gingen halen uit Gent. Van menselijke oorsprong dus. Die werd dan naar hier gebracht en ergens gestort waar de plaatselijke landbouwers het spul konden komen halen / kopen. |
|
![]() |
![]() |