![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in elk geval nog geen enkele pater geweten die handgranaten gooit.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee akkoord. Het is een heerlijke harddrug. Ook van mij mogen ze verder dealen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel granaten werden er gegooid tijdens de drooglegging ? Ik weet het niet zeker maar heel heel veel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2022 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag je dat maar je vertikt het. Of het moet zijn dat jij voor elk café en in iedere winkel gaat protesteren.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2022 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je wil het niet zien en vooral weten hé.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft die chauffeur die fietser doodgereden opdat hij bang was van die granaten misschien ? Vertel eens wat had die chauffeur gebruikt ? Dat kan toch geen moeilijke vraag zijn ? Staat in het vet en groot in de gazet . Of wil jij dat liever niet geweten hebben ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2022 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk ik doe wat opzoekwerk. Naar schatting een kwart van alle verkeersdoden in Europa is alcoholgerelateerd. Hiermee is alcohol een van de grote 'killers' in het verkeer. Omgerekend naar Vlaanderen zou het gaan om meer dan 70 dodelijke slachtoffers per jaar. https://www.veiligverkeer.be/inhoud/...0van%20alcohol. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2022 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spam het hier maar vol over alcohol Fred. We kennen u ondertussen al.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En jij kent de Fred helemaal niet noch dat de Fred aan jou kent. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2022 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mannekes toch a , ja Alcohol is ook een harddrug, maar hij is nu eenmaal maatschappelijk aanvaard. Ge gaat colombianen in den Andes ok niet van de coca bladeren krijgen. b je moet beide niet combineren bij het besturen van voertuigen op de openbare weg. Wat ge op up privecircuit doet kan me niet bommen. c de meeste harddrugs zijn niet maatschappelijk aanvaard en ook iligaal, je kan discusieren of dat correct is of niet, maar het is nu eenmaal zo. Het feit dat die gasten met granaten naar mekaar smijten is omdat ze de rekening niet hebben betaald of hun muil niet hebben gehouden. Of het is intimidatie om iets te regelen in de haven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je dan niet opkomen tegen ALLE drugs?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het. Ik weet niet waarom men daar hypocriet zou moeten over doen. Drugs zijn drugs en of die nu legaal of illegaal zijn veranderd niks aan dat gegeven. Indien men beweert dat dit wel zo is dan is cannabis in Canada geen drug en hier wel of is Alcohol in Soedan wel een drug en hier niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niks alcohol als ik moet rijden. Lang geleden wel....maar dat waren andere tijden. En ik pleit HELEMAAL niet voor drugs. Drugs waaronder alcohol gebruik je beter niet . Er sterven jaarlijks meer dan 3 miljoen mensen aan. Maar dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Drugs zijn nu eenmaal genotsmiddelen. Gelukkig kunnen de meeste mensen verstandig omgaan met gebruiken en ja ook met Alcohol. Gebruiken is niet het probleem. Verslaafd zijn is dat wel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2022 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |