![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen Axelle Red, ik luister zelfs zeer graag naar franstalige muziek. Die enkelen die daar commentaar op hebben zijn maar enkele fanatieke marginale nationalisten, net zoals sommige BUB'ers hier. Maar Vlaanderen wordt wel zieker van nationalisme in een andere zin, en je moet niet denken dat ik als flamingant zoiets leuk vind. De laatste tijd maken aanhangers van zowel N-VA als VB te fanatieke uitspraken over de modale Waal ("het zijn allemaal profiteurs", enz.) en gaan ze soms te ver op vlak van taal (bvb Bart De Wever op de franstalige zender die Nederlands sprak). Ik ben er helemaal niet blij om maar ik leg wel de schuld hiervan bij bepaalde politici die onze tegenstellingen uitbuiten voor eigen belang of hun "Eigen Volk Eerst" principe. En hiermee doel ik niet op het VB maar wel op PS en consoorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens polls en peilingen zijn vaak bullshit. Zeker as ze zo beperkt zijn. |
|
![]() |
![]() |