Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2022, 06:15   #41
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Raised by Wolves en Snowpiercer zijn volgens mij verre van woke:

https://www.reddit.com/r/movies/comm...eb2x&context=3
Beide series trokken gewoon totaal op geen zak. Snowpiercer keerde de film op z'n kop. Ik wist niet eens dat die series uit de HBO stal kwamen. Maar goed dat HBO zich herpakt. Ik weet niet of het daaraan ligt maar sinds die machtige vetzak van een Weinstein in het gevang zit verandert er eindelijk iets in de VS-entertainment industrie.

In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 06:38   #42
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Superheldenfilms zuigen meestal big time, enkele uitzonderingen daargelaten.

Maar ja als je dat graag ziet, wie ben ik he, ...

Als ik het dus goed begrijp moeten ze een superhelding creeren die liefst zwart is, best ook lesbisch en gigantische ijsballen uit haar gat kan laten vliegen of lasertstralen uit haar tepels kan laten komen. Wel zonder die tepels te laten zien want dat mag niet in Amerika. ...

Daarbij is ook een sidekick nodig, een homofiele dwerg zou eigenijk wel de max zijn die dankzij zijn 77 miles boots veel sneller is dan gelijk wie op aarde. Hij kan alleen niet tegen blueberry muffins daar krijgt m uitslag van.

Voilla 2 karakters laat die gasten daar nu een film mee in mekaar boksen die lekker woke is.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 08:02   #43
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Waarom niet meteen een transgender?
Eigenlijk is dat ook een beetje zo, hee. Mega Mindy die crossdresst als Mega Toby:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als je nu dit kostuum bekijkt, dan lijkt het toch gemaakt door mama voor de verkleedpartij van dochter op het schoolfeest ?

vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 08:20   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Goed zo, die twee zijn toch totaal overroepen excuus-allochtonen.
Oud 4 augustus 2022, 08:50   #45
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Pas maar op, dit woke-gedoe wordt alleen erger.

Binnen 50 jaar mogen batman en batgirl ook niet meer. Dan wordt het batperson.

Alle onderwerpen die zere tenen kunnen raken moeten de doofpot in en mag niet meer over gesproken worden.

Wat men niet begrijpt is dat het juist wél bespreekbaar moet worden.
Ik zit niet in met "include" maar het is eerder "replace".
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 09:10   #46
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een andere theorie is dat ze het voor ‘tax purposes’ gecanceled hebben. Gewoon een aftrekpost op de belastingen.
Boekhouders die een filmmaatschappij besturen.
Toch, als je meer geld kan verdienen door boekhoud *boekhoud minder belastingen zonder product boekhoud* dan door de film uit te brengen, in welke vorm dan ook, dan verwacht je niet heel veel van de film in kwestie.

Catwoman is gewoon uitgebracht destijds. Zelfs Idiocracy, een film die begraven moest worden om de sponsors niet voor schut te zetten, heeft een heel beperkte bioscoop release gehad. En dan zijn er nog wel een aantal films die naar het DVD verdomhoekje zijn gestuurd, tegenwoordig zijn dat soort projecten goede opvulling voor een streamingservice. Helemaal niet is raar. Moet inderdaad bijna wel een hele goede boekhoudtruuk zijn, mogelijk gecombineerd met dat ze echt heel veel backlash verwachten. Maar misschien is dat wel gewoon producers die bang zijn dat elke superheldenfilm met een vrouw in de hoofdrol gedoemd is tot overmatige kritiek en review bombing.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 augustus 2022 om 09:10.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 09:29   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je nu dit kostuum bekijkt, dan lijkt het toch gemaakt door mama voor de verkleedpartij van dochter op het schoolfeest ?

En waarom DC comics fans afhaken..

Dit is Barbara Gordon

En dit is ze in de film. Blanke rosse mag niet. Moet een kleurtje hebben.

Foute Woke Boel !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 09:58   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zo liggen er ook ergens een massa Atari video spellekes gedumpt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Atari_video_game_burial
Oud 4 augustus 2022, 10:42   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Toch, als je meer geld kan verdienen door boekhoud *boekhoud minder belastingen zonder product boekhoud* dan door de film uit te brengen, in welke vorm dan ook, dan verwacht je niet heel veel van de film in kwestie.

Catwoman is gewoon uitgebracht destijds. Zelfs Idiocracy, een film die begraven moest worden om de sponsors niet voor schut te zetten, heeft een heel beperkte bioscoop release gehad. En dan zijn er nog wel een aantal films die naar het DVD verdomhoekje zijn gestuurd, tegenwoordig zijn dat soort projecten goede opvulling voor een streamingservice. Helemaal niet is raar. Moet inderdaad bijna wel een hele goede boekhoudtruuk zijn, mogelijk gecombineerd met dat ze echt heel veel backlash verwachten. Maar misschien is dat wel gewoon producers die bang zijn dat elke superheldenfilm met een vrouw in de hoofdrol gedoemd is tot overmatige kritiek en review bombing.
Ik denk dat de verklaring van Jan Verheyen wel de juiste is: de film is ‘te klein’ voor de bioscoop en ze willen de DC films prestigieus houden. Catwoman (vreselijke film) was dacht ik uitgebracht om de rechten niet te verliezen.

https://www.hln.be/videos/genre/ente...batgirl-319242

https://www.demorgen.be/tv-cultuur/w...m_content=free

Citaat:
Zaslav wil het merk DC Comics versterken”, ziet regisseur en Hollywoodwatcher Jan Verheyen. “DC kan zich nu niet meten met Marvel, en dat brengt frustratie met zich mee. Maar Batgirl is voor Warner niet groot genoeg voor een bioscooprelease.” Batgirl had een productiebudget van 70 miljoen dollar, dat omwille van bijkomende covid-maatregelen was opgelopen tot 90 miljoen dollar, en volgens de Post zelfs voorbij de 100 miljoen. Om de film alsnog in de bioscoop uit te brengen, zou daar nog een promotiebudget van 30 tot 50 miljoen dollar bijkomen, schat Variety: kosten die Warner niet wil maken, omdat het vreest dat Batgirl zijn kosten niet kan terugverdienen. De film is te klein om te kunnen concurreren met grote blockbusters, en de reacties op testscreenings zouden veelal negatief geweest zijn, volgens een anonieme bron van de New York Post.

“Het is moeilijk te begrijpen waarom Batgirl dan niet op HBO Max verschijnt”, vindt Verheyen. “Maar kennelijk wil men het merk DC Comics beschermen door enkel grote bioscoopfilms te maken. Voor ons lijkt een budget van 70 miljoen dollar veel, maar The Batman had een budget van 185 miljoen.” Door de film evenmin op HBO Max uit te brengen, wil Warner de schade beperken en het verlies afschrijven bij de fiscus. Zaslav heeft een reputatie voor drastische, kostenbesparende beslissingen: al een maand na de release trok hij de stekker uit CNN+, een streamingplatform dat 300 miljoen dollar kostte, maar niet snel genoeg abonnees aantrok.
Oud 4 augustus 2022, 12:24   #50
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze kunnen maar beter snel beginnen aan bad girl, dat is wel een iets ander genre, een beetje minder woke en een ander soort publiek.
Oud 4 augustus 2022, 12:32   #51
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ze kunnen maar beter snel beginnen aan bad girl, dat is wel een iets ander genre, een beetje minder woke en een ander soort publiek.
een XXX versie van Durham red, met een goeie splash gore.
Oud 5 augustus 2022, 00:02   #52
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wel eerlijk blijven, hè, er is veel overlap qua publiek
Oud 5 augustus 2022, 00:04   #53
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En waarom DC comics fans afhaken..

Dit is Barbara Gordon

En dit is ze in de film. Blanke rosse mag niet. Moet een kleurtje hebben.

Blanke rosse is meer mijn type, maar deze actrice is wel aantrekkelijk. Het probleem zit hem meer in het gepush...
Oud 5 augustus 2022, 04:40   #54
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
een XXX versie van Durham red, met een goeie splash gore.
Vampirella was ook best leuk

Oud 5 augustus 2022, 06:29   #55
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Minister van cultuur Jan Jambon heeft na druk van PVDA+, Groen!, openVLD en de cultuursector laten weten de film aan te kopen met het budget 2023-2028 van Opera Ballet Vlaanderen. De film zal worden uitgebracht in alle Belgische culturele centra. Minister van onderwijs Weyts heeft belooft de film op te nemen in de eindtermen voor het vijfde studiejaar. Alle lagere schoolkinderen zullen de film jaarlijks verplicht gaan bekijken. VZW Rosa zal op aanvraag een aangepaste versie vertonen in de kleuterscholen, onder kundige supervisie en met uitgebreide toelichting van Dallila Hermans. De koning laten weten Arbi & Fallah tot ridders te slaan in 2024.

In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 07:53   #56
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Ik had graag Michael Keaton nog eens als Batman gezien. Of ons nu een meesterwerk ontnomen is, dat betwijfel ik.

De nieuwe marsrichting van Warner na de fusie met Discovery betreur ik wel. De nieuwe CEO heeft meer voeling met de reality-televisie van TLC dan met films en series. Het is jammer dat HBO Max ons land nooit bereikt heeft, maar eens de nieuwe CEO klaar is met die streamingdienst (geruchten van massa-ontslagen en opname in Discovery+) missen we eigenlijk niets meer.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:16   #57
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Ik kan niet zeggen dat ik er wakker van lig.

Persoonlijk vermoed ik dat de film behoorlijk suckt, zo erg zelf dat ze hem achter slot en grendel geplaatst hebben.

Die plotse kwaliteitscontrole is ergens wel vreemd, gezien het verwarrend zootje DC-films van de laatste jaren.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:45   #58
De Rode Willem

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Ik las : "batgirl van den Aldi"

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 12:00   #59
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik kan niet zeggen dat ik er wakker van lig.

Persoonlijk vermoed ik dat de film behoorlijk suckt, zo erg zelf dat ze hem achter slot en grendel geplaatst hebben.

Die plotse kwaliteitscontrole is ergens wel vreemd, gezien het verwarrend zootje DC-films van de laatste jaren.
eerlijk gezegd vind ik dat allemaal pure pulp, het is lang geleden dat ik nog eens iets gezien heb met een echt goed verhaal of een thriller die echt thrillet

die spinnekoppemannen en badewanne meiskes vind ik maar zever in pakskes eerlijk gezegd. Goed voor een paar kinderfilms van te maken en dat is het dan.
Oud 5 augustus 2022, 12:01   #60
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik las : "batgirl van den Aldi"
Bathgirl, daar zitten we op te wachten, ...

een schoonheid die gehuld in een veel te korte badhanddoek superhelden dingen doet.

maar dat gaat weer niet woke genoeg zijn, de feministen vinden dat weer niet ok.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be