![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superheldenfilms zuigen meestal big time, enkele uitzonderingen daargelaten.
Maar ja als je dat graag ziet, wie ben ik he, ... Als ik het dus goed begrijp moeten ze een superhelding creeren die liefst zwart is, best ook lesbisch en gigantische ijsballen uit haar gat kan laten vliegen of lasertstralen uit haar tepels kan laten komen. Wel zonder die tepels te laten zien want dat mag niet in Amerika. ... Daarbij is ook een sidekick nodig, een homofiele dwerg zou eigenijk wel de max zijn die dankzij zijn 77 miles boots veel sneller is dan gelijk wie op aarde. Hij kan alleen niet tegen blueberry muffins daar krijgt m uitslag van. Voilla 2 karakters laat die gasten daar nu een film mee in mekaar boksen die lekker woke is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk is dat ook een beetje zo, hee. Mega Mindy die crossdresst als Mega Toby:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo, die twee zijn toch totaal overroepen excuus-allochtonen.
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Pas maar op, dit woke-gedoe wordt alleen erger.
Binnen 50 jaar mogen batman en batgirl ook niet meer. Dan wordt het batperson. Alle onderwerpen die zere tenen kunnen raken moeten de doofpot in en mag niet meer over gesproken worden. Wat men niet begrijpt is dat het juist wél bespreekbaar moet worden. Ik zit niet in met "include" maar het is eerder "replace".
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Catwoman is gewoon uitgebracht destijds. Zelfs Idiocracy, een film die begraven moest worden om de sponsors niet voor schut te zetten, heeft een heel beperkte bioscoop release gehad. En dan zijn er nog wel een aantal films die naar het DVD verdomhoekje zijn gestuurd, tegenwoordig zijn dat soort projecten goede opvulling voor een streamingservice. Helemaal niet is raar. Moet inderdaad bijna wel een hele goede boekhoudtruuk zijn, mogelijk gecombineerd met dat ze echt heel veel backlash verwachten. Maar misschien is dat wel gewoon producers die bang zijn dat elke superheldenfilm met een vrouw in de hoofdrol gedoemd is tot overmatige kritiek en review bombing.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 augustus 2022 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo liggen er ook ergens een massa Atari video spellekes gedumpt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Atari_video_game_burial |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/videos/genre/ente...batgirl-319242 https://www.demorgen.be/tv-cultuur/w...m_content=free Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen maar beter snel beginnen aan bad girl, dat is wel een iets ander genre, een beetje minder woke en een ander soort publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Blanke rosse is meer mijn type, maar deze actrice is wel aantrekkelijk. Het probleem zit hem meer in het gepush...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister van cultuur Jan Jambon heeft na druk van PVDA+, Groen!, openVLD en de cultuursector laten weten de film aan te kopen met het budget 2023-2028 van Opera Ballet Vlaanderen. De film zal worden uitgebracht in alle Belgische culturele centra. Minister van onderwijs Weyts heeft belooft de film op te nemen in de eindtermen voor het vijfde studiejaar. Alle lagere schoolkinderen zullen de film jaarlijks verplicht gaan bekijken. VZW Rosa zal op aanvraag een aangepaste versie vertonen in de kleuterscholen, onder kundige supervisie en met uitgebreide toelichting van Dallila Hermans. De koning laten weten Arbi & Fallah tot ridders te slaan in 2024.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had graag Michael Keaton nog eens als Batman gezien. Of ons nu een meesterwerk ontnomen is, dat betwijfel ik.
De nieuwe marsrichting van Warner na de fusie met Discovery betreur ik wel. De nieuwe CEO heeft meer voeling met de reality-televisie van TLC dan met films en series. Het is jammer dat HBO Max ons land nooit bereikt heeft, maar eens de nieuwe CEO klaar is met die streamingdienst (geruchten van massa-ontslagen en opname in Discovery+) missen we eigenlijk niets meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik kan niet zeggen dat ik er wakker van lig.
Persoonlijk vermoed ik dat de film behoorlijk suckt, zo erg zelf dat ze hem achter slot en grendel geplaatst hebben. Die plotse kwaliteitscontrole is ergens wel vreemd, gezien het verwarrend zootje DC-films van de laatste jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ik las : "batgirl van den Aldi"
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die spinnekoppemannen en badewanne meiskes vind ik maar zever in pakskes eerlijk gezegd. Goed voor een paar kinderfilms van te maken en dat is het dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |