![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U leent 5K renteloos, plaatst zonnepanelen waardoor u jaarlijks 5000 kwh kan uitsparen. Als u dat leent over de levensduur van 20 jaar moet u jaarlijks 250 euro afbetalen. U moet u dus niets veroorloven, u betaalt minder en u wekt energie op. Zo moeilijk is dat toch niet zou ik denken en de oplossing is DIRECT. Een renteloze lening in tijden van dit soort inflatie en energieprijzen is een no brainer en je moet zelf geen euro kapitaal inleggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 augustus 2022 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cadeaus die je van de overheid krijgt betaal je meestal dubbel en dik terug
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 augustus 2022 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gratis geld lenen ? Mensen met elementair inzicht in wiskunde weten dat dat nu net niet kan. De Stevaert rolt van plezier eens rond in het kanaal.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 31 augustus 2022 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beseft niet dat de Vlaamse regering zelf momenteel nog quasi gratis leent? Er wordt meteen geinvesteerd in energieopwekking en de afbetaling gebeurt door een daling van de energiefactuur. U ziet het niet, dat is duidelijk. U hebt liever een subsidiecultuur nietwaar. Dat heeft ons inderdaad al veel opgebracht hé. De certificaatjes van Freya en co.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk wel. Een jaar of 2 geleden heb ik 5K geleend aan 0,9% om zonnepanelen te plaatsen. Ik deed dat op 3 jaar. Ik betaal daarvoor iets van een 150 euro per maand af en ik heb daar de laatste 2 jaar al 12000 kwh mee opgewekt. Ik zat met een terugverdientijd van 7 jaar in mijn hoofd maar met de huidige prijzen vermoed ik dat ik het terug heb op 4 jaar of zo. Zelf heb ik toen 2K zelf gefinancierd maar uiteindelijk kon ik dat even goed volledig lenen en langer laten lopen waardoor ik de afbetaling en lager voorschot op elkaar kon afstemmen. Zonnepanelen plaatsen kan iedereen met een eigen woonst, zonder eigen inleg. Het is gewoon oerdom als je het niet doet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat een enorm succes worden bij de huurders van sociale woningen ? En bij appartementsbewoners...nogal eens gepensioeneerden die hun huis inruilden voor een appartement. En als de rechtsen steen en been klaagden dat Vivaldi alleen maar in de zomer enige tegemoetkoming zou doen, als het eigenlijk niet nodig is, dan zullen de arme mensen zeer ontgoocheld zijn dat hun panelen alleen maar iets opbrengen als ze het niet nodig hebben. Wat de Vlaamse doet is de rijken pamperen...niets meer en niets minder. Voor mij niet gelaten. Maar het is asociaal zoals nog nooit meegemaakt.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Maar hoeveel van de mensen die echt in de problemen zitten en gaan komen hebben een eigen woonst ? Of wonen op een klein appartementje ? Of denkt u dat alleen huisbezitters in de problemen aan het komen zijn en dat huurders sociaal of niet in alle ruimigheid leven en gaan investeren in zonnepanelen voor hun huisbaas ?
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw bericht schrijf je dat ze u 5k€ hebben gekost, wat is het nu? Heb je ze betaald of waren ze gratis, zonder eigen inbreng?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 augustus 2022 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Hij bedoelt natuurlijk dat hij het volledige bedrag heeft kunnen lenen en geen Eigen inbreng heft moeten doen, zoals banken vaak vragen bij aankoop van een huis...
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet lezen wat er staat. IK heb 5K geleend en eigen inbreng van 2K. Dus ze hebben 7K gekost. Ik kon even goed 7K geleend hebben en de afbetaling spreiden volgens de daling van mijn energiekost, zodat er op zich geen enkele verandering zou zijn aan mijn uitgavenpatroon.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je schrijft “zonder eigen inleg” wil dat mi zeggen dat het u niets gekost heeft. 7000& met of zonder renteloze lening noem ik niet niets.
En blijf beleefd aub
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Uw poging tot kritiek is wel naar het belachelijke toe hoor. Niveau Rode Willem...
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie nu geen 150€ aan rekeningen kan betalen kan dat ook niet voor een renteloze lening
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 augustus 2022 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |