![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 december 2004 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Luister ,sorry lees eens allemaal,van wie is deze website.Waarom zijn er moderators,en dan nog vrijwillig.Ik denk dat men tevreden mag zijn dat men zijn mening mag uiten.Te ver is te ver(ik weet hetEXTREEM is soms te)Maar mogen we blij zijn dat we polics be hebben.This niet slijmen he,dat zullen vele denken daar vraag ik op zen gents gezegd mijn kl aan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Sommigen denken nog steeds dat de regels die op dit forum worden gehanteerd dezelfde zijn als in het echte leven. Dit is een privé-forum dat gerund wordt door vrijwilligers met hun eigen persoonlijke kijk op de samenleving en de politiek. De enige kennis die ze moeten hebben is die van een PC.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |