![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vaccins voor andere subvarianten zijn nog niet getest. https://forum.politics.be/showpost.p...6&postcount=16 ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 september 2022 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU heeft al meer dan genoeg vaccins besteld, 2,6 miljard doses, om iedere inwoner in te enten. Maar mogelijk blijkt het nodig om de prik te herhalen of duiken er virusmutanten op die een extra dosis vergen. Daarop wil de commissie voorbereid zijn. En de EU wil in de toekomst ook de 70 tot 80 miljoen kinderen en jongeren in de unie vaccineren.
------ Bestellingen worden niet veranderd bij levering eh. En je ziet het zelf. Het is gewoon een extra prik met wat in stock ligt.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 september 2022 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfizer zal op 7 september ruim 1 miljoen aangepaste vaccins leveren https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09...navaccin-goed/ Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 9 september 2022 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je ervan kan verwachten zal wel gene vette zijn, want veruit de meeste mensen hebben ondertussen al een meer recente infectie opgedaan dan BA.1. Geen enkele van die mensen heeft enig nut bij een "verouderd" spuitje ten aanzien van hun infectie. Voor de weinige mensen die nog "maagdelijk" zijn ten aanzien van enig omicron virus kan zo een spuitje misschien, heel misschien, nog een klein beetje rest bescherming geven tegen zware ziekte, dat moet uitgevist worden he. Kortom, dat spuitje gaat misschien een klein beetje bescherming geven aan het piepkleine groepje van mensen die nog geen omicron hebben opgedaan en die binnen dat groepje, zwaar ziek zouden worden. Ik weet niet over hoeveel mensen we het hier hebben. Een paar honderd of duizend of zo ? Wat absoluut niemand moet doen, is nog een Wuhan spuitje nemen. Dat men dit nog durft voorstellen is eigenlijk bijna even schandalig als de rest van de kwakzalverij in dit gebeuren. Het strikt enige dat wel wat zin zou hebben, zou een spuitje tegen BA5 zijn aan mensen die deze zomer gene corona hebben opgedaan, en die potentieel zwaar ziek zouden kunnen worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2022 om 05:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vandaar mijn opmerking; zelfs al zou dit vaccin aangepast zijn aan BA.5, dan nog zal het moeten worden ingezet tegen een nieuwe variant die weeral een aantal serieuze mutaties verder is. Ergo; beschermingseffect zal weeral sub-optimaal zijn. Dure de comprenure hee gast. Terzijde; ik stoor me ook nog steeds aan het feit dat die berekenaars van beschermingsfacoren altijd cijfermatig vergelijken met een placebo-arm. “Je bent X% beter beschermd als je het vaccin neemt, in vergelijking met iemand die het niet neemt”. We zijn bijna drie jaar ver in deze pandemie en jullie hebben daar in EU nog steeds geen vroegbehandelingsprotocol. Dokters geven nog steeds geen raad over hoe je je kan beschermen met supplementen zoals Vitamine D en Quercetin, …en met medicijnen zoals IVM, HCQ en Fluvoxamine.ze schrijven nog steeds nul de botten voor. Dat is hier waar ik zit wel even anders. Een cocktail van supplementen en IVM gaat hier vlot de toonbank over. Anyway, mijn punt is; ik zou wel eens berekeningen willen zien van beschermingspercentages (ic voorkomen van zware ziekte) waarbij deze nieuwe booster wordt vergeleken met een goed vroegbehandelingsprotocol. En ze mogen meteen dan ook de potentiële neveneffecten van beide vergelijken. Mijn voorspelling; ik denk dat het nut van die booster dan helemaal onderuit wordt gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan kun je je afvragen waarom jonge en vooral gezonde mensen toch blijven afgeperst worden door indirecte dwangmaatregelen om gevaccineerd te worden als de bescherming beperkt en dus niet enkel nutteloos maar ook nog schadelijk is door bijwerkingen die nog steeds niet helemaal gekend zijn vermits de covid-mRNA-vaccins nog steeds in een experimenteel stadium zijn volgens pfizer. Waarom geen vroegbehandelingsprotocol in europa zoals in Zuid-afrika? Misschien omdat dan nutteloze, beperkt beschermende en peperdure vaccins overbodig worden? Misschien omdat het helemaal niet gaat om de volksgezondheid maar om de uitbreiding van politiek machtscontrole door genomen (nep)maatregelen? Waarom worden alle mogelijke wurgmiddelen met bedrieglijke misleidingen om te kunnen blijven vaccineren vooral ingezet in dichtbevolkte, blanke, eu/westerse/welvaartstaten? Het nut van de booster is nu reeds helemaal onderuit gehaald als je de beperkte bescherming door achterhaalde vaccins vergelijkt met het aantal vaccinatie- en reeds dodelijke slachtoffers door schadelijke vaccin bijwerkingen. Het enige probleem daarbij is dat nog steeds de vaccinatieschade door de bijwerkingen van de vaccins stug blijven ontkend worden ondanks bewezen feiten van de verbanden bij kerngezonde gevaccineerden en de lijsten met schadelijke bijwerkingen door de farmaceuten zelf.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, ze hebben gelijk, 3 maanden of niet testen is hetzelfde, het duurt normaal 8 jaar om een nieuw vaccin te testen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moderna mRNA bivalent omicron BA.1/original “wild-type” vaccine https://www.bmj.com/content/378/bmj.o2038 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik het nodig voor mijn app dus dat is lekker meegenomen, ik wil geen shit als ik naar Azië of de US reis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan op uw 2 oren slapen. https://pnws.be/nieuwe-omikron-boost...t-op-8-muizen/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 september 2022 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 september 2022 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in het nieuws geweest. Hier niet natuurlijk.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe het met de muizen gaat weten we ook niet.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn uit elkaar gehaald. De muizen kregen eerst het vaccin, werden dan opengesneden om dan in een proefbuis te kijken naar de reactie van hun antistoffen tegenover Omicron.
Als ik de resultaten goed begrijp maakt covid zieker met de leeftijd en werkt het vaccin slechter hoe ouder de muis. Wat wel logisch klinkt want als je natuurlijke immuniteit slechter is zal die ook minder goed reageren bij een vaccin. https://www.nature.com/articles/s42003-022-03765-3 In this study, we have demonstrated the age-specific impact of mRNA booster immunization on immunogenicity and protection in a murine model of SARS-CoV-2 infection. The severity of COVID-19 increases with age, while vaccine immunogenicity declines in older populations . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 september 2022 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sporen uitwissen? Zo zie ik dat.
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |