![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een beetje kennis over Wereld Oorlog 1, en de grote ontploffingen van de gegraven mijnen rond Mesen heeft mijn aandacht. Wanneer spreken we daar af? Ik gebruik persoonlijk transport om u te ontmoeten aan de kerk van het kleinste stadje in Vlaanderen. Let wel, ik werk, dus tenzij ik vakantie wil spenderen aan uw ontdekkingstocht full time, zal het een weekend of feestdag worden, wat het publiek op de bussen een pak minder "divers" zal maken. Weet ge wat, ik trakteer op dinner, breng uw heksie perfectie mee, dan doe ik dat ook.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 september 2022 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw kloten maken deel uit van 't spel, Schoof.