![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij zit diep in de stront, maar wil het niet toegeven... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 september 2022 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ze nog niet genoeg aan de winnende hand?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat is gelijk de PVDAers die zich opofferden om hier het communisme te brengen in plaats van naar Cuba of het Oostblok te migreren.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle hulp is toch welgekomen?
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() luister grote chinese broer spreekt
https://www.asianews.it/news-en/Puti...ing-56705.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Oei, het gaat precies niet goed met de Russische speciale operatie...
Mobilisatie, gedeeltelijk of niet, is altijd heel riskant. Dat toont aan dat het eigen leger niet veel voorstelt en een mobilisatie kan onvoorspelbare gevolgen hebben. Maar ja, de Vlad is wanhopig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grote broer China laat in voor hun doen sterke bewoordingen verstaan dat het welletjes is geweest met het om zich heen stampen.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein Davidje, die enkel met wat materiële hulp de grote Goliath op zijn kloten kan geven .... dat is veel plezanter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die spleetoog zegt over erkenning van door Rusland veroverd gebied en zo, moet je niet letterlijk nemen.
Ik zal het vertalen voor jullie: wij willen meel kolting op de leveling van olie en gas. Veel meel.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus 50% korting en 20 miljard competitief voordeel met EU...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem dat serieuzer. Als dat conflict een globale recessie in gang zet, schaadt dat de Chinese economie, en nog geen beetje.
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() ha neen hé. Bij mijn weten worden er 4 regio's nog altijd bezet door de Russen terwijl geen enkel stukje grondgebied van Rusland bezet is (toegegeven dit argument zal maar enkele dagen geldig zijn, gezien de kans er dik in zit dat bepaalde gebieden als Rusland worden 'erkend'. Diezelfde Russen gaan nu nog versterkingen sturen in wat jij als volwaardige Oekraïense en Oekraïensgezinde gebieden noemt. Het is aan al die Oekraîene-lovers nu toch wel om zeker te zorgen dat die Russen niet verder geraken. Vooral de Donbasregio ligt onder vuur. Men kan toch uit de solidariteit die jij zo bepleit ook opmaken dat die best naar ginder worden gestuurd. Dat ligt toch in overeenstemming met uw eigen standpunt?
![]() |
#58 | |
|
![]() De meest gezochte zoektermen op het Russische www zouden momenteel zijn "hoe ontkom ik aan een oproeping?" en "hoe verlaat ik makkelijk Rusland?". Indien dit klopt, zou ik graag de exacte aantallen kennen. Indien het gaat om 500 hits lijkt me dat nog okee, indien het er 5000 of meer zijn, ziet het er mijns inziens, niet zo goed uit wat betreft de gevechtsbereidheid van Ivan modaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien de NATO geen plannen heeft om kermwapens tegen Rusland te gebruiken voor 't moment, is er dus geen enkel probleem, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 21 september 2022 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |