Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2022, 10:54   #41
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een studie toont aan dat Republikeinen meer dood gingen aan covid dan Democraten. In 2020 was het verschil 1,6% maar na de vaccins in 2021 was het verschil 10,6%. 2022 werd nog niet bekeken.

Het is nog niet zeker dat vaccins het verschil maakten omdat dit niet in het onderzoek zat. In 2021 was de haat tegen antivaxxers het hoogst dus 10% kan evengoed een killing spree zijn van het medisch personeel.

Realistisch gezien zal het vaccin er wel voor iets tussen zitten natuurlijk maar als ik het goed heb was de vaccinatiegraad 60% bij reps en 90% bij dems en dan is 10% niet zo’n heel groot verschil.

Ik heb nog geen studie gevonden over het verschil in behandeling van reps en dems in het ziekenhuis, dat zou wel interessant zijn. Hoe vlug ze aan de machine worden gelegd bv, maar goed, wat niet is kan nog komen.

https://www.govexec.com/workforce/20...me-out/380245/
Wat ik me afvraag, lig je daar nog altijd wakker van. Het is immers voltooid verleden tijd..
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2022, 11:24   #42
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Wat ik me afvraag, lig je daar nog altijd wakker van. Het is immers voltooid verleden tijd..
Het zal pas voltooid verleden tijd zijn, als alle force-vaxxeurs en hun cheerleaders aan lantaarnpalen bengelen, of uit de maatschappij verdwenen zijn.

Dat is ook de grote fout geweest na WOII dat niet alle fascisten opgeknoopt werden.

Ze zijn nu terug aan de macht, getuige snotvalling19.

Vrede- en vrijheidslievende mensen mogen dezelfde fout niet nog eens maken, omwille van hun vrede- en vrijheidslievendheid.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 december 2022 om 11:31.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2022, 15:30   #43
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Na een Nuremberg 2 is het voltooid verleden tijd, niet eerder. Daarvoor zijn veel teveel mensen dood gemaakt en vernederd.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be