![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heb ik met volleyballen nooit gezien. We kregen als we wonnen 100bfr en twee drankbonnetjes...
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie alleen maar donkere truien.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet zelden wordt er voor een voetbalwedstrijd aangekondigd dat er zal geknokt worden is het niet binnen dan zal het buiten het stadion zijn. Waar zijn die Burgemeesterkes dan ???? Er wordt menig betoging verboden wanneer de Burgemeester van oordeel is dat hij niet kan instaan voor de veiligheid Maar gezien politici een bende hypocrieten zijn durven zij niet in te gaan daar waar het grote geld de plak zwaait. En dus is voetbal onschendbaar en moeten burgemeesters luisteren en zwijgen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2022 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221010_94669876 Citaat:
![]()
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 oktober 2022 om 21:28. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Europees Commissaris
|
Beerschot anti-joods? Altijd al zo geweest of een kater van GBA, bedankt voor Vertonghen en Vermaelen, mijn club Ajax was er zeer content mee.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of heb je het op die met dat donkerblauw jeanetten-vestje aan de linkerkant? Dat is geen Hitlergroet hé...die krijgt petsen van de ECHTE Hitler-adepten als hij met zo'n groet afkomt.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 oktober 2022 om 06:52. |
|
|
|
|