Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2022, 11:35   #41
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
voetbal supporters... Ik vraag mij af of er een diersoort te vinden is die een lager IQ heeft ?

als een bende achterlijke idioten wat staan roepen naar 22 andere achterlijke idioten die een bal wegstampen erachter lopen en vervolgens weer wegstampen.

het zou bovendien nog waanzinnig aangenaam moeten zijn om heel dat idiote gedoe te aanschouwen ook. terwijl er dus een bende bosmongolen staan te roepen, dat in uw vrij weekend.

Onbegrijpelijk.
Die op het veld zijn nog zo achterlijk niet. Als je met wat te sporten, een hobby, dik uw boterham kan verdienen.
Dat heb ik met volleyballen nooit gezien.
We kregen als we wonnen 100bfr en twee drankbonnetjes...
Oud 10 oktober 2022, 12:45   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht

Er is zelfs een man in een donkere trui, die met een van haat vertrokken gezicht, de hitlergroet uitvoert. Jammer, dat hij toen in de collaboratietijd nog niet verwekt of geboren was want hij zou zeker SS-er kampbeul geworden zijn.
Ik zie alleen maar donkere truien.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2022, 12:53   #43
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
voetbal supporters... Ik vraag mij af of er een diersoort te vinden is die een lager IQ heeft ?

als een bende achterlijke idioten wat staan roepen naar 22 andere achterlijke idioten die een bal wegstampen erachter lopen en vervolgens weer wegstampen.

het zou bovendien nog waanzinnig aangenaam moeten zijn om heel dat idiote gedoe te aanschouwen ook. terwijl er dus een bende bosmongolen staan te roepen, dat in uw vrij weekend.

Onbegrijpelijk.
Eigenlijk is het poepsimpel. Iedere burgemeester zou voetbalwedstrijden moeten verbieden gezien de veiligheid niet meer kan worden gegarandeerd.

Niet zelden wordt er voor een voetbalwedstrijd aangekondigd dat er zal geknokt worden is het niet binnen dan zal het buiten het stadion zijn. Waar zijn die Burgemeesterkes dan ????

Er wordt menig betoging verboden wanneer de Burgemeester van oordeel is dat hij niet kan instaan voor de veiligheid. Zelfs een betoging van verpleegsters durven ze te verbieden

Maar gezien politici een bende hypocrieten zijn durven zij niet in te gaan daar waar het grote geld de plak zwaait. En dus is voetbal onschendbaar en moeten burgemeesters luisteren en zwijgen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2022 om 12:54.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2022, 18:05   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Onbegrijpelijk.
Ontmenselijken van de basse classe ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2022, 21:27   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zou de bond ook reageren moest het publiek roepen ''dat vak zit vol met spagettifretters, keiskoppen of moffen''?
Euh

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221010_94669876

Citaat:
Het is niet het eerste incident met de Beerschot-aanhang in het recente verleden. In december vorig jaar circuleerden beelden op sociale media waarop te zien was hoe er nazistische en anti-joodse slogans werden geroepen. De Antwerpse politie opende toen een onderzoek naar aanleiding van het voorval. Daarnaast waren er vorig seizoen nog enkele andere kwalijke incidenten met fans van de Antwerpse club.
En ik zie bij die bende ook weinig Beerschot sjaals. Lijken mij geen ‘normale’ voetbalsupporters.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 oktober 2022 om 21:28.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2022, 04:01   #46
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Beerschot anti-joods? Altijd al zo geweest of een kater van GBA, bedankt voor Vertonghen en Vermaelen, mijn club Ajax was er zeer content mee.
Oud 12 oktober 2022, 06:47   #47
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht

Er is zelfs een man in een donkere trui, die met een van haat vertrokken gezicht, de hitlergroet uitvoert. Jammer, dat hij toen in de collaboratietijd nog niet verwekt of geboren was want hij zou zeker SS-er kampbeul geworden zijn.
Waar zie jij die man?

Of heb je het op die met dat donkerblauw jeanetten-vestje aan de linkerkant?
Dat is geen Hitlergroet hé...die krijgt petsen van de ECHTE Hitler-adepten als hij met zo'n groet afkomt.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 oktober 2022 om 06:52.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be