![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als bij koning Albert. Hij verstoot zijn buitenechtelijke dochter omdat hij het goede voorbeeld moet geven aan zijn landgenoten, en omdat hij ook niet kan afgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Prins Filip bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. Een fotograaf maakt een foto in de varkensstal.
Zegt de prins: "Schrijf nu niet onder die foto 'Filip met de varkens' hé meneer de fotograaf." Volgende dag staat de foto in de krant en eronder staat Prins Filip, derde van links |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou Stanford, een gerenommeerde universiteit met een uitstekende reputatie diploma's WEGGEVEN aan prinsen van een land dat ze niet eens kennen? Als u dit niet kan bewijzen, raad ik u aan hiermee te stoppen. Majesteitsschennis is nog altijd strafbaar, en laster zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Lap, ze gaan weer een klacht indienen. Hoe verliep de vorige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() BB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik PDC er even op wijzen dat dingen posten in de hoop dat ik het zou zien vrij nutteloos is. Ge staat op mijne negeerlijst en ge blijft erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat het hier niet thuishoort. Maar zo te zien bent U hier op dit onderwerp 'present' dus kan ik het maar proberen. Dank bij voorbaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rodeo, mag ik eens weten waarom gij daar twee hamer en sikkels zet? U bent toch geen communist hoop ik, want dan moet u dringend eens navragen hoe communisten staan tegenover monarchie.
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 25 december 2004 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je gewoon niet kan antwoorden zonder jezelf belachelijk te maken. Laatst gewijzigd door Pieter de Coninck : 26 december 2004 om 04:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Twas de meest spectaculaire smilie die ertussen stond ![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik meen nochtans laatst een artikel te hebben gelezen met getuigenissen van studiekameraden van prins filip en die smeten heus niet met bloemetjes. zo zou filip bij zijn opleiding tot piloot 20 maal meer les gekregen hebben dan de anderen, iemand merkte zelfs op dat men met een dergelijk hoog aantal lesuren zelfs een aap kon leren vliegen. ook is geweten dat prins filip in het middelbaar enkel zijn naam op het examen schreef en afgaf. er zijn ook serieuse twijfels of zijn scriptie wel van zijn hand is.
en ik zeg altijd, waar rook is is vuur |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen bepaalde Belgicisten mogen bijwijze van "'t was maar een grap' insinuaties maken, Pieter.
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |