Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2004, 15:27   #41
de mestkever
Partijlid

de mestkever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
goeie studie. Heb ik ook gedaan.
Verder gaat u mij nu aantonen dat Stanford Filip zijn diploma gegeven heeft zonder dat onze prins daar iets voor moeten doen heeft. Als u dat niet kunt aantonen, moet u stoppen met uw zever, want het komt niet alleen belachelijk over om zo te liegen - het is ook strafbaar.
Wel, dit kan nooit bewezen worden. Dat is vanzelfsprekend, maar een prins kan evengoed een diploma behalen als hij op het randje debiel is, omdat hij en den belziek het niet kan veroorloven af te gaan als een gieter.

Dat is hetzelfde als bij koning Albert. Hij verstoot zijn buitenechtelijke dochter omdat hij het goede voorbeeld moet geven aan zijn landgenoten, en omdat hij ook niet kan afgaan.
de mestkever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 15:52   #42
Pieter de Coninck
Banneling

Pieter de Coninck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, natuurlijk, Filip heeft in Amerika gestudeerd: ze gaan daar in de bakermat van de republiek echt wel diploma's weggeven omdat hij Kroonprins is van een land dat ze niet eens kennen

Face it, Filip is veel begaafder dan heel uwen blok-bataklang samen. Leer er maar mee leven.
En in Brugge was hij niet bekwaam zijn middelbaar te volgen.
Pieter de Coninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 16:12   #43
Pieter de Coninck
Banneling

Standaard

Prins Filip bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. Een fotograaf maakt een foto in de varkensstal.

Zegt de prins: "Schrijf nu niet onder die foto 'Filip met de varkens' hé meneer de fotograaf."

Volgende dag staat de foto in de krant en eronder staat Prins Filip, derde van links
Oud 25 december 2004, 16:26   #44
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mestkever
Wel, dit kan nooit bewezen worden. Dat is vanzelfsprekend, maar een prins kan evengoed een diploma behalen als hij op het randje debiel is, omdat hij en den belziek het niet kan veroorloven af te gaan als een gieter.

Dat is hetzelfde als bij koning Albert. Hij verstoot zijn buitenechtelijke dochter omdat hij het goede voorbeeld moet geven aan zijn landgenoten, en omdat hij ook niet kan afgaan.
Zever. Dat kan ik over iedereen zeggen. Ik kan ook zeggen dat uwe leider Van Hecke geen diploma behaald heeft, omdat hij het zich niet kon veroorloven om af te gaan. Waarom de VUB daarop zou ingaan? Geen idee.

Waarom zou Stanford, een gerenommeerde universiteit met een uitstekende reputatie diploma's WEGGEVEN aan prinsen van een land dat ze niet eens kennen?
Als u dit niet kan bewijzen, raad ik u aan hiermee te stoppen. Majesteitsschennis is nog altijd strafbaar, en laster zeker.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 16:58   #45
Pieter de Coninck
Banneling

Standaard

Lap, ze gaan weer een klacht indienen. Hoe verliep de vorige?
Oud 25 december 2004, 17:50   #46
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Zever. Dat kan ik over iedereen zeggen. Ik kan ook zeggen dat uwe leider Van Hecke geen diploma behaald heeft, omdat hij het zich niet kon veroorloven om af te gaan. Waarom de VUB daarop zou ingaan? Geen idee.

Waarom zou Stanford, een gerenommeerde universiteit met een uitstekende reputatie diploma's WEGGEVEN aan prinsen van een land dat ze niet eens kennen?
Als u dit niet kan bewijzen, raad ik u aan hiermee te stoppen. Majesteitsschennis is nog altijd strafbaar, en laster zeker.
Mag ik er U toch op wijzen dat hoe belachelijk ons land ook is, universitairen België toch wel kennen. Maar je hebt gelijk, het is een debiel land dat ze niet zouden moeten kennen. Binnenkort weten ze maar al te goed waar Vlaanderen ligt.
BB
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 22:22   #47
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Mag ik PDC er even op wijzen dat dingen posten in de hoop dat ik het zou zien vrij nutteloos is. Ge staat op mijne negeerlijst en ge blijft erop.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 22:27   #48
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Mag ik PDC er even op wijzen dat dingen posten in de hoop dat ik het zou zien vrij nutteloos is. Ge staat op mijne negeerlijst en ge blijft erop.
Mag ik U via deze weg toch eens vragen om hier langs te gaan en na een lange tijd eindelijk eens te antwoorden. http://forum.politics.be/showthread....1&page=2&pp=20
Ik weet wel dat het hier niet thuishoort. Maar zo te zien bent U hier op dit onderwerp 'present' dus kan ik het maar proberen.
Dank bij voorbaat.
Oud 25 december 2004, 22:30   #49
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Rodeo, mag ik eens weten waarom gij daar twee hamer en sikkels zet? U bent toch geen communist hoop ik, want dan moet u dringend eens navragen hoe communisten staan tegenover monarchie.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 25 december 2004 om 22:31.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2004, 04:06   #50
Pieter de Coninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeker dat het de negeerlijst is?
Ik denk dat je gewoon niet kan antwoorden zonder jezelf belachelijk te maken.

Laatst gewijzigd door Pieter de Coninck : 26 december 2004 om 04:36.
Oud 26 december 2004, 09:45   #51
rodeo
Gouverneur

rodeo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Rodeo, mag ik eens weten waarom gij daar twee hamer en sikkels zet? U bent toch geen communist hoop ik, want dan moet u dringend eens navragen hoe communisten staan tegenover monarchie.
Neeje, maar lichtelijke "sympathieën" kunnen wel hoop ik

Twas de meest spectaculaire smilie die ertussen stond
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2004, 11:27   #52
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

ik meen nochtans laatst een artikel te hebben gelezen met getuigenissen van studiekameraden van prins filip en die smeten heus niet met bloemetjes. zo zou filip bij zijn opleiding tot piloot 20 maal meer les gekregen hebben dan de anderen, iemand merkte zelfs op dat men met een dergelijk hoog aantal lesuren zelfs een aap kon leren vliegen. ook is geweten dat prins filip in het middelbaar enkel zijn naam op het examen schreef en afgaf. er zijn ook serieuse twijfels of zijn scriptie wel van zijn hand is.

en ik zeg altijd, waar rook is is vuur
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2004, 12:58   #53
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Prins Filip bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. Een fotograaf maakt een foto in de varkensstal.

Zegt de prins: "Schrijf nu niet onder die foto 'Filip met de varkens' hé meneer de fotograaf."

Volgende dag staat de foto in de krant en eronder staat Prins Filip, derde van links
Draagt niet bij tot de discussie. Is zinloos, en lokt scheldpartijen uit.

Oud 26 december 2004, 13:09   #54
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
ik meen nochtans laatst een artikel te hebben gelezen met getuigenissen van studiekameraden van prins filip en die smeten heus niet met bloemetjes. zo zou filip bij zijn opleiding tot piloot 20 maal meer les gekregen hebben dan de anderen, iemand merkte zelfs op dat men met een dergelijk hoog aantal lesuren zelfs een aap kon leren vliegen. ook is geweten dat prins filip in het middelbaar enkel zijn naam op het examen schreef en afgaf. er zijn ook serieuse twijfels of zijn scriptie wel van zijn hand is.

en ik zeg altijd, waar rook is is vuur
Dat laatste heeft er niets mee te maken. Het is een roddel die nooit bevestigd werd, omdat ze niet bestaat. En dan afkomen met "waar rook is..." is wel heel erg goedkoop.
Oud 26 december 2004, 13:10   #55
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan beter zoals ik, elke scheldpartij van PDC jegens de B.U.B. melden aan de moderatoren.
Oud 26 december 2004, 19:52   #56
Pieter de Coninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Draagt niet bij tot de discussie. Is zinloos, en lokt scheldpartijen uit.

Een mop waarderen is er dus ook al niet bij.
Oud 27 december 2004, 11:25   #57
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Alleen bepaalde Belgicisten mogen bijwijze van "'t was maar een grap' insinuaties maken, Pieter.
Oud 27 december 2004, 12:54   #58
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Je kan beter zoals ik, elke scheldpartij van PDC jegens de B.U.B. melden aan de moderatoren.
Ben je een beetje boos ?
Oud 27 december 2004, 12:56   #59
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
En in Brugge was hij niet bekwaam zijn middelbaar te volgen.
Inderdaad. Daar heeft men hem, naar de woorden van een leraar die aan de abdijschool les geeft, "er door moeten SCHOPPEN". Iedere klassenraad ontaardde altijd in een geruzie tussen de directeur en de oudere leraren enerzijds en de jongeren leraren anderzijds. Die laatsten vonden het immers niet kunnen dat men de prins die geen teken gaf van enige bekwaamheid zomaar erdoor kon laten... gewoon omdat hij prins was. Iedere keer weer moest de directeur naar het gezagsargument grijpen om zijn jongeren "onderdanen" in het gareel te houden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be