![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn idee is natuurlijk dat die voddenbalen door hun voddenbalerij te elimineren zijn, maar dat is niet het discours dat de meesten die zich hierover verontwaardigen, die praten meestal over dwingelandij ten aanzien van meisjes die tot voddenbalerij gedwongen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() begun, the clown wars have
Trump shares photos of DeSantis alleging he partied and drank with high school girls when he was a teacher https://www.businessinsider.com/trum...23-2?r=US&IR=T
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ze geven ermee toe dat ze géén policy-voordeel hebben, en géén "argumenten" hebben ten aanzien van Desantis. Of wil Trump de democratische nominee worden?
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 februari 2023 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de beerput gaat nu echt full Maga open. Maar er lijkt concurrentie bij te komen, nu Nikki Haley haar kandidatuur gaat stellen. Volgens deze poll zou ze vooral kiezers wegkapen die anders op Desantis zouden stemmen, wat dan weer Trump zijn kansen verhoogt. https://www.theguardian.com/us-news/...ald-trump-poll |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Maar pedo is toch "woke." Daar moet jij toch voorstander van zijn? Of toch maar crack smoren en hoeren neuken, zoals de eerste zoon? en dan alles vergeten wat er gebeurde, en zijn onafgesloten laptop ergens laten ronddwarrelen? En maar liegen dat het "de russen" zijn, tot ne rare zuid-afrikaan de kluis koopt, en bewijst dat het de woke-tards zijn die de verkiezingen manipuleerden, door de russen valselijk te beschuldigen dat ze de verkiezingen manipuleerden.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desantis gaat ferme concurrentie hebben.
![]()
![]() |
#52 | |
|
![]() Trump says DeSantis should undergo an ‘emergency personality transplant’
Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 24 april 2023 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Met 70 procent onpopulariteit voor Biden lijkt het me het 'uitgetekend' scenario te zijn dat een republikein president wordt op voorwaarde dat het niet Trump zal zijn.
Nethanyanu bezocht DeSantis en zal zijn zegen gegeven hebben. Biden mag dan kandidaat zijn maar deze keer zal hij wel tegengewerkt worden door de deep state. Bij voorbeeld de Hunter Biden laptop waarover vorige keer over de authenticiteit gelogen werd (nu bekend is dat Blinken achter de 50 intelligence officers stond die het fake 'Russia did it' verhaal uitbrachten om Biden uit de wind te zetten) zal deze keer gebruikt worden om de val van papa te garanderen. Corruptie is ook niet moeilijk te vinden in heel de Biden familie. DeSantis zal dan deep state gecontroleerd zijn uiteraard. Het gaat niet om de partij in de VS. In feite is het een één partij staat geworden met twee vleugels.. Er veranderd dus niet veel op deze manier. Maar meer en meer mensen beseffen dat het grondig scheef zit met het systeem. En er zit nog kracht in het Amerikaanse volk (ondanks brainwashende media censuur) om de republiek te heroveren op het imperium. Nu we het daarover hebben. Hier is de laatste speech van Tucker Carlson (voor de heritage foundation) voor zijn ontslag. Hij beseft ook dat het grondig fout zit en legt dat uit. Eloquent, intelligent, eerlijk, humoristisch, en grotendeels correct mijns inziens. https://www.acrpnews.com/p/watch-now...arlson-keynote Laatst gewijzigd door Bach : 27 april 2023 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is officieel sinds vandaag. Hij is presidentskandidaat:
https://docquery.fec.gov/cgi-bin/for...841130/1705819 https://docquery.fec.gov/cgi-bin/for...013039/1705820 |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Het eerste interview van DeSantis werd live -na technische problemen- gebroadcast via twitter. Op de duidelijk hoorbare geschreven en afgeratelde speech in het begin na, was er een lange en interessante sectie waar DeSantis antwoordde op de Q&A van luisteraars. Het beluisteren waard.
https://twitter.com/elonmusk/status/1661498079386931206
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf dat met de beste bedoelingen, hè Bach. Honni soit qui mal y pense.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik weet niet wat de touwtjestrekkers “willen,” en wie ze het gaat geven of niet. Maar nog 4 jaar communisten aan de macht betekent volgens mij het definitieve einde van ‘Murica.
Go Democrats! ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 mei 2023 om 07:02. |
![]() |
![]() |