![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Nu in China' trouwens: verkiezingen in Taiwan. De uitslagen zijn een duidelijk signaal dat de bevolking geen zin heeft zich te laten gebruiken als kanonnenvlees voor het VS imperium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Nog iets off topic. Ik ben er niet in detail mee bezig maar zie toch regelmatig buiten de elite media om berichten over onderzoeken die een link leggen tussen RNA vaccins en zaken zoals 'sudden death syndrome'. Er zou een significante toename daarvan zijn. Is daar in Suriname ook sprake van/aandacht voor? Laatst gewijzigd door Bach : 27 november 2022 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor zover ik begrijp is het sudden death syndrome van toepassing voor mensen die (meermaals) de booster vh mRNA vaccin genomen hebben. Dat boosteren heeft in Suriname niet bepaald doorgang gevonden. Nu naar je punt: Nee zover ik weet is hier geen sprake van een sudden death syndrome, daarbij zeggend dat nauwkeurige statistieken in Suriname bijzonder moeilijk te vinden en krijgen zijn. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat China compleet homegrown is ben ik volledig mee eens. Erbijzeggend dat ik mij zorgen maak over de uitspraken van een Schwab of Gates dat ze met bewondering naar het Chinese systeem kijken.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Thnx, ik zal kijken op Twitter naar eventuele demonstraties.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet over welke nagels ge het heeft. De berichtgeving over China in MSM is zeer summier.
De topicstarter met NU in de draad heeft info uit de niet-klassieke media gehaald. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ge moet me niet proberen pakken op China haat, ik hou van China maar ik ben geen ideologisch verblinde zoals van uw slag en een half dozijn anderen op dit forum. Ze kampen met haat tegenover het Westen maar raar genoeg blijven ze toch in het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En daarna prikken ze het niet meer, maar om vaccinatieschade te voorkomen is het te laat.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chinezen hebben weinig problemen met vaccinaties en maskers. Het zijn vooral de lockdowns en zelfs opsluitingen thuis die hen zwaar op de maag liggen. Discussie niet verleggen naar iets dat niet klopt.
Met vaccinaties heb ik ook geen probleem, maskers wel en lockdown of thuis gevangen zitten is al geheel uit den boze. Dat is hier gelukkig recht gedraaid maar bijna 3 jaar geleden stond men voor een ongekende situatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Het tijdperk van dictaturen , schurken staten raakt voorbij , nu de opstanden in China en Iran. Rusland wordt de volgende
Laatst gewijzigd door cato : 27 november 2022 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Citaat:
Covid is de doder onder diabeten / dikzakken. Namelijk bij mensen met zwaar overgewicht kan elke tik teveel zijn. De Covid doden die ik ken waren toevallig of niet - allemaal zwaarlijvig.. Blanken zijn blank omdat vitamine D gebrek fataal kan zijn bij griep. Geef een neger dagelijks water en brood in een Finse winter en de kans is groot dat hij de lente niet haalt. Ik geloof niet dat onze schepper hokus pokus pas heeft gezegd en ons gekleurd heeft naar regio. U ook niet denk ik? (..) Wat Xi is doet absurd. Ipv mensen in het zonlicht te zetten sluit hij ze op.. Ik zie overigens niet in hoe het in godsnaam mogelijk is geweest dat midden en kleinbedrijf uitgekleed werden, kinderen schoolachterstanden opliepen ipv gezond verstand te gebruiken. Maar neen deze idioterie werd rechtstreeks uit China geimporteerd. Dit omdat Fauci zo mooi wist te verwoorden. ' I am the science' Nee ik kan er nog steeds niet bij. Maar nu ik dit meegemaakt heb begrijp ik de heksenverbrandingen in de eind middeleeuwen. Het is complete massa hysterie wat er gebeurd is. In tegenstelling tot Gipsy kan ik wel begrijpen dat dikke mensen onder dwang moeten afvallen en simpele supplementen als Vit D en Zink moeten nemen in tijden van zware griep / Covid of hoe ge het maar wil noemen. Maargoed dit is dus niet gebeurd; er is gekozen om niet alleen kwetsbare maar ook gezonde mensen in te spuiten en de massa thuis te houden en allerlei gekke hygiënische maatregelen na te leven zoals afstand houden . Ik begrijp niet waarom het één zo poepeenvoudig geimplementeerd kon worden en het andere ,namelijk op natuurlijke wijze een gezond in immuunsysteem opbouwen, niet. Tel er bij op hoe eenvoudig kan het niet zijn om te ventileren, dat wist men al tijdens de Spaanse Griep maar dat is blijkbaar bewust vergeten leek het het wel. Soit ik zal wel de rare snuiter in deze zijn en kan het daarom het domweg niet begrijpen. So be it ! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 november 2022 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(..) U bent op de hoogte dat de EU cash geld op termijn wil uitbannen? Ipv te denken dat dit onder conspiracy valt gelieve het gevaar inzien. Deze dinges gaat niet zomaar weg, tijd en moeite is nodig om deze opgelegde zaken tegen te houden en vooral terug te draaien als wij het weer eens zover hebben laten komen (als maatschappij).. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 november 2022 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld is wat het is: opwindend.
Behalve voor onze weledele Conspiracy Theory adepten & andere kwieten. Alles is goed om hun bestaan vanuit de diepten van de Walen & Vlonders tot Moskou, van Beijing tot Tokyo, van Montevideo via Pokigron tot Washington en Toronto op te frissen. Ainsi soit-il.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 november 2022 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Misschien kan deze internet commentaar wat tot bedaren brengen: "FYI: There is no US 'colour revolution' happening in China. Don't fall for the hysterical posting of so-called 'China watchers' on western social media that latch themselves onto any news they can about China - all of them will have reverted to their regular bullshit posting in a day or two." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Met de huidige sociale media blijven ook de Aziaten niet meer in de vorige eeuw leven. De mensen pikken het niet meer om door achterlijke regimes geregeerd te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is onze oorlog. Oorlog tegen de collectivistische dictatuur. Als wij NU niet wakker worden dan hebben we het verkloot voor ons nageslacht. Je hoort mij niet over kleuren revoluties praten. Je maakt de aloude fout door iedereen over één kam te scharen. We moeten ons niet bezigen over bijzaken. Onze gezamenlijke vijand is het collectivisme. In het Westen zijn daar het WHO en WEF de motor achter in China is dat de CCP. Willen wij als vee later behandeld worden is de vraag die je jezelf moet stellen en moet de hoofddraad zijn. China is het verst doorgeschoten hierin, gevolgd door Canada en Nieuw Zeeland. Je bent een nuttige idioot voor het nieuwe Regime omdat je telkenmale weer met oud zeer komt bovendrijven. Jouw blinde woede tegenover het imperium leidt enkel af. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 november 2022 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |