![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Argentinië gaat het om het afsluiten van de loopbaan van Messi. Voor Marokko is dit uniek in de geschiedenis. Ze hebben het al verder geschopt dan België ooit. Iedereen belandt minstens in de kleine finale. Ik heb nogal de neiging om te supporteren voor de underdog. De Fransen zijn keigoed, maar het zou mij plezieren moesten ze eens tegen hun kloten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
....euh !! Wie won er weer de troosting in 2018.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voetbal is dé sport waarin meestal de scheidsrechter bepaalt wie er wint of verliest, zeker als geen van de beide ploegen uitgesproken dominant is.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. In dat soort gelijkopgaande wedstrijden wordt dat een probleem dat de aantrekkelijkheid van de sport aantast. Spelers die het strafschopgebied binnengaan en niet op zoek gaan naar een doelpunt maar naar een penalty. De bal tegen een arm proberen aan te knallen, een dribbel beginnen op zoek naar een been ipv op zoek naar het doel, ...
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ook, we gaan straks een goed café in het centrum opzoeken met reuzenscherm en veel Marocs.
Eerst een kleine siësta doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een lelijke kut-sport heel die voetbal.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge denkt toch niet dat Spanjaarden, van welke origine ook, de Fransen zo sympathiek vinden. Hier kent geen kat een letter Frans. Ik overdrijf misschien, maar dat is ondertussen de perceptie. Als de Fransen winnen dan zal er hier mijn inziens niet veel gefeest worden. Na de match of morgen laat ik wel iets weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 14 december 2022 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, jij denkt natuurlijk: maar dat was Algerije. Dat zien veel Marokkanen anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Val ik even terug op Nostradamus die voorspelde dat de miserie in Frankrijk zou beginnen.
Hopelijk zal het een eerlijk/fair spel worden. En feestvieren na de match doe je thuis. in een nieuwsuitzending (gisteren) gaf men aan dat er velen waren die een duur (ronde 3000€ dacht ik) ticket/plaatsje gekocht hadden om naar de match te kunnen gaan kijken. Ik kijk, als niet voetbalfan zijnde er al zeker niet naar. Misschien ga ik maar wat zitten balkenbreien? Het neuspeuteren is ook een optie? Beetje gamen op de PC? ![]() Eens vroeg naar bed al in goed gezelschap 'verkerende' is ook geen slechte optie.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2022 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() En? Wie heeft er gewonnen?
Er werd 15 minuten in het VRT journaal aan gewijd, niet omdat Frankrijk speelt maar omdat Marokko speelt. Frankrijk is tenslotte maar een buurland.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokko heeft de match verloren, ook al was ze gefixt. Veldslagen in Brussel in 3-2-1...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 14 december 2022 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk (65 miljoen) heeft gewonnen van Marokko (37 miljoen) zoals voorspeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Franse Goden hebben gewonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |