![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Shah Bizar wrote:
> On Sat, 25 Dec 2004 23:30:49 +0100, "Jeroen ter Hofstede" > <[email protected]> wrote: > > >> Kun jij me een andere bron geven dan Pamela? Ik laat me graag >> corrigeren - maar inderdaad, vooralsnog vertrouw ik het niet. > > ANP wellicht? Misschien moet ik het voor je in boterletters > uitspellen? Uit een recent bericht op deze groep ("waar rook is") haal ik aan: > Foutje, bedankt > Pamela Hemelrijk > We mogen nog steeds niet weten wat de etnische achtergrond is van de > kladderaars en brandstichters van na de moord op Theo van Gogh. > 19 januari 2005 > Ik moet iets recht zetten: het ANP heeft nooit gemeld dat het > islamitische jongeren waren, die de vmbo-school Pieter Jelles in Dokkum > met racistische leuzen hadden beklad. Ik wist niet beter of dat > ANP-bericht was rechtstreeks op internet overgenomen. Maar dat bleek dus > niet het geval, want het woord islamitisch kwam in het ANP-bericht niet > voor. Excuseer me dat ik hier even van geniet. ;-) Liefs, Jeroen |