![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...31981ba9972121
"Op enkele uren van akkoord met Engie", zei MR-voorzitter Bouchez, maar onderhandelingen over verlenging van 2 kernreactoren nog niet afgerond |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U post hier zelfs bronnen om uw ontkrachten te bewijzen die beginnen met de eerste zin : Citaat:
Ik vrees dat uw bijdragen vooral de waarheid verkrachten maar zeker geen riedeltjes of leugens ontkrachten.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA stond op dat moment helemaal alleen, in ruil voor deze bekrachtiging, die beslist werd bij de regeringsonderhandelingen, verkreeg de N-Va de verlening van enkele kerncentrales. U moet de geschiedenis volledig lezen, niet alleen wat u uitkomt. Daarbij, sinds de vorming van Vivaldi, is de N-VA de enige partij die steeds geijverd heeft om de kerncentrales langer open te houden. De N-VA heeft er bij Tine (de naam minister onwaardig) op aangedrongen om het fameuze PLAN B uit te werken, Helaas ging Tine (de naam minister onwaardig) uit van haar grote gelijk en dacht ze er nog niet aan om een PLAN B te bedenken. Zelfs toen ENGI stelde dat er een deadline was om de centrales open te houden, floot Vivaldi nog steeds dezelfde melodie. Ik herinner mij nog de woorden van Lachaert: "EEN DOOD LIJK KAN JE NIET REANIMEREN" Dit komt de VIVALDISTEN nu recht in hun gezicht. Vivaldi werkt? Ja, de kloten van Schoof. We zullen zien wat het wordt eind maart 2023 (begrotingskcontrole). De arbeidsdeal De pensioenhervorming De tewerkstellingsgraad van 80% Nee mijn beste: Vivaldi zijn verloren jaren voor dit onland Vivaldi werkt niet Vivaldi zorgt in z'n eentje voor de splitsing van dit land |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
![]() Citaat:
De waarheid heeft zijn rechten, dus. Citaat:
In wiens gezicht dit terug komt ? Ik zou het niet weten. Het is een feit dat in de laatste peiling Vivaldi mits een wat linkse verschuiving best stand houdt. En de VlaReg, N-VA incluis in de klappen deelt dat het niet schoon meer is. Ik zou zeggen, vanuit die peiling, dat dit vooral in het N-VA, O-VLD en CD&V gezicht terug komt. Citaat:
Niets mis mee. De mijne ligt net dat eventjes anders. Vivaldi is de beste regering in 20-25 jaar. En weet u wat mij hierin een klein beetje steunt ? De laatste peiling ! De rechtse asociale VlaReg helemaal weggeveegd Vivaldi, mits een meer sociale correctie, houdt redelijk stand.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen hier op dit forum zijn daar nu eenmaal niet toe in staat. Ik vind dat erg, en zij, zij blazen steeds het hoogst van de toren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gisteren op de radio, het is een kwestie van uren , in zijn beste frans de Louis Bouchez ... wel ja we zijn intussen 24 uur verder, ...
zo hard werkt Vivaldi dus, weer een mythe ontrkacht en een illusie armer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() 't Is maar wat ge 'werken' noemt natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivaldi zal wel werken ... voor sommigen ... voor anderen werkt Vivaldi een pak minder of kost het hen enorm veel ... .
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dikwijls moet het nog gezegd worden, dat het Michel was die zijn regering in de steek liet, om zijn (door Macron) beloofd EU-postje veilig te stellen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 januari 2023 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben eens benieuwd hoe ver ze hun broek hebben laten zakken als ze eindelijk aan een akkoord gaan geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
en idd Ik ben ook benieuwd hoeveel dat rechtse orgasme ons gaat kosten Want dat was het open houden van kerncentrales toch ? Het rechtse orgasme Maar Oh Wee Het is Vivaldi MET Groen die daar nu net in zal slagen (tegen welke kost) Vivaldi heeft (politiek) snel en efficient ingespeeld op de veranderende geopolitieke situatie. Bravo Vivaldi !
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 9 januari 2023 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoelang ga je nog blijven ontkennen dat Michel zijn regering opofferde ten voordele van zijn lucratief EU-postje ???