![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig akkoord. Eigenlijk zouden jonge meisjes attent gemaakt moeten worden dat ze best ontmaagd worden door een oude (volgens sommige bange) witte geduldige man. Hoe woke is da ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons achtenswaardige forumlid zijn radijzen zijn al wereldberoemd van Oostende tot Arlon, maar als hij op deze ingeslagen weg voortgaat gaat zijn flieter straks ook nog tot het cultureel forum-erfgoed behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lengte kan ook irritant worden. Als ge maar de helft mag invoeren voor ze beginnen te gillen.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn kop tegen de baarmoederhals hebben er niet veel graag.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De haar in mijn boter.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden misschien UNESCO eens moeten contacteren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel 20 jarige bedpartners heb jij ,uiteraard na je 30ste , al gehad Panda ? De rest die moet het hier alleen hebben van hun fantasmen. Dat is bij de Fred wel even anders ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 februari 2023 om 03:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mee te neuken gaat dat maar om mee te leven is een ander paar mouwen. En dan nog...dat neuken met een 19 jarige is zelden een lekker avontuur. De mannen met ervaring zullen dit beamen
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 februari 2023 om 03:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() ik was 24 en stond in Colruyt , 2 meter verder zij een vrouw : je bent beter met een oude dan met een jonge
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet geen oud wijf Je moet geen lelijk wijf Je moet geen mooi wijf Je moet gewoon een lekker wijf ![]() Neem dat maar aan van iemand die al gans zijn leven vrij als een vogel is om te fladderen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 februari 2023 om 03:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw heksie gaat dat wel niet tof vinden dat ge u weer vrijwilig gaat willen opofferen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zetten hem mischien nog op sterk water zoals het achtenswaardig lid van de heer Raspoetin is overkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je zo over vrouwen denkt. arme jij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn voorbeelden genoeg van dacht ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2023 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook geen gender, kleur, geld, contract of wat dan ook op. Maar wel niet goor ze. Dat vinden ze foei. ![]() Ja, het is goed ze.... Een voorbeeld? "Vrouw klaagt dat man altijd in een beest verandert tijdens de seks." Maar je zei 2 zinnen terug dat er geen limieten waren... Meisje. Wtf, moet ik tegen je zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft niet te overlappen denk ik.