![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben toch opgelucht dat ik van de mijne zo goed als verlost ben. Nu hoef ik daar geen energie meer in te steken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het vuur aan de schenen van De Cr00 en 't Moorke gelegd werd. Samenvatting: de woorden van Van Grieken. "Er is geen oppositie meer nodig, want in uw eigen meerderheid klinkt genadeloze kritiek". En ook: de woorden van de commentator: "Het viel op dat na het antwoord van De Moor, er geen applaus was op de banken van PS en Ecolo". Het probleem van migratie, (vooral de belofte die neergepend werd in het regeerakkoord, maar waar men bijlange niet aan toekomt) en het probleem van de "squad" Paleizenstraat zijn een probleem van Vivaldi !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, 't is allemaal de schuld van de NV-A.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat dit over de pasjesmaatschappij zou gaan, en dan gaat het over een onnozele bagatel.
pfff |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot 50 procent op je inkomen, dan de indirecte 'gewone" belastingen (verkeer, katastrofaal inkomen ..) daar boven op, en dan, als je iets koopt waar je wat plezier aan hebt, nog eens 21 procent btw.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Iedere dag komen er illigale vreemdelingen bij die asiel willen aanvragen.
Je kunt geen plaatsen blijven maken of ze in hotels blijven streken. En als ik dan de foto's zie van die illegale vreemdelingen die asiel aanvragen dan zijn dat allemaal jonge mannen. Kunnen die in hun land niet helpen het land fatsoenlijk op te bouwen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar geen 10 % bij die echt recht heeft op asiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2023 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afghanistan is toch geen buurland van Belgie?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt hier ook, zonder twijfel.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() waarom gaan ze niet voor de deur van DiRupo liggen ??
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een legale moet veel. Een illegale mag veel.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2023 om 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |