![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarmee bedoel ik niet de stumperds die iemand rap in een stuk plastiek binden en in de schelde kieperen, dat zijn de sukkels. nee de voorbereiding op de verberging van de resten en de manier waarop en waar is veel belangrijker en ingewikkelder dan het doden of ontvoeren zelf. Het verreist kennis, planning en smetloze uitvoering. Iets waar het grootste deel van de bewoners van deze aardkloot niet perfectionistisch en slim genoeg voor zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het kleintje door iemand verkocht geweest zijn aan CP netwerken zou je in extremis kunnen denken? Mocht dat zo zijn zal het kind, mocht zij nog in leven zijn, er niet zo 'goed' meer uitzien als zij die op huidig ogenblik zegt dat zij Maddie is. In Frankrijk was er 'jaren' geleden een onderzoeker/inspecteur die men 'de neus' noemde en die heeft door bepaalde links te leggen vroeger ooit eens een zaak opgelost van een kind dat verdwenen was dacht ik. (was toen Spanje/Portugal zaak scoutskamp verdwijning kind geloof ik, niet zeker meer van) Geen idee van of de man nog leeft of hij die onderzoeken nog doet? Geloofwaardig??? Citaat:
Wachten op de DNA test????? De vraag naar de juffrouw toe die van mening is dat zij Maddie is: "Waar heeft u gezeten, kan u zich dat nog herinneren???" Persoonlijk geloof ik niet dat zij het is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2023 om 10:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sluiten toch luchtdicht af? Allé, die welke ik ken toch...eens het deksel er op is er geen openkrijgen meer aan.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 februari 2023 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan wel degelijk dat dat meiske in zo een pedo ring terecht is gekomen. Hoe die dan functioneert en goed blijft functioneren is een andere vraag. Natuurlijk heeft er daar niemand iets te winnen dat bekend geraakt dat hij met zijn fikken aan een vermiste kleine heeft gezeten. Daarom ook da er gezegd werd, als ze in zo een ring terecht is gekomen zal die haar hoogstwaarschijnlijk al omgebracht hebben. Omdat ze te bekend geworden was. Persoonlijk denk ik overigens dat als ge dergelijke vetzakerijen wil doen of wil moorden je daar beter een eenmanszaak van maakt en liefst zo min mogelijk volk dat kan klikken buiten houd. Er zijn er nu eenmaal altijd die emotioneel worden of teveel drinken. Onze huidige wereld is heel erg gelinked, stel u wil iets doen, waar is uw gsm, waar is uw auto geweest, hoeveel camera's ben je gepaseerd, waar heb je je bankkaart gebruikt. kortom uw electronisch spoor kan heel veel zeggen. Je moet dus bijzonder old scool tewerk gaan, zonder te vergeten een digitaal spoor te leggen zodat je niet direct verdacht bent omdat er digitaal niks te vinden is. Het is dus heel moeilijk geworden. Tenzij je begrafenis ondernemer bent of een crematorium uitbaat is het ook heel lastig om op een propere manier van lijken af te geraken. zelf ze verbranden is een kunst op zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ge werkt voor een bedrijf dat zo van die containers verwerkt of ge werkt in een kliniek waar zo een containers voor handen zijn. In een vlaag van woede slaagt ge uw heksie dood en ja ge wikkelt die in goed absorberend tapijt met daar ne plastiek zak over. ge zwiert die in zo ne container, scheel erop en probleem opgelost. En dan komen de flikken en waar werkt u mijnheer, ... ja ik moet er u geen tekening bij maken zeker wat ze als eerste gaan onderzoeken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog geen 100 dollar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 21 februari 2023 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Person of interest was een goede serie als het op series aankomt tenminste. ![]() Overal camera's ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben zo containers van een honderd liter. In onderdelen kan daar veel in. ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan nergens vinden wat ze voor die prijs onderzoeken. Is dat enkel dat ze u later vertellen dat ge van West-Europese afkomst zijt? Daar is ze vet mee.... BTW dat is al minstens 3x100 dollar. Want vader, moeder en dochter moeten een test doen. Daarnaast moet het een wettelijk erkende test zijn veronderstel ik. Voor zover ik weet mag in België bv geen enkel DNA test onderzocht worden voor stamboomonderzoek. Men mag bv niet het DNA van een misdadiger vergelijken met DNA dat in (Amerikaans) databanken opgeslagen werd zoals 23andME of ftdna. Hoe in Polen de wet is weet ik natuurlijk niet. Laatst gewijzigd door pajoske : 21 februari 2023 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat mij toch niet zeggen dat na alle onderzoek ter zake, in de misschien ijdele veronderstelling dat rechterlijke instanties nog wat integriteit zouden bezitten, als iemand de moeite doet om U een DNA profiel op te sturen dat klopt met wat ge al 15 jaar of langer aan het zoeken zijt, ge daar niet op reageert he. Het spreekt vanzelf dat eens dat het geval is, het de gerechtelijke instanties zelf zullen zijn die de "officiele" onderzoeken zullen doen. Als ze het al niet doen met deze jongedame, wat eigenaardig zou zijn, maar omdat ze misschien nogal een beetje traag of weinig geinteresseerd zijn in het tot het goed einde brengen van dat onderzoek en misschien schrik hebben dat elke blauwogige blonde jongedame hen gaat komen lastigvallen. Kortom, NORMAAL GEZIEN zouden zij die in de gerechtelijke wereld met dit dossier bezig zijn, dat meiske al moeten opgezocht hebben. Maar aangezien mensen in de gerechtelijke wereld nogal lui, vadsig en vaak corrupt zijn, moet ge hen, voor ze uit hunne luie stoel komen, een beetje motiveren (geen wonder dat ze Maddie niet gevonden hebben he, zelfs als er een zegt "ik ben misschien Maddie" zouden ze hun kont niet opheffen). En dus volstaat gelijk welke partiele DNA test door dat meiske zelf als initiatief genomen om het spel in gang te zetten. Komt dat niet overeen, dan is het voldoende om te weten dat zij het niet is. Zijn er WEL elementen van gelijkenis, dan zou het straffen toebak zijn dat die kwieten nog altijd niet uit hun stoel komen. En als ze echt corrupt zijn, ja, dan is er niks aan te doen, dan WILLEN ze Maddie niet vinden, en zal dat meiske waarschijnlijk zelfmoord plegen met 2 kogels in haar achterhoofd. Dat is immers altijd het gevaar met mensen van het gerecht. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 februari 2023 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De ouders van Maddie gaan alvast akkoord met een DNA-test. Wel logisch dat ouders van een vermist kind daarmee instemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij wat u volledig terecht schreef kan ja dan in extremis van het standpunt uitgaan dat er wat anders met de zaak gemoeid is?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog iets over gevonden *sick*
Madeleine McCann Was Sold to a Pedo Ring Who Killed Her Says Prosecutor
![]() |
![]() |