![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een computernetwerk dat alles bijhoudt ? Wat met de privatie ? Laatst gewijzigd door Bobke : 28 december 2004 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat zou voor de Turken een serieuze economische opdoffer zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Tja er iets aan doen ?
Mijn subliem en schitterend voorstel in de praktijk brengen he. 't staat hier ergens tussen de forums he : Drugs een andere aanpak...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vergelijking loopt echter mank... mits het uitgangspunt van Raf 'verkopen bij de apotheker' was, kan dit perfect onder dezelfde wetgeving vallen als medicatie. Daar mag ook, voor het overgrote gedeelte, geen reclame voor gemaakt worden. Morfine is ook verkrijgbaar bij de apotheker, ik heb daar echter ook nog geen reclamespotje van op TV gezien ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is echter, als we dan toch puntjes op de i willen zetten, geen reclame maar een verkoopsstimulans. Maar... reclame is ook een verkoopsstimulans dus... what's in a name ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mits je telkens je siskaart moet afgeven bij de apotheker is er nu al een perfecte manier om medicatie'consumptie' met 1 druk op de knop te controleren. Zo kan ook cocaïne perfect gecontroleerd worden en er kan dus een quota gesteld worden zelfs. Een max aantal grams per week of maand per persoon. Dat om misbruik tegen te gaan en het alsnog dealen van 'gelegaliseerde' coke te beperken.
![]() |
![]() |
#58 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Veel te duur? Ik denk dat de chaos die er nu heerst duurder is dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil ook niet echt pleiten voor cocaïneverkoop maar geef eerder de praktische mogelijkheden aan. Er zijn idd grotere en nijpender problemen om aan te pakken dan deze.
![]() |