![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Altijd een ![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine hollekens zijn vaak het gevolg van aambeien.
Net boven de aars bevindt zich op een aantal plaatsen een sponsachtig kluwen van kleine bloedvaten onder het slijmvlies, de aambeien. Ze liggen als kussentjes tegen elkaar aan, zodat de anus waterdicht afgesloten kan worden. Als de druk in de aambeien te groot is, kunnen ze uitrekken en uitzakken.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soort zoekt soort.
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan de universiteiten worden de cursussen van Politieke en Sociale Wetenschappen per direct uitgebreid met een leergang Stoelgang. Er is een zoektocht bezig om ervaren docenten te vinden, die bewezen hebben zowel in de praktijk als in woord en geschrift voldoende beslagen te zijn in de scatologische vakliteratuur. Ik ben er van overtuigd dat bepaalde deelnemers aan dit forum, die vereisten vervullen.
![]() |
#45 |
|
![]() Bedoelt u nu stront en Jambon
Dat is niet echt mooi van u
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK ben niet degene die pochte hoeveel deugd het strontgooien naar de huis van de Vlaamse minister-president deed.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder twijfel. Maar tegen een muur schijten lijkt mij geen sinecure. Het schijthol dat zoiets doet moet ofwel héél erg het schijterij hebben gehad, ofwel letterlijk met zijn fikken in de shit hebben gezeten.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dat geleerd aan de unief?
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als de unief heeft zitten stoefen met "wij geven les in 't Engels", ja dan moet er waar voor het geld zijn, en moet de docent maar Engels praten zoals in de product beschrijving. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2023 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor Bouckaert nog in het Vlaams Parlement vertellen dat de test niet te streng mag zijn, want anders mogen de proffen die niet genoeg Engels kennen om er in les te geven geen les meer geven in het Engels. Het Vlaams parlement blijkt een beetje een clownparlement te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
in principe geehef ik de minister gelinjk. Maar in de praktijk..... Het gaat over het gedeelte masteropleiding in de richting burgerlijk ingenieur (oude benaming). Nu is het een feit dat als je in die richting wil mee zijn je bijna uitsluitend informatie vindt in de Engelse taal. Omdat er in België een groot tekort is aan mensen met de opleiding Burg. ir. kan het een middel zijn om bekwame buitenlandse studenten aan te trekken Maar ook om zeer bekwame proffen te kunnen tewerkstellen. Het lijkt me financieel en praktisch niet haalbaar om dit onderwijs in zowel de Nederlandse taal als de Engelse taal te geven. Welk voordeel heeft het om aan uw studenten in AN te zeggen neem uw boek en bestudeer die wetenschappelijke tekst als dat boek enkel in het Engels raadpleegbaar is? En er geen technische Nederlandstalige woorden bestaan. Ik heb ooit een mail gelezen van een prof die gegarandeerd een dikke buis voor Nederlands verdiende. Nochtans zijn er verschillende 'Vlaamse' bedrijven waarmee de Vlaamse overheid uitpakt als 'Vlaamse hightech' hun oorsprong in zijn labo. Het feit dat Franse en Duitse wetenschappers relatief weinig erkenning krijgen in het buitenland is ook een gevolg van het feit dat ze te lang bij de eigen taal zijn gebleven. PS Ik vermoed dat er weinig burgies zijn die in hun werkomgeving Nederlands gebruiken. Voor hun omgang met anderen lijkt het me ook al helemaal geen probleem voor jongeren die tot hun 20e enkel onderwijs in AN hebben gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dezelfde opleiding organiseert in het Nederlands en in het Engels, dan belet niets dat studenten van de Nederlandstalige richting een aantal uitgekozen lessen ook gaan volgen bij de "Engelsen". Zelfs de prof die enkel Engels kan, kan een gastcollege geven bij de Nederlandstaligen.
Ik vermoed dat de belgicistische rectoren begonnen zijn aan een rondje Ben-pesten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat gij de vraag van de universiteiten enkel uit politiek Vlaams-Nationalistisch standpunt bekijkt zonder enige kennis van de dagelijkse praktijk in die opleiding en de bijhorende academische en bedrijfswereld. |
|
![]() |
![]() |