![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij kent Mevr. De Moor het verschil niet tussen asiel en migratie.
Gelukkig heeft ze een "kabinet" waar ze kan op gaan zitten en wat nadenken. Shit... wat nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De asielkraan dichtdraaien is onmogelijk en nergens nodig voor. Het is veel beter om, eens ze hier zijn, ze ineen te slaan of af te lappen. Maar dat moet natuurlijk wettelijk wel allemaal eerst in orde gebracht worden.
Het afmaken van toegekomen asielzoekers zou een veel efficienter effect hebben op de verdere motieven om naar hier te komen, dan hier toch maar die mensen verder een deftig leven te geven, en proberen de lekken in de dammen te dichten. Laat ze komen, en maak ze hier af, is een veel efficienter politiek dan de hopeloze "muren en prikkeldraad" politiek. Open grenzen, open blaffers. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2023 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat er al landen waren die op de vluchtelingenbootjes schieten. Het lijkt mij nog steeds de beste optie om ze indien nodig de eerste hulp en eten te geven maar daarna mogen zij hun bootjes terug richting vanwaar zij zijn komen aanvaren draaien en rulezzzzzzzzzz. Die mensen moeten in de EU in de eerste instantie eigenlijk totaal niet zijn dus moet er naar een andere reden gezocht worden dat zij de EU proberen te overspoelen. Het is duidelijk na een hoop boodschappen op het net, op TV dat 'ons' land ferm in de schulden zit en toch blijft men (<<- Politici, meestal zij waar de mensen zelf voor gekozen hebben) geld uitgeven als warme broodjes. Is de tijd gekomen dat wij met zen allen toch maar eerst eens naar 'ons' eigen land, eigen mensen, naar onze landbouwers die voor ons eten zorgenmoeten kijken. ![]() Het klinkt misschien 'selfish' maar het zou een start kunnen zijn om 'ons' land er terug wat bovenop te helpen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2023 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Duitsland zit men ook met de miserie van de zogenaamde reizende Balkan-migranten.
Woonruimte: “Reizende Balkan-migranten” brengen Duitse steden in noodsituatie Uit de tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.demorgen.be/beter-leven/...anie~b0f96c71/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die toeristische sector dan maar schrappen? Dat gaat tegenstand krijgen denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het probleem niet aan deze heel eenvoudige oplossing. Bovendien zal het, denk ik, toch niet aan amateurs om ze dood te meppen, ontbreken he. Het zou toch de plezante zondagsuitstap met vrienden zijn, zou ik denken, om wat makak gaan ineen te slaan. Dat is zoals jagers: die doen dat uit eigen beweging, voor eigen plezier, dat kost niks, ge moet ze gewoon de toelating geven. Als er teveel everzwijnen zijn, laat men jagers gewoon toe om wat meer everzwijnen af te lappen, en die doen dat met veel plezier en met eigen middelen. Ik zie een gelijkaardige oplossing hier. Maar meer nog, ik zou denken dat als de beelden stapels dooie gelukszoekers de rest van de wereld bereiken, dat de stroom mensen die nog naar hier willen komen zou bekoelen vanzelf. Niks dan voordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Voor wat hoort wat. Een zeer wijs spreekwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Shooting migrant boats Zal het de oplossing bieden of gaat het de problemen nog erger maken?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 maart 2023 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij mij is dat een Griekse Coast-Guard die baren maakt voor een bootje vol met asielzoekers, waarschijnlijk in de hoop dat het bootje de dieperik ingaat, niks negerin te zien ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2023 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We have a winner !!
![]() Gezin van 7 verblijft al 14 jaar in asielopvang, https://www.hln.be/binnenland/gezin-...2c2d536ef2dd82
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illegale migratie: IJsland verscherpt zijn tegenmaatregelen drastisch
Uit de tekst van de site: Citaat:
Daar tegenover staat dat die typetjes (asielzoekers/gelukzoekers) soms nog veel lawaai maken ook: Griekenland: Illegale migranten eisen meer massa-immigratie ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2023 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag die men eigenlijk aan de vele landverraders/bootjesvaarders... moet stellen is: "Wat kom je doen???"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2023 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici en andere 'leiders' begrijpen het nog steeds niet of is het *kassa*kassa* voor hen?
De steden voor de immigranten – Duitsers moeten naar het platteland vertrekken Niet alleen in Duitsland is dat aan de gang maar ook in België/Nederland en andere ons omringende landen. Uit de tekst op de site: Citaat:
Hongaarse minister van Justitie: Brussel gebruikt NGO´s als heerschappij instrument Citaat:
Ik denk het niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2023 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() En verwacht u daar een eerlijk antwoord op?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het even kan wel ja maar er zullen een massa leugentjes 'om bestwil' bij zijn denk ik.
Ik stel mij nog steeds de vraag wat 'ons' Koningspaar in Zuid-Afrika te zoeken heeft? Voorbehoedsmiddelen gaan uitdelen om de wildkweek wat in te tomen of nog maar wat geld gaan uitdelen en wat volk laten overkomen? Die gelden met dank aan de brave belastingbetalers alhier.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 maart 2023 om 16:22. |
![]() |
![]() |