Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2023, 07:05   #41
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij kent Mevr. De Moor het verschil niet tussen asiel en migratie.
Gelukkig heeft ze een "kabinet" waar ze kan op gaan zitten en wat nadenken. Shit... wat nu.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2023, 08:32   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

De asielkraan dichtdraaien is onmogelijk en nergens nodig voor. Het is veel beter om, eens ze hier zijn, ze ineen te slaan of af te lappen. Maar dat moet natuurlijk wettelijk wel allemaal eerst in orde gebracht worden.

Het afmaken van toegekomen asielzoekers zou een veel efficienter effect hebben op de verdere motieven om naar hier te komen, dan hier toch maar die mensen verder een deftig leven te geven, en proberen de lekken in de dammen te dichten. Laat ze komen, en maak ze hier af, is een veel efficienter politiek dan de hopeloze "muren en prikkeldraad" politiek.

Open grenzen, open blaffers.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2023 om 08:32.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2023, 12:18   #43
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De asielkraan dichtdraaien is onmogelijk en nergens nodig voor. Het is veel beter om, eens ze hier zijn, ze ineen te slaan of af te lappen. Maar dat moet natuurlijk wettelijk wel allemaal eerst in orde gebracht worden.

Het afmaken van toegekomen asielzoekers zou een veel efficienter effect hebben op de verdere motieven om naar hier te komen, dan hier toch maar die mensen verder een deftig leven te geven, en proberen de lekken in de dammen te dichten. Laat ze komen, en maak ze hier af, is een veel efficienter politiek dan de hopeloze "muren en prikkeldraad" politiek.

Open grenzen, open blaffers.
Alvorens ze af te lappen of omver te knallen, moeten ze tenminste voor de kosten van de kogels en de meppers betalen. We kunnen er net zo goed winst uit maken.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2023, 20:05   #44
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Alvorens ze af te lappen of omver te knallen, moeten ze tenminste voor de kosten van de kogels en de meppers betalen. We kunnen er net zo goed winst uit maken.
Als ge ze neergemept hebt, moogt ge ze natuurlijk plunderen he. Dat hoort erbij
Oud 17 maart 2023, 20:39   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gaat klachten regenen na die mensen die niet sedentair in hun eigen landen willen zijn hardhandig aan te pakken.

Ik dacht dat er al landen waren die op de vluchtelingenbootjes schieten.

Het lijkt mij nog steeds de beste optie om ze indien nodig de eerste hulp en eten te geven maar daarna mogen zij hun bootjes terug richting vanwaar zij zijn komen aanvaren draaien en rulezzzzzzzzzz.

Die mensen moeten in de EU in de eerste instantie eigenlijk totaal niet zijn dus moet er naar een andere reden gezocht worden dat zij de EU proberen te overspoelen.

Het is duidelijk na een hoop boodschappen op het net, op TV dat 'ons' land ferm in de schulden zit en toch blijft men (<<- Politici, meestal zij waar de mensen zelf voor gekozen hebben) geld uitgeven als warme broodjes.

Is de tijd gekomen dat wij met zen allen toch maar eerst eens naar 'ons' eigen land, eigen mensen, naar onze landbouwers die voor ons eten zorgenmoeten kijken.

Het klinkt misschien 'selfish' maar het zou een start kunnen zijn om 'ons' land er terug wat bovenop te helpen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2023 om 20:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2023, 00:47   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In Duitsland zit men ook met de miserie van de zogenaamde reizende Balkan-migranten.

Woonruimte: “Reizende Balkan-migranten” brengen Duitse steden in noodsituatie

Uit de tekst:

Citaat:
Duizenden migranten uit de westelijke Balkan stromen nu elke winter naar Duitse steden omdat de verwarmingskosten in hun thuisland voor hen te duur zijn. Voor de steden en gemeenten is het door de vele migranten sowieso nauwelijks mogelijk huisvesting te vinden. Maar ze zijn verplicht iedereen te huisvesten.

Het zijn niet alleen Oekraïners die de oorlog ontvluchten die de gemeentelijke opvangcentra in Keulen momenteel boven hun capaciteit vullen. Slechts ongeveer 40 procent is afkomstig uit Oekraïne; Albanezen vormen momenteel de volgende grootste groep, meldt Katja Reuter, persvoorlichter van de metropool Ruhr. Volgens haar zou het aantal migranten uit de westelijke Balkan zelfs groter zijn dan tijdens de Joegoslavische oorlogen van 1991 tot 2001.
Als men het nu nog niet begrepen heeft dat het om veroveringstochten gaat....
Oud 19 maart 2023, 08:07   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In Duitsland zit men ook met de miserie van de zogenaamde reizende Balkan-migranten.

Woonruimte: “Reizende Balkan-migranten” brengen Duitse steden in noodsituatie

Uit de tekst:

Als men het nu nog niet begrepen heeft dat het om veroveringstochten gaat....
Albanezen ? Dat is een vakantieland Moeten we die nu ook al onderhouden ?

https://www.demorgen.be/beter-leven/...anie~b0f96c71/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2023, 11:49   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Albanezen ? Dat is een vakantieland Moeten we die nu ook al onderhouden ?

https://www.demorgen.be/beter-leven/...anie~b0f96c71/
Mensen die geld uitgeven, meestal veel, om naar landen af te reizen waar wij op andere vlakken niets anders dan miserie met hebben die zijn mee verantwoordelijk voor instroom van de dag van vandaag.

Die toeristische sector dan maar schrappen?

Dat gaat tegenstand krijgen denk ik.
Oud 19 maart 2023, 13:15   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die mensen moeten in de EU in de eerste instantie eigenlijk totaal niet zijn dus moet er naar een andere reden gezocht worden dat zij de EU proberen te overspoelen.
Maar als ze hier doodgemept worden, dan is er voor ons geen probleem meer he.

Ik begrijp het probleem niet aan deze heel eenvoudige oplossing. Bovendien zal het, denk ik, toch niet aan amateurs om ze dood te meppen, ontbreken he. Het zou toch de plezante zondagsuitstap met vrienden zijn, zou ik denken, om wat makak gaan ineen te slaan. Dat is zoals jagers: die doen dat uit eigen beweging, voor eigen plezier, dat kost niks, ge moet ze gewoon de toelating geven.

Als er teveel everzwijnen zijn, laat men jagers gewoon toe om wat meer everzwijnen af te lappen, en die doen dat met veel plezier en met eigen middelen. Ik zie een gelijkaardige oplossing hier.

Maar meer nog, ik zou denken dat als de beelden stapels dooie gelukszoekers de rest van de wereld bereiken, dat de stroom mensen die nog naar hier willen komen zou bekoelen vanzelf.

Niks dan voordelen.
Oud 19 maart 2023, 16:56   #50
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Voor wat hoort wat. Een zeer wijs spreekwoord.
Oud 19 maart 2023, 20:30   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar als ze hier doodgemept worden, dan is er voor ons geen probleem meer he.

Ik begrijp het probleem niet aan deze heel eenvoudige oplossing. Bovendien zal het, denk ik, toch niet aan amateurs om ze dood te meppen, ontbreken he. Het zou toch de plezante zondagsuitstap met vrienden zijn, zou ik denken, om wat makak gaan ineen te slaan. Dat is zoals jagers: die doen dat uit eigen beweging, voor eigen plezier, dat kost niks, ge moet ze gewoon de toelating geven.

Als er teveel everzwijnen zijn, laat men jagers gewoon toe om wat meer everzwijnen af te lappen, en die doen dat met veel plezier en met eigen middelen. Ik zie een gelijkaardige oplossing hier. Dat klopt.

Maar meer nog, ik zou denken dat als de beelden stapels dooie gelukszoekers de rest van de wereld bereiken, dat de stroom mensen die nog naar hier willen komen zou bekoelen vanzelf.

Niks dan voordelen.
Er waren er al die een plan hadden...

Shooting migrant boats

Zal het de oplossing bieden of gaat het de problemen nog erger maken?¿

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 maart 2023 om 20:31.
Oud 21 maart 2023, 11:52   #52
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er waren er al die een plan hadden...

Shooting migrant boats

Zal het de oplossing bieden of gaat het de problemen nog erger maken?¿
Toeme Uni, als ik op uw link klik krijg ik eerst een dikke zwarte negerin in lingerie te zien...
Oud 21 maart 2023, 13:14   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ge kunt er kebap van maken en een schoon lampekap
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2023, 17:33   #54
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Toeme Uni, als ik op uw link klik krijg ik eerst een dikke zwarte negerin in lingerie te zien...
Serieus?

Bij mij is dat een Griekse Coast-Guard die baren maakt voor een bootje vol met asielzoekers, waarschijnlijk in de hoop dat het bootje de dieperik ingaat, niks negerin te zien

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2023 om 17:34.
Oud 22 maart 2023, 13:27   #55
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

We have a winner !!

Gezin van 7 verblijft al 14 jaar in asielopvang,

https://www.hln.be/binnenland/gezin-...2c2d536ef2dd82
Oud 22 maart 2023, 20:31   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Illegale migratie: IJsland verscherpt zijn tegenmaatregelen drastisch

Uit de tekst van de site:

Citaat:
Het parlement van IJsland treedt met een nieuwe wet tegen de illegale immigratie op, die asielzoekers 30 dagen na de afwijzing van hun aanvraag de toegang tot woonruimte, medische verzorging en sociale uitkeringen ontzegt.
BRON

Daar tegenover staat dat die typetjes (asielzoekers/gelukzoekers) soms nog veel lawaai maken ook:

Griekenland: Illegale migranten eisen meer massa-immigratie

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2023 om 20:31.
Oud 22 maart 2023, 21:31   #57
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De vraag die men eigenlijk aan de vele landverraders/bootjesvaarders... moet stellen is: "Wat kom je doen???"

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2023 om 21:33.
Oud 23 maart 2023, 13:49   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Politici en andere 'leiders' begrijpen het nog steeds niet of is het *kassa*kassa* voor hen?

De steden voor de immigranten – Duitsers moeten naar het platteland vertrekken

Niet alleen in Duitsland is dat aan de gang maar ook in België/Nederland en andere ons omringende landen.

Uit de tekst op de site:

Citaat:
Gevolg van massa-immigratie: te weinig flats
In globalistische propagandataal vertelt de vertegenwoordiger van de lokale overheid enthousiast over de nieuwe perspectieven die ontstaan door het werken in een kantoor aan huis. In de toekomst zal het niet meer uitmaken waar iemand woont. Ze hoeven hun speciaal gebouwde flat toch niet te verlaten. Het grootste probleem, vervolgt Landsberg, is dat de vraag naar woningen blijft stijgen, vooral in de grootstedelijke regio's. Het doel van de stoplichtregering om jaarlijks 400.000 nieuwe flats te bouwen is nauwelijks haalbaar, zegt hij. Landsberg gaat echter niet in op de eigenlijke reden van de aantrekkingskracht van de stadsvlucht. Huisvesting wordt niet schaars op zichzelf, maar als gevolg van een ongebreidelde overspoeling van Duitsland met overwegend niet-culturele economische migranten.
p.s.

Hongaarse minister van Justitie: Brussel gebruikt NGO´s als heerschappij instrument

Citaat:
Op een conferentie in de Hongaarse hoofdstad Boedapest maakte de Hongaarse minister van Justitie duidelijk wat patriotten overal weten: de Europese Commissie onder de niet gekozen “presidente” Ursula von der Leyen holt de democratisch gelegitimeerde natiestaten uit en bedient zich daarbij van globalistische NGO´s. Deze moeten in onwelgevallige landen zoals Hongarije een oppositionele politieke sfeer produceren – volgens Varga een “imperiale operatie”.
Kan men de Hongaarse minister van Justitie, Judit Varga, ongelijk geven?

Ik denk het niet.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2023 om 13:53.
Oud 24 maart 2023, 14:03   #59
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
De vraag die men eigenlijk aan de vele landverraders/bootjesvaarders... moet stellen is: "Wat kom je doen???"
En verwacht u daar een eerlijk antwoord op?
Oud 24 maart 2023, 16:03   #60
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En verwacht u daar een eerlijk antwoord op?
Als het even kan wel ja maar er zullen een massa leugentjes 'om bestwil' bij zijn denk ik.

Ik stel mij nog steeds de vraag wat 'ons' Koningspaar in Zuid-Afrika te zoeken heeft?

Voorbehoedsmiddelen gaan uitdelen om de wildkweek wat in te tomen of nog maar wat geld gaan uitdelen en wat volk laten overkomen?

Die gelden met dank aan de brave belastingbetalers alhier.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 maart 2023 om 16:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be