![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals BBB veel meer heeft gewonnen dan de VVD heeft verloren in Nederland. Het resultaat zal zijn dat de Forza Flandria nog zal groter worden . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 16 maart 2023 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.dagelijksestandaard.nl/p...-wel-uitvoeren De boeren zullen zéér snel ontnuchterd worden. Nu al, eigenlijk.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 maart 2023 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
't Is daarom dat al die stemmen voor BBB een maat voor niets zijn. Business as usual voor het kartel. En de boer mag niet meer ploegen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 maart 2023 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
maar "Den Haag" moet wel voor bvb hun stikstofbeleid, beroep doen op de provincies. En als die BBB is wat ik hoop, eindelijk mensen die het been stijf houden zou het voor Rutten wel eens heel moeilijk kunnen worden Bovendien gaat de verkizingsuitslag bvb bij de CDA wel wat gaan nawerken. Hun slaafs benen openen om aan de macht te blijven, legt hun niet bepaald gouden eieren. Wat dat allemaal gaat worden...zullen we moeten zien. Het slechtste dat Rutten nu kan doen, is doen alsof er niets gebeurd is en arrogant de ingeslagen weg verder zetten.
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ssssst! Niet zo luid! Men zou weleens een verkeerd beeld van Limburgers kunnen krijgen.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan hier ook. Dus niet afwijken nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als de verkiezingsmist opgetrokken is gaan er nog velen verschieten hoor!
Die Caroline van BBB is gewoon controlled opposition en heeft het WEF-spelletje mooi meegespeeld. Check de banden met Bayer en het WEF maar eens. BBB = een marketingtool. Pik een populair partijstandpunt van de echte oppositie, schuif dat punt naar voren om zieltjes te winnen, en laat daarna de echte "ijsberg" naar boven komen. Een wolf in schapenvacht is dat mens! Geslepen gelijk ne vos. En Rutte? Die psychopaat lacht in zijn vuistje en blijft gewoon zijn koers varen, geholpen nu door BBB. Klaus zal tevreden zijn. Al die dommerikken die hun stem weggehaald hebben bij de traditionele partijen om die aan BBB te schenken in de hoop dat de boeren zouden beschermd worden, zijn eraan voor de moeite! Arm Nederland! Wordt vervolgd in Vlaanderen...
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij vooral interesseert is hoe het CDA hierop zal reageren. Eigenlijk is zo'n mokerslag toch de ideale gelegenheid om een oppositiekuur te verkiezen boven het verder aanmodderen. Als dat CDA aan deze waanzin blijft meewerken, zijn ze volgens mij de volgende keer een dwergpartijtje terwijl ze vanuit de oppositie kunnen werken aan een nieuwe koers. De prijs is natuurlijk het vallen van Rutte IV.
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MOOI BBB is nu Extreem Rechts ok omdat zij de immigratie willen stopzetten en asielzoekers ook oprotten, dus daarom stapten FVDers over naar BBB. Ja vol is vol, die verzwarting en vernegering vd media gaat te ver, overal een zwartje op de POT en in het Bordeel, BBB is nieuwe neonazi partij denk ik, zij stemden altijd al anti migratie. IMmigratie radicaal stoppen is beste v milieu al die zwartjes moeten maar leren OM hun zwarte wereld op te bouwen, te lui om te leren en te dom??? Ik bekijk het harder, kom zelf uit Afro koelie apen wereldje. HOe kan 50 procent vd mensen in suriname nu honger lijden?? RIJk tropisch vruchtbaar apenland?? te lui en te dom apen politiek. BBB moet die surizwarten lekker manieren leren, harde aanpak, leren boeren Weg met witte sinterklaas, snoepjes zijn op, terug naar apenland hahha VOL=VOL met 18 miljoen mensen is Nederland nu STampvol. ik zal BBB eea moeten verzoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 maart 2023 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje kort door de bocht. Ik denk dat er veel meer mensen op BBB gestemd hebben omdat ze zich voelen verarmen door de groene (energie)politiek dan omdat ze niet meer harder mogen dan 100km/u.
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoge snelheid is de oorzaak van de meeste verkeersdoden. Een veralgemeende snelheidslimiet, die in overeenstemming is met de menselijke constitutie is noodzakelijk en zou een immense besparing kunnen opleveren inzake verkeersinfrastructuur. Daarom pleit ik voor de invoering zowel in de stad (straten) als op het platteland (autosnelwegen ...) van een snelheidsgrens van 30 km / uur. De gunstige gevolgen zullen onmiddellijk voelbaar zijn.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() het middenveld is weggeveegd
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Schandalig dat U de mensen dubbel zo hard dan mij laat rijden.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() De algemene teneur van deze draad is duidelijk. Of het "opgezet spek" (
![]() De BBB heeft als bliksem-afleider gediend, en het kartel kan gewoon blijven zitten tot minstens 2025. Hier en daar zal er "voor de show" wat politieke tegenkanting zijn van het BBB, om het toch niet al te erg te laten opvallen. Wel goed gepokerd van het CDA en BBB.