![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Besef dat vrouwen superieur zijn! Elke man wordt tenslotte uit een vrouw geboren. Zonder vrouwen sterft de bevolking uit. En wat het IQ betreft; dat heeft niks met man/vrouw zijn te maken. Eén van mijn dochters heeft een IQ van 145+. Hebt gij dat ook? Aan uw schrijfsels te zien betwijfel ik dat sterk. "Een vrouw moet zich nederig opstellen en zich aan haar man onderwerpen" "Ze dient om kinderen te baren en op te voeden". Uhhh? Komt nekeer 3 dagen bij mij wonen Cufi, en dan zullen we eens zien of ge nog zoveel noten op uw zang hebt ![]() Het zal véééééél minder zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geniet van regen, storm, bewolkt en koud weer. Mijn wens is eens een ijskoude winter. Een koudegolf dus. Droom-droom! Liefst - 20°! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste mens was een man! Adam. De vrouw is dus uit de man geschapen en door haar ongehoorzaamheid is de zonde in de wereld gekomen. Daarom moet ze gehoorzaam zijn aan de man. Lees de Bijbel, het is de enige superioriteit. Ik verzin dat allemaal niet zelf zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder, zelfs al zou de eerste vrouw uit een man geschapen zijn; Sinds mensenheugenis worden alle mannen uit een vrouw geboren en dat zal niet veranderen Cufi. Ik moet de eerste man nog ontmoeten die zijn eigen (?) kind op deze wereld zet. Verder zou ik je aanraden om een perzik te eten en daarna dodo te gaan doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik veel, maar als ik niets gebruik heb ik niets gebruikt he. Tis echt waar. Ge hebt nog altijd een man nodig om te baren he. De functie van de vrouw is te baren, maar wij moeten het er wel eerst insteken he. Het kind is 50% genetisch van de man en 50% genetisch van de vrouw. Maar de gender van het kind wordt wel door de man bepaald. Wij dragen dat niet neen. Maar dat is niet onze schuld he. Een vrouw wordt geheiligd door kinderen te baren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei dat het geslacht door de man bepaald wordt en ik heb genuanceerd hoe. Dat we dat niet te kiezen hebben is waar, maar de vrouw haar eicel is niets waard zonder zaadcel. De man domineert de genenpoel van het kind grotendeels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit klopt. Het wordt hoogtijd dat mannen terug echte mannen worden. Mannen zijn leiders en wijven zijn volgers. Wijven horen dus niet thuis in bewindschappelijke ambten. Stemrecht was vroeger met de dienstplicht verbonden. Daarom hadden wijven vroeger geen stemrecht. De dienstplicht is ondertussen verdwenen. Zij werden niet benadeeld. Geen rechten zonder plichten. Citaat:
Verschillende vervuilende stoffen hebben een eierstokstofachtige (oestrogeen) in het lichaam. Dit vraagstuk dient zo snel mogelijk behandeld te worden. Citaat:
Citaat:
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer
U laat hier uitschijnen dat wij maatjes zijn. Maar is dit echt ook zo? Citaat:
Citaat:
Hartelijk bedankt. Zij werken zich te pletter terwijl de wijfjes meestal op hun luie kont met onzinnige zaken bezighouden zoals beltoestel, snoepen, roken, enz. Citaat:
Zijn berichtgeving is bijna uitsluitend geouwehoer. Hij is bovendien ook Koning Klikspaan (K&K). Hij zorgt zelf voor dat zijn medeleden geen berisping ontlopen. Citaat:
Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 1 april 2023 om 22:06. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Wij worden sowieso geclassificeerd als Homo Sapiens, die tot het dierenrijk behoort. Waanideeën van superioriteit maken het diertje 'mens' niet anders dan hij is.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de volgende personen op de regeerlijst staan. Bart De Wever, Zuhal Demir, Jan Jambon, Ben Weyts, Matthias Diependaele, Sander Loones, Peter De Roover, Theo Francken, Anneleen Van Bossuyt, Valerie Van Peel, Bert Wollants, Katrien Houtmeyers. Ik hoop dat zij na de verkiezingen mogen regeren. De volgorde is louter toevallig. Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 april 2023 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN