Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2023, 19:23   #41
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Trigger warning:
Wij voelen dat niet alleen, tis gewoon ook zo.
Toen vrouwen actief begonnen deelnemen aan politiek edm is onze beschaving vervallen in een samenleving waar mannen vrouwen worden. Veel vrouwen zijn niet eens verkozen maar eisten een 50/50 vertegenwoordiging, wat onze democratie beschadigde.
In de vrouwensport kwamen er zelfs pas gelijkaardige resultaten met mannensport vanaf transseksuele mannen meededen. En dan altijd zagen hoe zwaar het huishouden is terwijl wij mannen multitasken en de keuken proper achterlaten.
Ons IQ is ook hoger. Vrouwen zijn gewoon jaloers en zeggen dan dat we vrouwonvriendelijk zijn door de waarheid te benoemen, wat hen manonvriendelijk maakt.
Repent, een vrouw moet zich nederig opstellen en zich aan haar man onderwerpen als aan de Heer. Ze dient om kinderen te baren en op te voeden.
Vrouwen van vandaag zijn bezeten door den geest van Jezabel.
Zit ge aan de wijn of het bier Cufi?

Besef dat vrouwen superieur zijn!
Elke man wordt tenslotte uit een vrouw geboren.
Zonder vrouwen sterft de bevolking uit.
En wat het IQ betreft; dat heeft niks met man/vrouw zijn te maken.
Eén van mijn dochters heeft een IQ van 145+. Hebt gij dat ook?
Aan uw schrijfsels te zien betwijfel ik dat sterk.

"Een vrouw moet zich nederig opstellen en zich aan haar man onderwerpen"
"Ze dient om kinderen te baren en op te voeden". Uhhh?

Komt nekeer 3 dagen bij mij wonen Cufi, en dan zullen we eens zien of ge nog zoveel noten op uw zang hebt
Het zal véééééél minder zijn!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 19:25   #42
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Heerlijk weertje hé, maatje. Het regent pijpenstelen.

(...)
Morgen wordt het beter. Toch alleszins voor de koers van Vlaanderen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 19:44   #43
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Morgen wordt het beter. Toch alleszins voor de koers van Vlaanderen.
Hmm, morgen wordt het dus slechter (voor mij persoonlijk).
Ik geniet van regen, storm, bewolkt en koud weer.
Mijn wens is eens een ijskoude winter.
Een koudegolf dus. Droom-droom! Liefst - 20°!
Oud 1 april 2023, 20:08   #44
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht

Komt nekeer 3 dagen bij mij wonen Cufi, en dan zullen we eens zien of ge nog zoveel noten op uw zang hebt
Ik ben nuchter, ik vind het zelf raar maar tis waar.
De eerste mens was een man! Adam. De vrouw is dus uit de man geschapen en door haar ongehoorzaamheid is de zonde in de wereld gekomen. Daarom moet ze gehoorzaam zijn aan de man.
Lees de Bijbel, het is de enige superioriteit. Ik verzin dat allemaal niet zelf zenne
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 20:26   #45
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben nuchter, ik vind het zelf raar maar tis waar.
De eerste mens was een man! Adam. De vrouw is dus uit de man geschapen en door haar ongehoorzaamheid is de zonde in de wereld gekomen. Daarom moet ze gehoorzaam zijn aan de man.
Lees de Bijbel, het is de enige superioriteit. Ik verzin dat allemaal niet zelf zenne
Ik betwijfel dat tenzeerste

Verder, zelfs al zou de eerste vrouw uit een man geschapen zijn; Sinds mensenheugenis worden alle mannen uit een vrouw geboren en dat zal niet veranderen Cufi. Ik moet de eerste man nog ontmoeten die zijn eigen (?) kind op deze wereld zet.
Verder zou ik je aanraden om een perzik te eten en daarna dodo te gaan doen
Oud 1 april 2023, 20:34   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik betwijfel dat tenzeerste

Verder, zelfs al zou de eerste vrouw uit een man geschapen zijn; Sinds mensenheugenis worden alle mannen uit een vrouw geboren en dat zal niet veranderen Cufi. Ik moet de eerste man nog ontmoeten die zijn eigen (?) kind op deze wereld zet.
Verder zou ik je aanraden om een perzik te eten en daarna dodo te gaan doen
Waarom zou ik liegen over mijn status? Ik ben al sedert maandag nuchter. Echt waar.
Ik gebruik veel, maar als ik niets gebruik heb ik niets gebruikt he. Tis echt waar.
Ge hebt nog altijd een man nodig om te baren he. De functie van de vrouw is te baren, maar wij moeten het er wel eerst insteken he. Het kind is 50% genetisch van de man en 50% genetisch van de vrouw. Maar de gender van het kind wordt wel door de man bepaald. Wij dragen dat niet neen. Maar dat is niet onze schuld he. Een vrouw wordt geheiligd door kinderen te baren.
Oud 1 april 2023, 20:37   #47
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik liegen over mijn status? Ik ben al sedert maandag nuchter. Echt waar.
Ik gebruik veel, maar als ik niets gebruik heb ik niets gebruikt he. Tis echt waar.
Ge hebt nog altijd een man nodig om te baren he. De functie van de vrouw is te baren, maar wij moeten het er wel eerst insteken he. Het kind is 50% genetisch van de man en 50% genetisch van de vrouw. Maar de gender van het kind wordt wel door de man bepaald. Wij dragen dat niet neen. Maar dat is niet onze schuld he. Een vrouw wordt geheiligd door kinderen te baren.
Proficiat Cufi!
Oud 1 april 2023, 20:39   #48
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Echt? Ik heb nochtans mijn kinderen alleen gebaard. Echt waar!
Oud 1 april 2023, 20:42   #49
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen hoor! Vrouwen kunnen gewoon naar een spermabank gaan. Niks in te steken dus
Oud 1 april 2023, 20:47   #50
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks te bepalen! Als man heb je geen enkel benul wat er in uw 'kwakske' zit. Het is pas weken later dat ge dat te weten komt.
Oud 1 april 2023, 20:57   #51
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks te bepalen! Als man heb je geen enkel benul wat er in uw 'kwakske' zit. Het is pas weken later dat ge dat te weten komt.
Het zaad is X of Y terwijl het eitje altijd X is. Dus XX of XY. Het geslacht zit dus in ons zaad
Oud 1 april 2023, 21:06   #52
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zaad is X of Y terwijl het eitje altijd X is. Dus XX of XY. Het geslacht zit dus in ons zaad
Toch kun jij als man niet bepalen wat je 'stort' Cufi.
Niks te bepalen dus!
Netjes enkele weken afwachten is de boodschap...
Oud 1 april 2023, 21:14   #53
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch kun jij als man niet bepalen wat je 'stort' Cufi.
Niks te bepalen dus!
Netjes enkele weken afwachten is de boodschap...
Ik zei dat het geslacht door de man bepaald wordt en ik heb genuanceerd hoe. Dat we dat niet te kiezen hebben is waar, maar de vrouw haar eicel is niets waard zonder zaadcel. De man domineert de genenpoel van het kind grotendeels.
Oud 1 april 2023, 21:54   #54
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Toen vrouwen actief begonnen deelnemen aan politiek edm is onze beschaving vervallen in een samenleving waar mannen vrouwen worden. Veel vrouwen zijn niet eens verkozen maar eisten een 50/50 vertegenwoordiging, wat onze democratie beschadigde.
Geachte heren

Dit klopt. Het wordt hoogtijd dat mannen terug echte mannen worden. Mannen zijn leiders en wijven zijn volgers. Wijven horen dus niet thuis in bewindschappelijke ambten.

Stemrecht was vroeger met de dienstplicht verbonden. Daarom hadden wijven vroeger geen stemrecht. De dienstplicht is ondertussen verdwenen. Zij werden niet benadeeld. Geen rechten zonder plichten.

Citaat:
In de vrouwensport kwamen er zelfs pas gelijkaardige resultaten met mannensport vanaf transseksuele mannen meededen.
Deze mensen pogen hun mannelijkheid met o.a. behulp van wijvelijke drijfstoffen te verdoezelen wat hen niet helemaal lukt. Desondanks vernietigen zij nog steeds de tegenstand in het wijvenspel.

Verschillende vervuilende stoffen hebben een eierstokstofachtige (oestrogeen) in het lichaam. Dit vraagstuk dient zo snel mogelijk behandeld te worden.

Citaat:
En dan altijd zagen hoe zwaar het huishouden is terwijl wij mannen multitasken en de keuken proper achterlaten.
Terwijl de mannen hun eigen potje bereiden denken de wijven: "U hoeft niets te poetsen wat u zelf niet vuil maakt."

Citaat:
Ons IQ is ook hoger. Vrouwen zijn gewoon jaloers en zeggen dan dat we vrouwonvriendelijk zijn door de waarheid te benoemen, wat hen manonvriendelijk maakt.
Repent, een vrouw moet zich nederig opstellen en zich aan haar man onderwerpen als aan de Heer. Ze dient om kinderen te baren en op te voeden.
Vrouwen van vandaag zijn bezeten door den geest van Jezabel.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 22:04   #55
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Heerlijk weertje hé, maatje.
Geachte heer

U laat hier uitschijnen dat wij maatjes zijn. Maar is dit echt ook zo?

Citaat:
Het regent pijpenstelen... Lekkere frisse buitenlucht.
U lijkt hier met volle teugen van te genieten. Is dit binnenhuis vanuit de zit-of ligbank en achter uw kijkscherm?

Citaat:
De zeuren moeten verstaan dat we weer op "pad" moeten als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, niet echt. Mannen worden hier oneerbiedig apen genoemd.
Hartelijk bedankt. Zij werken zich te pletter terwijl de wijfjes meestal op hun luie kont met onzinnige zaken bezighouden zoals beltoestel, snoepen, roken, enz.

Citaat:
Het is hier ook niet een sportvereniging of jeugdvereniging, hé. Ook niet de koer. Ook niet de gevangenis.

Het is hier een forum.
Er staat geen maat op zijn uitdagend en "matennaaiend" vermogen.
Zijn berichtgeving is bijna uitsluitend geouwehoer.
Hij is bovendien ook Koning Klikspaan (K&K). Hij zorgt zelf voor dat zijn medeleden geen berisping ontlopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt
De hofnar uit Herstapel slaat de bal voor de zoveelste maal helemaal mis.
Zijn draad is honderd op honderd schijnheilig.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.

Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 1 april 2023 om 22:06.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 22:09   #56
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heren

Dit klopt. Het wordt hoogtijd dat mannen terug echte mannen worden. Mannen zijn leiders en wijven zijn volgers. Wijven horen dus niet thuis in bewindschappelijke ambten.

Stemrecht was vroeger met de dienstplicht verbonden. Daarom hadden wijven vroeger geen stemrecht. De dienstplicht is ondertussen verdwenen. Zij werden niet benadeeld. Geen rechten zonder plichten.

Deze mensen pogen hun mannelijkheid met o.a. behulp van wijvelijke drijfstoffen te verdoezelen wat hen niet helemaal lukt. Desondanks vernietigen zij nog steeds de tegenstand in het wijvenspel.

Verschillende vervuilende stoffen hebben een eierstokstofachtige (oestrogeen) in het lichaam. Dit vraagstuk dient zo snel mogelijk behandeld te worden.

Terwijl de mannen hun eigen potje bereiden denken de wijven: "U hoeft niets te poetsen wat u zelf niet vuil maakt."
Het probleem is ook dat ze seks als wapen gebruiken en wij dan maar schikken om onze seks niet op te offeren. Ver-schrik-ke-lijk...
Oud 1 april 2023, 22:22   #57
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
...

Nee, niet echt. Mannen worden hier oneerbiedig apen genoemd.
Wij worden sowieso geclassificeerd als Homo Sapiens, die tot het dierenrijk behoort. Waanideeën van superioriteit maken het diertje 'mens' niet anders dan hij is.
Oud 2 april 2023, 08:17   #58
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb niemand op de regeerlijst staan, maar ik heb een aantal forummers waarop ik niet meer reageer.

Als je met hen in discussie gaat proberen ze je uit te dagen.
Als je daarop ingaat gaan ze janken bij de moderatie en krijg je strafpunten.

Zijn er nog mensen die daar zonder namen te noemen last van hebben ?

Ik heb de volgende personen op de regeerlijst staan.
Bart De Wever, Zuhal Demir, Jan Jambon, Ben Weyts, Matthias Diependaele, Sander Loones, Peter De Roover, Theo Francken, Anneleen Van Bossuyt, Valerie Van Peel, Bert Wollants, Katrien Houtmeyers.

Ik hoop dat zij na de verkiezingen mogen regeren.
De volgorde is louter toevallig.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 april 2023 om 08:18.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2023, 08:23   #59
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vermoedelijk heeft Cufi zich bekeerd tot de islam.
Oud 2 april 2023, 08:50   #60
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb de volgende personen op de regeerlijst staan.
Bart De Wever, Zuhal Demir, Jan Jambon, Ben Weyts, Matthias Diependaele, Sander Loones, Peter De Roover, Theo Francken, Anneleen Van Bossuyt, Valerie Van Peel, Bert Wollants, Katrien Houtmeyers.

Ik hoop dat zij na de verkiezingen mogen regeren.
De volgorde is louter toevallig.
Ik hoop het voor u, maar ik vrees ervoor.
Een absolute meerderheid zit er voor N-VA niet meer in.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be