![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn vraag naar een link waarin duidelijk wordt dat steps geprogrammeerd zijn om in bepaalde zones slechts een bepaalde max. snelheid te halen.
Niet iets anders, tenzij ge niet kunt lezen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, zo'n steps horen niet thuis in het straatbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het als voetganger in de stad nooit zo gevaarlijk weten zijn als vandaag. Ik rijd volgende keer wel met de auto tot waar ik zijn moet. Maar brommerkes die 30 rijden op de rollen ipv 25 worden direct opgepakt. Moet Xeno gelijk geven.....Vlaanderen het land van de onnozelaars ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 april 2023 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het een woonerf was, en dan is het maximum 20 km/u, hetgeen nog snel is hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een E-Bike kan je voor 150 euro 50 laten rijden ipv 25. En een beetje uit de kluiten gewassen wielertoerist haalt met het huidige (niet E)materiaal ook vlotjes 40. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 april 2023 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een sip kijkende fietser die de levieten gelezen werd. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nazi's voeren al decennia een steeds verregaandere apartheidspolitiek in het wegennet, steeds minder baanruimte overlatende door de obstakels om de apartheid te forceren, je nopende tot korte bochten, je concentratie opeisende, je zicht belemmerende, en dan de plankskesnozems en ander elektrisch aangedreven tuig dat daartussen rondshopt. Zelfs binnen winkels tegenwoordig al haha. Zo op een plankske of met een step gaan rijden in een winkel, hoe lui moet je daarvoor niet zijn? Te leeg om een been voor een ander te zetten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen een step en een skateboard: bij het laatste kun je je handen in je zakken steken. Zag ik gisteren ook, in Gent, aan 25 per uur de max schat en denk ik.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge verandert gewoonweg de maat van je wiel in de settings van je controlepaneeltje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ewel? Blijven de grote bakkes gesloten?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de merk E-bikes is dat geen optie meer.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als deel-step uitbaters daar tijd en moeite willen in steken, dan is het zeker mogelijk.
Maar ik heb er zelf nog geen enkele gezien waar die optie inzit.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is het enige verschijnsel niet dat door jonge mannetjes kapot gemaakt wordt....
Wee de maatschappij die niet met zijn jonge mannetjes kan of wil omgaan....wel.....ALLES moet kapot.. Oud mannetje Kelt beseft hoe zeer hij in zijn "jonge jaren" eigenlijk vrij kort aan de ketting gehouden werd. Om REDENEN... Dat is allemaal niet meer nodig blijkbaar. Konstant bereikbaar ja,maar voor niks meer verantwoordelijk zouden we denken.... Diep terug in de vorige eeuw was je,eenmaal op stap in de stad,of zelfs op school,en zeker op kamp,moeilijk bereikbaar(dat was TOF!) maar werd verantwoordelijkheid verwacht en respect voor andermans en gemeenschapsspullen....anders zou het wel uitkomen...met gevolgen... Nu gaan politici het "oplossen" met bepaalde economische sectoren dan maar stil te leggen... Wat zal dan het volgende zijn...omdat de jonge mannetjes niet ferm in toom gehouden kunnen en mogen worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze namiddag een speedbike in Gent, ik reed naast een auto en ie had het trottoir gekozen om toch in te kunnen halen en scheurde me rechts tussen de gevels en de geparkeerde auto's voorbij. Hoe die een dergelijke roekeloosheid aan de dag kunnen leggen is me duister, uiteindelijk zijn ze zogenaamde zwakke weggebruikers, ALS het tegenzit, iemand die uit zijn voordeur of auto stapt, en ze knallen er aan die inhaalsnelheid tegen, zal dat niet fraai aflopen, voor HEN dus. Het lijkt wel alsof ze denken dat omdat ze 50 kunnen rijden, als fietser plots evengoed tegen een stoot kunnen als een auto.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik had uw vraag niet gezien maar google is uw vriend he. Zo moeilijk is zelf iets opzoeken toch niet he parasitair mislukt fuhrertje met een veel te korte carrière. Uw bijdragen hier zorgen ervoor dat ik zelfs federaal geen zin heb om NV-A te stemmen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 17 april 2023 om 06:38. |
||
![]() |
![]() |