![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat alles dan dicht is langs de baan... Tsja, op een uurke of drie bent ge door Zwitserland heen. Met een sanitaire stop kom ik dus wel toe. Koffie pak ik vooraf in Frankrijk en nadien in Italië wel. Citaat:
Ik ben al zeker 5 keer door Zwitserland en Oostenrijk gereden en heb die landen alleen nog maar op foto gezien. ![]() Al is het Lugano-meer 's nachts ook wel mooi met al die lichtjes op de oevers.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons verblijf mag ook best rust en stilte bieden maar in de onmiddelijke omgeving heb ik toch graag wat 'actie'. Al is gewoon wat volk dat voorbijwandelt al actie genoeg voor ons. Het liefste wat wij doen is 's avonds ergens op een pleintje ofzo op een terras gaan zitten en het buitenlands leven voorbij zien komen. Uren mag dat voor mijn part duren. Maar dan nog met de auto terugrijden is geen optie vandaar dat wij altijd vlak bij een dorp of stad willen zitten. Ieder zijn goesting eh?
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 keer gedaan, 's nachts rijden, en nooit meer.
Mijn reis begint als ik in den auto stap. Zelfs bij 900km zullen we waarschijnlijk wel als onderweg ergens blijven maffen en dineren. Om dan de dag erna de laatste 300km ofzo binnenbanen te doen en te pciknicken onderweg. Nog geweest dat ik al een stuk voorbij Parijs was en, buiten het begin in België, niks autostrade had gedaan. Afkomen doe ik echter meestal wel in 1 trok.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al enkele keren door de VS en Frankrijk gedaan bv. Dan is de reis het doel op zich. En dat mag dan wat langer duren, je kiest dan niet de snelste maar mooiste wegen en rij je niet 's nachts. Maar als ik voor een week of twee naar bv Italië ga dan is Italië het doel en de reis er naartoe slechts een horde die genomen moet worden (en liefst zo snel mogelijk).
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 april 2023 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ging om een uur of 9 wat slapen en om 2 uur eruit dan 1100 km doen ging perfect. Maar nu ben ik ook meer geneigd om het in 2 keer te doen. de laatste trip hebben we zelf grotendeels langs de nationals gedaan, veel rustiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paar jaar terug zo nog naar Kroatië geweest. Was iets van een 1550km. En dat was op't randje maar dat kwam door Corona. Dat was midden in de Corona-periode en we stonden toen nog aan bijna elke grensovergang wel effe stil. Uiteindelijk zonder problemen ginder geraakt maar door die langere tussenstops aan de grens was dat wel vermoeiender dan ingeschat. Maar al verschillende keren Italië gedaan (+/-1300km) en dat gaat probleemloos in 1 ruk, met tussenstops van 15 a 30 min om de 300 a 400km.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puur een vooroordeel hoor, want ik ben er nooit geweest en kan er dus ook niks over zeggen maar net als Duitsland en Oostenrijk is dat nu niet direct een land waar ik ons naartoe zie vertrekken voor een vakantie.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de schuld van BDW en de NVa. Nu goed?
![]()
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het voor dit jaar Normandië zal worden.
Voor hetzelfde totaal budget kan je bijna de helft langer gaan. Je moet dan wel akkoord gaan dat het vlaamse ellebogenwerk afwezig zal zijn. Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 april 2023 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Normandië is prachtig. En België is over de hele lijn duurder dan zijn EU buurlanden. Dat wordt rap duidelijk als je één van zijn grenzen passeert.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 april 2023 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan liever een goedkope vlucht en een lokale bus of trein of een lokale bla bla car. Dit jaar wordt het Sardaigne maar de hotels blijken ook schijteduur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN