![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn al even genocidaal als de derde rijkers van weleer. Die maken geen fouten, die veroorzaken moedwillig chaos om een nieuwe orde te creëren.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga wel zover dat zeker uit politieke invalshoek er nog de gangbare gedachten heersen uit de jaren 1940 of zo wat dat onderwerp betreft. Toen dachten ze ook nog dat je kanker met verse soep kon genezen. En een gebed. Om de haverklap komen ze af met onderwerpen zoals minder eten, minder roken, bewegen, enz.... En dan zetten ze daar een cijfer op. De realiteit is echter dat we het omgekeerde meemaken en dat het niet minderd maar vermeerderd. Straks is het zoals bij de bijen. Mensen die in beleid zitten en dergelijke flauwekul blijven napraten zijn niet geschikt om beleid te voeren maar om in een chocofabriek te werken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 april 2023 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn al gelijk de bijen, the virus is us.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je wel dat er veel ruimte is om te verbeteren?
Kanker een jaar op voorhand opsporen in bloed: is dit de heilige graal om tumoren te ontdekken? https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...kken~a3d2e83e/ Aan dit onderzoek heb ik meegewerkt door bloedstalen aan te doneren. Vroege dedectie voorkomt uitzaaiingen en hopeloze behandelingen. Dit zal zeer vele levens redden. Er zullen ook zeer vele nieuwe patiënten bijkomen die nog niks vermoeden.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kanker een jaar op voorhand opsporen in bloed: is dit de heilige graal om tumoren te ontdekken?
https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...kken~a3d2e83e/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier hebben ze vele duizenden en misschien wel honderd duizenden testpersonen.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel bewegen gezond eten niet roken en niet drinken is het geheim leest men alle dagen. Spijtig ik daar in de praktijk niks maar dan ook totaal niks van kan merken. Allemaal dikke zever......de ene mens blijft 500 maanden gezond en de andere 600 maanden. Alles is een kwestie van geluk en dit is zo voor alles aspecten in het leven.. Wie goede genen heeft mag zich heel veel permitteren en wie die niet heeft heeft gewoon geen geluk en is al half minder valide op zijn 40 ste. Vraag aan eender welke stok oude nog gezonde mens wat zijn of haar geheim is en je zal merken die mensen daar zelf geen uitleg voor hebben. Het gaat meestal alleen maar over gissingen. Ze zijn gewoon gespaard gebleven van kwalen en dat is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Één nieuwe doorbraak lijkt zich aan te kondigen.
https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...deld~a25b9013/ Lijkt terug ook toeval. Wat nog niet zeker is dat men het zal gebruiken.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berlusconi de man van de vele miljarden dood aan chronische leukemie.
Hadden kerels zoals hij in hun leven echt niet wat meer op kanker onderzoek kunnen inspelen? Neem er maar een vb aan beste politics, tijdig ingrijpen met jullie geld voor je zelf in het lijken huis ligt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juni 2023 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemiddelde levensverwachting van een man in Italië is 79,7 jaar. Berlusconi is dus nog 7 jaar ouder geworden. (ondanks al zijn ziektes en operaties). Er werd bij hem een vorm van bloedkanker vastgesteld, wslk was hij toen al minstens 80 jaar. Berlusconi lag dus sinds vrijdag 9 juni terug in het ziekenhuis, waar hij pas 3 weken geleden werd ontslagen. De longinfectie die niet meer echt genas was zijn dood, 45 dagen intensieve wegens longinfectie. Bij bijna dode mensen geneest dat heel zelden... zeker als uw bloed niet meer gezond is door een chronische leukemie die dan ook de dodelijke longonsteking veroorzaakt heeft. Dat wist men al in april 2023 te vertellen of bijna 2 maanden voor zijn overlijden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 juni 2023 om 20:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel meer dan 60000 ieder jaar en binnen 10 jaar of 3650 dagen 70000 ieder jaar en stijgend. Waar blijven de ingrijpende overheid met ingrijpende maatregelen? Ps het roken duurder maken heeft duidelijk niet gewerkt. En de rest ook niet. Dat zien we aan de groei. Maar ik vermoed dat jij je daar niks van aantrekt. Je vergelijk met de gemiddelde leeftijd spreekt boekdelen. Het lijkt wel of je wil zeggen dat ieder vanaf die leeftijd mag doodvallen. https://factcheck.vlaanderen/factche...belgie-64-jaar
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juni 2023 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht niet op de overheid. Hun economie heeft u wrsl die kanker gegeven. Ziet gij iets veranderen? Het enige dat kan veranderen is uw eigen levensstijl.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe verklaart men anders dat binnen een huishouden met dezelfde levenstijl en voeding er dikwijls 1 op 4 of 5 wel kanker krijgt en de andere niet. Had het aan de levensstijl gelegen hadden ze het allemaal wel of net niet.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we wel weten is dat onze voeding, grond, water en lucht steeds meer vervuild wordt in de huidge economie. Zelfs kinderen krijgen nu zeldzame tumoren door EMF. Of zie de stijging in autisme na de stijging in vaccinaties. Wie voor zichzelf denkt en verbanden durft leggen is een wappie. We kunnen er niet rond dat deze generatie moedwillig anderen de dood in jaagt om hun eigen agenda te bewaren.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw onderzoek in Nederland laat dat ook zien. https://www.umcutrecht.nl/nieuws/uit...te-dna-analyse Onderzoeksleider en hoogleraar in de medische genetica Edwin Cuppen (UMC Utrecht en Hartwig Medical Foundation): “De nieuwe inzichten uit deze studies vormen een waardevolle basis voor het verbeteren van de diagnose bij kankerpatiënten, het personaliseren van therapeutische behandelingen en, in de wat verdere toekomst, zelfs de preventie van uitgezaaide kanker. De uitkomsten van de studie maken duidelijk hoe belangrijk het systematisch verzamelen en ontsluiten van data voor hergebruik in het zorgdomein is. Zonder de medewerking en toestemming van patiënten, maar ook de samenwerking op nationale schaal met ziekenhuizen, zou deze studie onmogelijk zijn geweest. En waren deze nieuwe waardevolle inzichten voor verbetering van toekomstige oncologische zorg Meer internationale samenwerking moet op de eerste plaats van alle landen prioritair op hun agenda's gezet worden. Geen uitstel meer
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze generatie kiest voor zichzelf en laat het afval en vervuiling als erfgoed na aan de volgende generatie.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin ze kunnen er maar beter vaart achter zetten. En dat ze intussen meer onderzoek internationaal bundelen en daar ook vaart achter zetten. Ze hebben wel miljarden op overschot. En anders gaan ze maar gaan lenen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 juni 2023 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het gat in de ozonlaag, dat vereiste ook veel verzet om die lobbyisten te doorbreken. Maar door enkele dapperen hebben ze die stof dat het veroorzaakte toch verboden. Kanker is een verdienmodel waar nog meer lobby toestanden spelen... Waar komen die miljarden vandaan? En gaan ze de genezing toestaan als de ziekte meer rendabel voor hen is?
![]() |