![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ne Revox, dat doet ge niet weg he, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet eens boxen proberen vinden met een echte houten kast, en dan zien wat die kosten, dan snapt ge direct waarom die vintage speakers geld waard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn nog te krijgen hoor, maar meestal rackmountable en zelf voor ne goeiekope Behringer zit ge al rap op 150 a 200 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de mijne is dus zo eentje, het lampje is wel defect... https://reverb.com/item/1496628-vint...-made-in-japan
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de mijne de geest zou geven loop ik niet naar de winkel, maar zoek ik in de eerste plaats voor herstelling. Als dat niet mogelijk blijkt (na een 2de of 3de mening) koop ik opnieuw een oude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand een goeie tip om schakelaars weer goed te laten werken? Die van mijn Kenwood versterker kraken meer dan dat ze contact geven....
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij is het heel simpel ik gebruik maar een source, mijn DAC, alles zit daarop of op de fibre optic switch. ik draai dus alleen aan het volume.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger hing er een RODEC mengpaneel aan, op huidig ogenblik eentje JBSystems. (niet helemaal hetzelfde als die van de afbeelding)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 mei 2023 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nen Behringer ne 16 kanaalsmixer, in een 19" rack. (ja dat ding pakt wel wat plaats in) Eigenlijk gebruik ik die vooral als koptelefoon versterker, Nen 80 Ohm headset werkt daar perfect op. (als ge het kot open trekt bloeden uw oren denk ik.) Ge kunt die ook gebruiken om mee op te nemen. Via een USB priezeke en audacity. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 4 mei 2023 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijne is 45jaar oud, en klinkt nog altijd als "het laatste oordeel" ![]() (geërfd in 1989 van een oom die mij heel zijn keten (Revox+Phase Linear+Thorens+B&W) naliet)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 mei 2023 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Triangle BR 08 dat zijn mijn speakerkes Spelen heel goed en vallen van prijs heel goed mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of ge nu ne floorstander neemt of nen bookshelf die ge op een statief moet zetten, dat neemt even veel plaats in uiteindelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat gij daar had, moet wel heel impressionant geweest zijn. Ik moet dan zo spontaan denken aan van die baskasten bij de botsauto's maar dan van goeie kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |