![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat legt het hospitaal van STVV plat? https://www.standaard.be/cnt/dmf20230430_92418979
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 april 2023 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stervende door een criminele daad. Spijtig. De misdadigers gaan bestraft worden.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en alle auto's die verkeerd staan op fietspaden etc, afslepen of de wielklem erop. persoonlijk heb ik soms last van gasten die voor mijn oprit komen parkeren, die zet ik een van dees dagen hun voituur ook eens op blokken, of ik schrijf een vertaling van de bijbel in het chinees in de lak van hunne capoo , allee ja ik ben er nog niet goed uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in een natuurgebied, waar mensen vlakbij wonen, ge moet geen groot licht zijn om te snappen dat dat er een beetje over is. Bovendien dat is militair terrein, eigenlijk is drie keer halt,of ik schiet en een waarschuwingsschot voldoende. (ge zijt dan legaal ingedekt voor hetgeen er volgt.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge dan nog goesting om tot een uur of 6 of 7 door te trekken, ja natuurlijk tegen dan is den bakker terug open he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er nen bus over kop gaat met 70 man in moeten ze daar ook het provinciaal rampenplan voor afkondigen. Een illigale fuif waar 10 000 man vrolijk aan het zuipen is en bollen worden gepakt, lijnen gesnoven worden van hier tot in Tokyo, ... Ja daar kan al eens iets fout gaan Een verkrachtingske in het donkere bos sluit ik ook niet uit. Eerlijk gezegd ik zou ik mijne mug en ambulance "in panne" zetten, ... en laat ze het maar uitzoeken, liggen ze maar te OD 'n in het bos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"we mogen hier niks aan doen, maar jullie misschien wel, ga ervoor."
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mensen eens eigen verantwoordelijkheid. Darwin zal het wel regelen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zitten ze covid te ontkennen. ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zeg het als dat in een hangaar ergens in the middle of nowhere gedaan wordt of in een boerenschuur waar verder geen kat er last van heeft kan mij dat ook niet verdommen. Maar nu hebben ze toch echt wel het slechts mogelijke scenario gekozen, ah ja ze hadden zoals StuBru den achterhof van t Virga Jesse kunnen kiezen ja, dat was nog een groter schot in de roos geweest. Het gaat ook om de absolute strafeloosheid he, Als ik zo ene in mijnen hof aantref bij nacht en ontij, Op den buiten lossen ze dat soort fratsen nog oldschool op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreme figuren staan niet bekend voor hun begrijpend lezen.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef mijn mening. Die "illegale" fuif, geniaal, ga ervoor, maar weet dat er nadelen aan verbonden zijn.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik doe dat zelfs niet in mijn eigen tuin. Maar ik vind die rave echt geen bedreiging op mijn mensenrechten of een katastrofe voor het leefmilieu.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie, stel je voor dat ze een bontkraaghyena zo'n zetje geven.... Hoeveel maanden gaat dat doorzinderen in de media?
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat maakt het beter voor de mensen naast die Brustem rave?
Niet dat het mijn insteek veranderd. Illegale fuif, prima, maar als anderen er een illegaal einde aan willen maken, ook prima.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tijde Woodstock 1969 waren de mensen precies toch wat verdraagzamer. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed gewerkt, Gouverneur,
Zuhal Demir spreekt voor haar beurt. ![]() ![]() Zoveel commentaar over deze ‘Rave’ party’ waarbij zij rechtstreeks of onrechtstreeks haar eigen gouverneur en partijlid kritiek geeft. Waarbij zij de hiërarchie naast zich neerlegt. Dat wanneer de burgemeester (CD&V) de hulp van de gouverneur inroept deze als eerste met zijn rampenplan de minister van binnenlandse zaken de nodige medewerking kan vragen. Dus kritiek gaan geven op deze minister Annelies Verlinden is erover. Zeker als men kan stellen dat de gouverneur van Limburg de situatie zeer verstandig heeft aangepakt. Ter spijt van deze die altijd maar een politietussenkomst willen zien. De koelbloedigheid en de wil om met de jeugd te onderhandelen zijn voor volgende gelijkwaardige gevallen zeker te onthouden. Je kunt de jeugd niet altijd alles blijven afpakken zij die na de COVID-19 recuperatie nodig hebben. En waar een deel het geld niet heeft om zich een luxueus ‘festival’ te kunnen betalen. Iets wat ‘politici’ met hun lonen meermaals aan hun kinderen kunnen betalen en zelf ‘gratis’ tickets kunnen uitdelen aan vrienden. Die zij uit pure goedheid van de organisatoren hebben gekregen, ook dat is politiek België. Zonder van ‘Pukkelpop’ te spreken.. En om te eindigen nog een boodschap voor Zuhal Demir die het in veel opzichten goed doet of in iedere geval beter dan anderen. << Begin eerst te dweilen voor eigen deur!>> En zorg als minister van de Vlaamse Justitie dat het nu maar ne keer stopt met al die ‘grondslapers’ in U Vlaamse gevangenissen. ![]() ![]() Wie is wie? Annelies Verlinden https://nl.wikipedia.org/wiki/Annelies_Verlinden Jos Lantmeeters https://nl.wikipedia.org/wiki/Jos_Lantmeeters Ingrid Kempeneers https://nl.wikipedia.org/wiki/Ingrid_Kempeneers Forum commentaar: Laatste 1.500 feestvierders verlaten het terrein Tijdens Tomorrowland liggen die ook vol hoor. Maar die hebben een vergunning Al bij al, is het hetgeen me het meeste stoort: de schade aan natuur en landbouwgewassen. "En wat met de NMBS (Infrabel) die in heel het land zonder te stoppen met 'pesticides' zit te sproeien!" Tssss, zo woke Laat die gewoon doen, ze amuseren zich en ze doen geen kwaad. Ik heb zelfs gelezen dat ze gisteren hun afval opgeruimd hebben. Maar ik vind die rave echt geen bedreiging op mijn mensenrechten of een katastrofe voor het leefmilieu. Ten tijde Woodstock 1969 waren de mensen precies toch wat verdraagzamer. Maar ja dat was misschien wel legaal Nuttige bijlage: Nog 3.000 aanwezigen op illegale rave in Sint-Truiden, "ook medisch lijkt situatie te stabiliseren Demir: "Waar is mevrouw Verlinden?" Vlaams minister van Justitie en Handhaving Zuhal Demir (N-VA) vraagt zich intussen af waarom federaal minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) nog niet in actie is gekomen om een einde te laten maken aan de rave party. Ze zegt met grote ogen te kijken naar wat er Brustem gebeurt. "Waar is mevrouw Verlinden? Veiligheidsbeleid gaat niet in verlengd weekend. Dit is geen onschuldig feestje. Dit is een promoparty voor drugs en burgerlijke ongehoorzaamheid en men staat erbij en kijkt ernaar", aldus Demir. "Tijdens corona jaagde men met waterkanon, traangas en politie te paard op de mensen die toen samenkwamen, en hier zegt men dat er niks kan? Dat is haast medeplichtigheid." BEKIJK - Minister Demir begrijpt niet dat er niet wordt ingegrepen: ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04...-sint-truiden/ Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 1 mei 2023 om 05:40. |
![]() |
![]() |