![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt en je kan het Peelman toch niet kwalijk nemen dat hij in dat gat springt om zijn boterham te verdienen. Ik kijk ook niet naar die mens zijn programma's, maar ik heb er geen probleem mee dat die mens programma's maakt als daar een publiek voor is. Hij draagt tenminste bij aan onze economie. Het is beter dan de zoveelste eclectische dansgroep die subsidies moet slurpen om boven water te blijven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 mei 2023 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die peelman doet wat mij betreftvolledig zijn zin en ik ben er hoegenaamd niet jaloers op. Eigenlijk ben ik op niemand jaloers, zelfs niet op die van ons.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Never heard of…. ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben wel jaloers op mijn heksie perfeksie. Vb. de belangrijkste beslissing van haar leven, die zat 100 procent boenk goed er op.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U naar het hondenhok verhuizen?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is zijn geld , dus ....
BTW: Die show nog niet gezien , en ook nie' van plan !! 1 TV Boeit mij toch niet meer , en ook , het zal mij worst wezen !! Zelfs radio interesseert me niet meer , zo ook met wie is er BV'r , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte Aalstenaar
Is dit hondenhok gebouwd met eikenhout? Dag leerling De les gaat over het toekomstig landhuis van de heer A. Peelman oftewel Pehlmann zoals hij door zijn huisgenoten genoemd wordt. Met Aalsterse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Das ook al 40 MILJOEN belgische frankskes, hé! De vastgoed waanzin ver voorbij.....geen eigen (t)huis meer voor de werkmens, zoals de planning van de eu/wef/globalisten: "you will own nothing and be happy." En daar werken die clowns van "blind gekocht" ook aan mee....die liggen altijd te janken dat voor een budget van ocharme 200.000 euro - ACHT miljoen BF - enkel nog een bouwval te koop kan gevonden worden alsof dat nog normaal is. Zelfs met 400.000 euro - een slordige 16 miljoen BF - halen die omhooggevallen idioten hun neus op en kunnen ze zelfs geen doorsnee/rijtjes woning met cv, een garage en tuintje meer vinden (en dan ook nog een renovatie bovenop de 16 miljoen... ![]() En dan hebben we het nog niet gehad over dat overbieden voor een koopwoning tot zelfs 40.000€ méér dan de vraagprijs. Compleet geschift, wie zijn die dikke zotten? On topic: wat Andy Peelman doet met zijn geld, dat moet hij weten, daar heeft eigenlijk niemand zaken mee en wie daar commentaar op heeft is gewoon jaloers.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is dat nodig ? nee is dat zot ? ja, zou jij het eraan geven mocht je op een berg poen zitten, ... misschien wel, misschien ook niet, Ik zou meer geld uitgeven aan mijn garage en geluidsdicht kot met volautomatische schietbaan dan aan mijn keuken en badkamer, maar ja smaken verschillen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jongeren zijn nu al geschoren en kunnen zonder financiële hulp al geen huis meer kopen. Het gaat erom dat de vastgoedmarkt gestuurd en zodanig gemanipuleerd werd/wordt zodat het plebs geen eigendom, geen eigen woning meer kan verwerven wegens onbetaalbaar.
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mij ook, daar niet van.. maar veel van mijn klanten komen daar niet mee toe. En dat zijn zeker niet de rijksten der aarde. Sommigen kunnen zich gewoon meer luxe permitteren.. bouwmaterialen, afwerking, wagens, kleding, voeding, ... boeie zeg. Want wanneer het op eerlijke wijze verdiend is (dus niet door corruptie of ander crimineel gedoe), waarom zouden die mensen zichzelf dat dan niet gunnen? En ja, de dingen des levens zijn niet eerlijk verdeeld. Maar dat men zijn pijlen richt op de corrupten en criminelen.. ik gun Peelman nog het voordeel van de twijfel. Het is gewoon een kieken om er zo mee te koop te lopen. En voor een miljoen had ik wel wat anders neergezet.. hij mag z'n huizeke hebben.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 7 mei 2023 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 8 mei 2023 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |