![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarbij komt nog, dat een echte bierzuipende man de daarvoor nodige bierpens heeft, hee. En troost u, eens ge bezopen genoeg zijt, merkt ge daar toch niks meer van.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Derby bier van den Delhaize is niet te zuipen. Hopvil van de Aldi en Atlas van de Carrefour dan weer wel.
50 cent voor ne halve liter.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik drink mij nooit zat, ik stop altijd op tijd. Dus controle verliezen is er helaas niet bij. Of ik dan nog met den auto zou mogen rijden dat is iets anders. Maar het punt waarbij ge niet meer weet wat ge aan het doen zijt, nee (ik heb ook wel wat absorbtie vermogen vrees ik.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pils drink ik niet, alleen per heel hoge uitzondering, als er niks anders is. als het dan toch pils moet zijn Vedett of bvb Hofbrau of Fransiscaner, ja dat is Duits maar dat is echte pils zonder al te veel brol in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 mei 2023 om 08:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij ons kijken ze niet zo nauw als gij 4 pintjes wilt proeven, dan gieten ze er nog wel ne spuchel bij als ze denken u zo over de streep te trekken om nen bak te verkopen. Ies coeltoer he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Duitsland drink ik Weißbier toch liefst uit een glas.
Lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het "Brauhaus" in Keulen bestelt ge bier bij voorkeur "per meter"
![]()
![]() |
#50 | |
|
![]() Waar is da just? Als ik nog eens in Keulen ben, wil ik daar graag eens langsgaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | ||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Deze bezoeker van de zaak "'t Gepoft Koren" te Vrasene verkiest uiteraard een grotere opening. De hamvraag blijft: "Zou hij een stap verder gegaan zijn?" Voor de duidelijkheid: "Zou hij een andere, bv. melkachtige, vloeistof aan zijn nep rood gegist druivensap toegevoegd hebben?" Eiwitten zijn immers gezond. Echte mannen drinken geen piswater (ook "bier" genaamd), roken niet, ... en hebben zichtbare buikspieren. Deze zichtbare buikspieren worden door de mensen uit de Nieuwe Wereld (over 't water) "sixpack" genoemd. Met nuchtere groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt een goede zomer is, drink ik in de hitte toch liever gewone pils. Daar kunt ge eens aan doordrinken, in tegenstelling tot vb. frisse rosé of witte wijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij wilt ons vergiftigen, ofwa ???
![]()
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een 33cc durf ik dat wel te doen. Anders wordt het bier te warm.
![]()
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit de fles kan voorkomen, vooral bij Pils. Bijvoorbeeld na een klus, mee te hebben geholpen bij een verhuizing of op het strand ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |