![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 7 jaar hetzelfde inhoudloos blijven herhalen ruikt stevig naar mottenballen.
![]() |
![]() |
#43 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier waarvan de sensoren serieus vertroebeld zijn als ze frustratie en slachtofferschap menen te ontwaren. Ik vind dat ik over het algemeen eerder op luchtige doch onderbouwde wijze feiten presenteer en meer wel dan niet de draak steek met hun nadrukkelijk aanwezige kinderlijk nationalisme. Mijn assertiviteit kan inderdaad wel frustrerend zijn voor deze Vlaams-nationalistische zelfverklaarde overlords die het gewoon zijn dat figuren als Zuhal, Assita en Darya wèl gewillig zijn om tegemoet te komen aan hun fantasieën. Ik heb geen behoefte aan dat soort identitaire erkenning in Vlaanderen, België of Turkije. Die quatsch heb ik overstegen en het is inderdaad bevrijdend zoals je in post #27 schrijft. Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is (een poging) West-Vlaams (geschreven te krijgen). In mijn boskanters-bandieten-Turks wordt dat dan: "Sadece söylemek istedim." ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 7 juni 2023 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
v-nieuws : Zuhal Demir gebruikte ook persoonlijk logo in overheidscommunicatie Ik raad je dus ook eens aan deze link te lezen. VRT - Demir gebruikte persoonlijk logo 7 keer ![]() Laatst gewijzigd door Jakko : 7 juni 2023 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuhal geeft het toe en liegt er niet over. Is het aanvaardbaar dat ze het Logo gebruikte op communicatie van de overheid? NEE! Verplichte ze de verenigingen die steun kregen om haar logo te gebruiken? NEE! |
|
![]() |
![]() |