7 juli 2023, 06:21

| 

| 

| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Oorspronkelijk geplaatst door  patrickve

Ik ben het met U eens, maar ik stel toch vast dat er enorm veel mensen tot de true believers lijken te horen.   Het is juist dat een ganse hoop mensen geterroriseerd wordt in het statuut van wat je "laffe volger" noemt, maar er is dan ook over de jaren een gigantische batterij legale middelen bedacht om de mensen die geen laffe volger willen zijn, het leven bijzonder onaangenaam te maken. 
Niettemin zijn er velen die "overtuigd" lijken, ZELFS als ze de mogelijkheid hebben om zich wat normaler te gedragen. 

Het grappige was dat op bureau, iedereen deed alsof-ie een beetje verontwaardigd was door die agent (helemaal in het begin, nog voor er rellen waren), tot ik zegde, "bon débarras": als je aan 17 jaar al zulke streken uithaalt, dan kan daar niks goeds uit komen, en zijn wij die beter kwijt dan rijk.  En van de slag was bijna iedereen het eigenlijk eens met mij.  Op 1 marrokaanse collega na, die me zegde "bon, we gaan niet in discussie gaan want anders ga ik boos worden".  De grap was dat ik toen niet eens wist dat het een allochtoon was: ik dacht dat die Naël heette, en dacht dat het een Bretoen was. 

| 

What a mistake to make       
 Maar ja het verschil in de donaties zegt voldoende zou ik zo zeggen.  

| 

| 

|