![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden wij bijvoorbeeld tijdig al onze WZC bewoners geeuthanasieerd voor er covid was, dan zouden wij ook veel minder covid doden gehad hebben he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De inteelt zorgt ook wel voor interessante mutaties, 1 bepaalde groep met roots uit Zwitserland hebben een mutatie waardoor ze een bloedstollingsprobleem hebben maar wel 14 jaar langer leven. Als je Amish selectief zou beginnen kweken dan kun je er wel enkele interessante soorten uit halen. Genetic mutation in extended Amish family in Indiana protects against aging and increases longevity https://news.feinberg.northwestern.e...tain-of-youth/ . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 13 juli 2023 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gezond leven, en uw eigen niet met nutteloze chemicaliën (ja, er ZIJN nuttige chemicaliën) laten platspuiten, blijkt een VEEL betere strategie te zijn geweest dan "de maatregelen." En uiteraard haalt "dadee" dan een propaganda-bron aan om "te debunken." Het is zoals "de pravda" die debunked dat de vrije markt niet werkt.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
De "maatregelen" hebben, empirisch vastgesteld nu, just niks gedaan "om het virus uit te roeien, noch de curve "te flattenen" of wat dan ook. En nu zit daar iedereen met een gecompromitteerd immuunsysteem. Joepie, ik heb de maatregelen gevolgd en heb nu diabetes.... Maar dat was door overdreven proper te zijn, of wat was het ook al weer.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 juli 2023 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is wat ik de de tv-deskundigen wat kwalijk neem. Zij keken niet naar de ervaringen van vroeger maar bleven verstard in hun groepsdenken. Het nut van het sluiten van scholen en vaccineren van kinderen zijn toch zaken waarover nu meer informatie moet bestaan. Over de bijwerkingen van de vaccinaties blijven berichten komen. Maar over de mogelijke mechanismen hiervan, hoort men weinig. Dat e fouten gemaakt werden za
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is wat ik de de tv-deskundigen wat kwalijk neem. Zij keken niet naar de ervaringen van vroeger maar bleven verstard in hun groepsdenken. Het nut van het sluiten van scholen en vaccineren van kinderen zijn zaken waarover nu meer informatie moet bestaan. Ook over de bijwerkingen van de vaccinaties blijven berichten komen. Maar over de mogelijke mechanismen hiervan, hoort men weinig. Dat er fouten gemaakt werden zal iedereen wel toegeven maar er bestaat toch ook een verantwoordelijkheid voor de toekomst. Dezelfde vertoning opneuw opvoeren lijkt onverstandig.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. Laatst gewijzigd door Valentinus : 13 juli 2023 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de maatregelen vergaande negatieve gevolgen hebben is meer dan bewezen, dat wisten ze al voordat ze werden ingevoerd. Dat ze niets tegen het virus hebben gedaan weten we ook al, waarschijnlijk hebben ze het virus zelfs dodelijker gehouden maar dat willen ze niet bespreken. De overdreven hygiëne is de oorzaak van veel ziektes die erger zijn geworden, kinderen kregen niet de kans een weerstand op te bouwen. Veel diaree ziektes zijn erger geworden maar nu ook diabetes en dat is toch wel een ernstige levensveranderende ziekte, heel waarschijnlijk door die overdreven hygiëne. Sowieso hadden de Amish gelijk door de maatregelen niet te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betreft waterpokken heb je wel gelijk, we moeten die als kind krijgen. Dat er nu firma's zijn die vaccins tegen waterpokken aanbieden is ronduit misdadig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Of uit het CDC kamp in de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze komen m.a.w. hun kot niet uit. Dat is nu net regel nummer één die ze invoerden in ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, Amish hebben ook covid gehad. https://link.springer.com/article/10...43-021-01307-5 In tegenstelling tot de beweringen in het begin van deze draad, lijkt de Amish gemeenschap min of meer op dezelfde manier te zijn getroffen door covid. Het is niettemin waar dat de Amish gemeenschap een wat lagere excess sterfte had dan die van de staat Ohio, wat dus wll zeggen dat alles wat men ginder gedaan heeft, nougabolle geholpen heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2023 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewoners van een WZC komen ook hun kot niet uit hé. Maar eens het daar binnen zat, ging het snel rond tussen de bejaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze komen iedere week samen in de kerk en hebben dat blijven doen tijdens de crisis. Maakte allemaal geen jota uit behalve iets minder doden volgens leeftijd, dus euh …
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen auto, geen electriciteit, geen internet, geen hoger onderwijs, slaafs volgen van de ordnung regels... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Maar wel een moderne.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, inderdaad, inteelt is zelfs een belangrijk onderdeel van de evolutie en al het leven op aarde is afkomstig van dezelfde bacteriën waar het allemaal mee begon.
De mens is echter gegroeid tot een enorm grote diverse groep waarbij regelmatig foutjes in de genen zitten, dat is geen probleem tot een koppel dezelfde fouten heeft. Dat is uitermate zeldzaam tenzij je aan inteelt doet, dan wordt dat veel minder zeldzaam. Toen we leefden als dieren was inteelt soms een voordeel maar in de maatschappij waar we nu in leven is inteelt gewoon erg slecht, daar kun je niet onderuit. |
![]() |
![]() |