Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2004, 17:38   #41
schaduw
Gouverneur

schaduw's schermafbeelding

Standaard

.
.
.
.
.
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 17:39   #42
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduw
.
.
.
.
Niks te doen, schaduw?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 18:11   #43
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Je profiel zegt al genoeg hoor kerel. Neuken en zuipen. Cool hoor.
yeah, en wu-tang rulezzz.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 18:43   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Van mij mogen ze gerust die 30 miljoentjes geven. Ik zal er geen pint minder om drinken.

En ik denk dat ik ze 'speciaal' ga steunen ginder. In 't najaar misschien nog eens naar ginder op vakantie gaan. 't Zal dan nog erg goedkoop zijn, en tenminste zullen de poetsvrouw van mijn hotelkamer en de ober in den bar werk hebben, èn drinkgeld, dank zij mijn aanwezigheid daar. Hopelijk blijft den dollar ook zo nog even staan waartie nu staat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 19:00   #45
Gargamel
Banneling

Standaard

Weet iemand hoeveel de sextoeristen geven uit eigen zak???????????????????
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 19:05   #46
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

En Hoeveel van die vuile smeerlappen zijn er verdronkken
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 19:20   #47
Gargamel
Banneling

Standaard

Hopelijk allen
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 19:26   #48
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik hoop het ook
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 19:51   #49
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Commissie wil hulp voor slachtoffers aardbeving massaal verhogen

De Europese Unie wil haar hulp voor de slachtoffers van de verwoestende aardbeving in Zuidoost-Azië massaal verhogen. Dat heeft eurocommissaris voor Ontwikkelingssamenwerking en Humanitaire Hulp Louis Michel maandag in Brussel laten weten.
Het dagelijks bestuur van de EU maakte zondag een onmiddellijke hulp van drie miljoen euro vrij om de eerste noden te lenigen. Het bedrag zal worden besteed door het internationale Rode Kruis. De Commissie kan op korte termijn echter tot [size=4]30 miljoen euro[/size] hulp mobiliseren.
Volgens Michel zijn experts van de Commissie al in de getroffen gebieden, om met de nationale autoriteiten de noden te evalueren. De tragedie vereist een snelle en grootschalige internationale steunoperatie, aldus de Belgische eurocommissaris.

mooi is dat, zonder inspraak van de belastingbetalende europese burger smijten die volksvreemde vetganzen zomaar eventjes 30 miljoen euro overboord. en dit in een periode waarin europa het financieel zwaar zal krijgen door de slabakkende economie en de nieuwe lidstaten die natuurlijk ook hun begerige poten zullen uitsteken naar de EU om te krijgen, te krijgen en nog eens te krijgen.
welja, laat den oude kelto-germaan maar werken, ontsla hem dan collectief en trek dan zijn uitkering in (de 'profiteur'), want er zijn blijkbaar andere prioriteiten dan het eigen volk.
ethisch snobisme om het ego van enkele dikbetaalde sigarenrokers te verhogen bijvoorbeeld.
en de idioten onder het volk vinden het natuurlijk geweldig dat we zo 'humaan' zijn.
Komaan een béétje solidariteit is hier toch wel op z'n plaats. Dit is erg, en jij zou ook blij zijn áls dit hier zou gebeuren en je dakloos bent
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 20:06   #50
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Wat ik me wel afvraag... Zitten die mensen ginder op Minister Flahaut en Axelle Red te wachten?

Citaat:
Minister Flahaut en Axelle Red komen aan in Sri Lanka

Onze minister van Defensie André Flahaut en de Limburgse zangeres en Unicef-ambassadrice Axelle Red zijn deze middag plaatselijke tijd aangekomen in Colombo, de hoofdstad van Sri Lanka.

Ze landden met een Airbus van Defensie, die 22 ton humanitaire hulp voor de Srilankaanse bevolking vervoerde.
Op Sri Lanka alleen al vielen er minstens 21.000 doden door de vloedgolven van vorige zondag. De overlevenden krijgen tenten, dekens, kleren en de essentiële medische zorgen. Unicef België schenkt honderduizend euro aan de hulpoperaties op het Aziatische eiland.
Axelle Red, op dit moment zwanger van haar derde kind, aanvaardde de missie naar Sri Lanka omdat ze als Unicef-ambassadrice ,,iets wilde doen voor de getroffen bevolking''...
http://www.standaard.be/nieuws/buite...MF29122004_009
Kan me iemand de zin van dat bezoek uitleggen? Tsjongens, tsjongens toch...

Laatst gewijzigd door Chipie : 29 december 2004 om 20:08.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 23:11   #51
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
yeah, en wu-tang rulezzz.
dat ligt voor iedereen anders, wat men van jou denkt daarentegen...you suck!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 00:12   #52
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Op het NOS journaal vanavond: De Nederlanders hebben vorig jaar op oudejaarsavond voor ruim 50 miljoen euro vuurwerk afgeschoten...

Wat maken sommige mensen zich dan druk om amper 30 miljoen in hulpfondsen.

Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 30 december 2004 om 00:13.
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 02:09   #53
Isegrim
Lokaal Raadslid

Standaard

Dertig miljoen ? Zowat het bedrag dat gepikt is bij het Antwerpse ocmw...
Waarom stuurt men de nato daar niet op af ? Die hebben alles, van hospitaalschepen, helicopters, landingsvaartuigen, bulldosers en noem maar op.
Bovendien kunnen die waarschijnlijk wel gecoördineerd werken in tegenstelling tot al die verschillende hulpinitiatieven van allerhande ngo's, die mekaar voor de voeten lopen en de warboel nog wat groter maken. Zoiets moet geleid worden als een militaire operatie en als de plaatselijke machten dan beginnen moeilijk te doen : spijtig vrienden, ge kunt verrekken, trek uw plan.
Isegrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 03:32   #54
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Europese Unie wil haar hulp voor de slachtoffers van de verwoestende aardbeving in Zuidoost-Azië massaal verhogen. Dat heeft eurocommissaris voor Ontwikkelingssamenwerking en Humanitaire Hulp Louis Michel maandag in Brussel laten weten.
Het dagelijks bestuur van de EU maakte zondag een onmiddellijke hulp van drie miljoen euro vrij om de eerste noden te lenigen. Het bedrag zal worden besteed door het internationale Rode Kruis. De Commissie kan op korte termijn echter tot [size=4]30 miljoen euro[/size] hulp mobiliseren.
Volgens Michel zijn experts van de Commissie al in de getroffen gebieden, om met de nationale autoriteiten de noden te evalueren. De tragedie vereist een snelle en grootschalige internationale steunoperatie, aldus de Belgische eurocommissaris.

mooi is dat, zonder inspraak van de belastingbetalende europese burger smijten die volksvreemde vetganzen zomaar eventjes 30 miljoen euro overboord. en dit in een periode waarin europa het financieel zwaar zal krijgen door de slabakkende economie en de nieuwe lidstaten die natuurlijk ook hun begerige poten zullen uitsteken naar de EU om te krijgen, te krijgen en nog eens te krijgen.
welja, laat den oude kelto-germaan maar werken, ontsla hem dan collectief en trek dan zijn uitkering in (de 'profiteur'), want er zijn blijkbaar andere prioriteiten dan het eigen volk.
ethisch snobisme om het ego van enkele dikbetaalde sigarenrokers te verhogen bijvoorbeeld.
en de idioten onder het volk vinden het natuurlijk geweldig dat we zo 'humaan' zijn.
Ik hoop voor U dat dit een troll is...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 03:36   #55
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Ik zie hier maar één idioot en dat ben jij.
Bovendien ben je niet enkel een idioot, maar notabene een onvervalste onverdraagzame klootzak. Ik word zelden of nooit fysiek agressief(enkel verbaal) maar mocht ik m'n stamcafé een of andere klootzak dezelfde statements als jij horen verkondigen, daar klop ik op tot hij niet meer rechtstaat, en ik ben ervan overtuigd dat de overige kroeggasten me dat in dank zullen afnemen.
En dan leg ik een verklaring af dat hij het zelf gezocht heeft en begonnen is, kwestie van niet te profiteren van de sociale zekerheid of de verzekeringen...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 08:12   #56
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Dertig miljoen ? Zowat het bedrag dat gepikt is bij het Antwerpse ocmw...
Waarom stuurt men de nato daar niet op af ? Die hebben alles, van hospitaalschepen, helicopters, landingsvaartuigen, bulldosers en noem maar op.
Bovendien kunnen die waarschijnlijk wel gecoördineerd werken in tegenstelling tot al die verschillende hulpinitiatieven van allerhande ngo's, die mekaar voor de voeten lopen en de warboel nog wat groter maken. Zoiets moet geleid worden als een militaire operatie en als de plaatselijke machten dan beginnen moeilijk te doen : spijtig vrienden, ge kunt verrekken, trek uw plan.
Dat zou inderdaad wel eens veel efficiënter kunnen zijn...
Oud 30 december 2004, 10:04   #57
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Dat zou inderdaad wel eens veel efficiënter kunnen zijn...
wadde, het leger?
de nato?
is dat niet stout impeterailistisch?

axelle red veel beter en kan skoon liedjes zing voor arme kindjes.
Oud 30 december 2004, 10:05   #58
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
En dan leg ik een verklaring af dat hij het zelf gezocht heeft en begonnen is, kwestie van niet te profiteren van de sociale zekerheid of de verzekeringen...
jij kwettert al mooi in kadans met je neoliberale vriendjes, pseudomarxistje.
Oud 30 december 2004, 10:12   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een gevoel van plaatsvervangende schaamte overvalt mij na het lezen van zoveel onverholen egoïsme! Je moest door de grond zakken van schaamte. Ik hoop dat het jou nooit zal overkomen dat je in een situatie terechtkomt waar je volledig afhankelijk bent van de hulp en de goodwill van anderen en als het toch gebeurt, dat ze dan niet zo egoïstisch en egocentrisch zijn zoals jij!

Bah! Dit is gewoon misselijkmakend...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 10:33   #60
Chipie
Banneling

Standaard

Wie zouden we nomineren voor de forumdrol van dit jaar?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be