![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die bewust meedoet aan het ophitsen van de gemoederen is mede verantwoordelijk voor het bloedvergieten. Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2023 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Oekraieners hebben "spcial forces" (Shaman) die steeds meer , vooral hoge, R. officieren killen. Zelensky, doe zo voort !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Ik weiger te cheeren voor moord. Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2023 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen belachelijk laag aantal krijgsgevangenen. Ze willen er net zoveel mogelijk, om die dan als bargaining chip te gebruiken in een gevangenenruil. Zo hebben ze bv grote aantallen AZOV soldaten die gevangen waren genomen in Azovstal-Mariupol weten vrij te kijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn toch wel de R. die deze georganiseerde moordpartij begonnen ! Bij de Oekraieners zijn de meest efficiënte commando's groepjes van 6 man die per helikopter worden aangevoerd. De helikopterpiloten zijn intelligent en zéér gemotiveerd. Ze infiltreren áchter de linies, de Shaman mannen doden zoveel mogelijk hoog geplaatste R. officieren en worden dan terug opgepikt. Oekraiene haalt veel info uit R. soldaten die álles doen voor geld. De Shamansoldaten hebben ook FPV drones bij zich. Hiermee schakelen ze gemakkelijk een R. tank uit (meestal 's nachts). Doe zo voort !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russische media, dwz propaganda.
Onafhankelijke media is meestal terminologie voor bucht & brol zoals zerohedge of grayzone onder weg te stoppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
"A couple of days ago (July 14), Russian security forces uncovered a plot to assassinate two Russian journalists, Margarita Simonyan; and Ksenia Sobchak. Well, Sobchak isn’t exactly a journalist, but she is a former television personality and a blogger. Reporter Alexander Grishin ironically calls her a “socialite lioness who was famous in the past…” Simonyan, on the other hand, is a more serious target; she is the Chief Editor of RT and is considered, by Russia’s enemies, a full-fledged member of the Putin “regime”. Grishin explains what happened, and what we know so far:..." https://awfulavalanche.wordpress.com...onyan-sobchak/ Het is maar dat ge er om vraagt. Het gaat al om een heel lijstje die al dan niet op de bekende Oekraïense kill list staan. Ik heb geen behoefte om daar telkens een bericht over te schrijven. Maar om dat uit de losse hand allemaal leugens te noemen, dát is natuurlijk de mentaliteit van een propagandist. Eentje nog wel die juicht bij de dood van anderen. Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2023 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2023 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Dan zit er toch wel bovengemiddeld aantal psychopaten op dit forum.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2023 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Allez, hoe is het in godsnaam mogelijk dat de russen kunnen "winnen." -Tig forumposters zijn de russische nederlaag als sinds einde februari 2022 aan het voorspellen!!! Efkes, ging dat maar duren, die "orcs" zouden de bolwassing van hun leven krijgen van de politiek-correcte NATO transgenders. (ah nee, die term "efkes" werd bij een andere "nederlaag" al opgebruikt...) Zou je eens niet beter je best doen, NATO, want ik geloofde dat echt hé, dat wij gingen winnen. Brother Paul, jij zei het deze of vorige week nog, dat wij gingen winnen, allez, laat me nu niet vallen hé, Brother!
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() De NATO is aan het verliezen. Niet alleen in UKR overigens.
De smeekbedes van victoria "fuck the EU" nüland vielen op dovemansoren in Niger.
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Lost cause, vanaf dag 1, mijn nucleaire pennevriend. En gij wist dat evengoed dan ikzelf.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk dat je dat onderscheid maakt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geloof onderwijst deze locaties te verlaten. Is de lgbqt waanzin voldoende om asiel aan te vragen in Rusland.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt toch door dat als Oekraine rap binnen was, de Russische tanks nu allang in Warschau stonden en ondertussen oprukten naar Berlijn, he. Het feit dat ze in Oekraine tot de laatste Oekrainer en de laatste Oekrainse baksteen moeten omver schieten, en daarbij tonnen en tonnen volk achterlaten, is wat zoiets belet he. Het westen heeft maar 1 doel he, de Russische inval in Europa proberen tegen te houden zonder hier een slagveld of veel Europees kanonnenvlees op te offeren. Dat is wat in Oekraine gedaan wordt en tot hier toe lukt dat. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 augustus 2023 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, dank u wel.
Al is het nu ook weer niet zo dat ik een gebrek aan 'sterkte' ervaar, of 'schrik' zou hebben om dood te gaan. Als ik alle doemdenkers en -profeten hier op 't forum en daarbuiten mag geloven, zal ik sowieso niet veel missen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik vreemd - steeds vreemder, zelfs - vind, is het blijkbaar niet te ontkennen feit dat allerlei zogenoemde 'zweefkezerij' zo sterk dwingend de bovenhand heeft kunnen halen op die door u geponeerde 'fundamentele' drang tot 'elimineren'/'moorden' (die ik for the sake of argument nu eens niet ga betwisten). HOE zou dat allemaal in z'n werk zijn gegaan? WAT PRECIES heeft er voor gezorgd dat de 'on- of zelfs tegennatuurlijke' 'zweefkezerij' zo'n succes is kunnen worden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |