![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zoals de runderen tegenwoordig: KI
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Hoe weette gij dadde???”
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
“Gij snode en hertelooze moeder Gij wenst dat de vrucht uwer schoot Een echte vaderliefde zou ontberen Het arme kind zal tot man groeien En vragen waarom gij vader wilde weren”
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 15 augustus 2023 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen evolueert de Westerse (en de andere) maatschappij(en) verder. Citaat:
De moeder heeft de mogelijkheid om van die biologie gebruik te maken. Zelfs in die mate dat ze zelf de verwekker niet kent; dus het niet kan verklappen aan haar kind. Het is misschien onbetamelijk, maar het is de biologische realiteit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eer dat hij een matige tot luizige gebruiker is, en geen deskundige.
Gebruiker tweedehands dan nog: op het internet, en niet irl.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik weet niet of zoiets echt bestaat, ik heb er wel eens over gelezen en zo'n vunzig filmke zien passeren. Met dat in het achterhoofd schat ik Imke toch iets hoger in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 augustus 2023 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is ze lesbisch maar dat zijn haar zaken idem het feit dat ze een kind wil. Niemand hoeft zich daar mee te moeien, het is haar leven en een kind hoeft persé geen vader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die hun privé-leven volledig afschermen, en ja, zij werpen ook, maar wij weten niet of dat Bim, Bam of Bom is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
DNA-onderzoek. Gegevens in een DNA databank in Amerika (want België verbiedt dat blijkbaar tegenwoordig) en ge vindt wel een ver familielid waardoor ge met wat genealogisch onderzoek dicht bij de vader geraakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom wordt bommoeder met twee "m"-en geschreven?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denk ik dat ik niet achterloop, maar dat jij wel voor loopt, omdat je wat goedgelovig de publiciteit daaromtrent voor waarheid aanneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit daar ook mee gewrongen, met mijn licht-autistische geest.
Net zoals vb. de LEZ-zone. Maar je kan toch niet schrijven: LE-zone. Dat zou niemand begrijpen. Sommige begrippen worden omschreven met een afkorting, die dan taalkundig verzelfstandigt tot een woord. Zou een mogelijke ernstige uitleg zijn, mocht ik zo geen zeveraar zijn. HST-trein.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe denkt gij dat mijn verre achterneef uit Amerika een verband heeft kunnen leggen met mij en mijn familie? Onze betovergrootouders waren broer en zus.... Hoe denkt gij dat zijn schoonbroer, lang geleden als kind geadopteerd, zijn biologische ouders heeft kunnen vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Wij hebben een waar genoegen om de bijzonder boeiende berichtgeving van Mijnheer JOS, de ervaringsdeskundige in alle gebieden, zonder geldelijke bijdrage te mogen lezen. Hij is bovendien zodanig vriendelijk om al onze leugens en al ons gelul en gezever eveneens zonder geldelijke bijdrage te willen weerleggen. Hij blijkt nu dus ook verwanten buiten de Nederlanden (Maasland, Voerstreek, Lichtenberg, Heer, Brussel, Zwevegem, enz.) te hebben. De Nieuwe Wereld is gered! Iedereen weet dat "imke" een verkeerde spelling voor "imker" is. Met Maaslandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |